نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس - سلیا آمپل

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Hoori
۱۴۰۲/۴/۲۴
با اعتماد به نفس در یک زمینه، در دیگر زمینه‌ها هم بهتر عمل می‌کنیم. این کتاب، نسبت به کتاب‌های دیگه در این زمینه بهتر عمیق میشه در این مفهوم و بر مبنای درمان شناخت رفتاری هست و دکتر باربارا مارک وی از تجربه‌های مراجعینش استفاده میکنه و مثالهای خوبی هم میزنه. این یک کتاب تمرینه و یک سری تست‌هایی داره که باید جواب بدید. درسته که فصلها طولانیه ولی خب خوبیش اینه که برای کمک به اعتماد به نفس حسابی تمرین و راهکار میدهازتون میخواد همش بنویسید و حتی در نوشتن اهداف و ریزاهداف هم راهنمایی میکنه. باید آماده باشید براش و یک دفتر و قلم برای فصلهای این کتاب، آماده کنید. حیف که عنوان فصلها رو ننوشته. سرفصل‌ها عالی هستند. نویسنده که در اصل دکتر ماهری هست، از راه‌های مختلفی به خواننده یا شنونده کمک میکنه که یکی از راه هاش ذهن آگاهی هست که خیلی برام جالب بود و فهمیدم که ذهن آگاهی برای همه چی خوبه حتی ایجاد اعتماد به نفس پایدار. خلاصه که این کتاب، بیشتر از اینکه گوش دادنی باشه، نوشتنی و تمرین و کنکاش درونی هست و نباید فقط شنید بلکه باید کار کرد و در اصل هم همینه که نتیجه میده و با کار کردن روی این کتاب، دیگه نیاز به کتابهای دیگه در مورد اعتماد به نفس ندارید چون اینجا همه چی گفته شده.
نازلی صدر
۱۴۰۲/۳/۱۲
به نظرم کتاب خیلی خوبی بود.
حتما دوباره و دوباره گوش خواهم کرد. تا مدام یاد آوری شود، پیشنهاد می‌کنم حتما بخوانید یا گوش کنید. علاقه‌مندم کتابهای دیگرشان را هم حتما بخوانم یا گوش دهم.
پوریاسوارنژاد
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب خوبی است. تمرینات جدید و کاربردی در باب اعتماد به نفس ارائه میدهد که باید با تمرین و به کار بستن آن ها به اعتماد به نفس برسید. جذاب و کاربردی است. حتما آن را مطالعه نمائید.
Tanin Zmani
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
این کتاب بسیار عالی، به افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کنه و تمرین های این کتاب باعث میشه اعتماد به نفس افراد افزایش پیدا کنه. در کل کتاب کامل و مفیدی بود.
Sahara. Omidl
۱۴۰۲/۱/۱۷
سلام کتاب بسیار عالی و مفیدی هست پیشنهاد من ب شما عزیزان شنیدن این کتاب صوتی می‌باشد.
behzad yaram
۱۴۰۳/۱/۱۰
مفید هست اما به نظر تطویل بیجا داره.
مینا محمودی
۱۴۰۲/۱۲/۶
کتاب خوبی بود. تاثیرگذار بود