معرفی و دانلود کتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس: راهنمایی برای غلبه بر خودناباوری و تقویت اعتماد به نفس

عکس جلد کتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس: راهنمایی برای غلبه بر خودناباوری و تقویت اعتماد به نفس
قیمت:
۴۷۰۰۰ ۲۳,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس: راهنمایی برای غلبه بر خودناباوری و تقویت اعتماد به نفس

باربارا مارک وی و سلیا آمپل در کتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس کوشیده‌اند راهکارهای عملی کارآمدی را در اختیار شما قرار دهند تا با به‌کارگیری آن‌ها بتوانید اعتمادتان را نسبت به خود افزایش دهید. اگر با چالش‌های ناشی از کمبود اعتماد‌به‌نفس دست و پنجه نرم می‌کنید، این کتاب برای شماست.

درباره‌ی کتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس

بیراه نیست اگر بگوییم اعتماد‌به‌نفس شاه‌کلید موفقیت است. اگر چنین نباشد هم قطعاً می‌توانیم برخورداری از این ویژگی را اولین گام در مسیر موفق شدن قلمداد کنیم. اما افراد چگونه اعتماد‌به‌نفس پیدا می‌کنند یا آن را افزایش می‌دهند؟ این ویژگی تا چه حد اکتسابی است؟ در چه شرایطی برخی از افراد اعتماد‌به‌نفس خود را از دست می‌دهند و در چنین مواقعی اقدامات لازم و فوری برای ترمیم این ویژگی ضروری چیست؟ باربارا مارک وی و سلیا آمپل کوشیده‌اند در کتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس (The Self Confidence Workbook) به این پرسش‌ها و سؤالات دیگری از این قبیل، پاسخ‌های کارگشا ارائه دهند.

اهمیت این مسئله تا به حدی‌ست که اگر کسی از مهارت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف برخوردار اما اعتماد‌به‌نفس او پایین باشد و یا اهمیتی برای تقویت و توسعه‌ی این ویژگی در شخصیت خود قائل نشود، مانع شکوفایی استعداد و مهارت خود خواهد شد. و بدین ترتیب، چون فرد، بدون اعتماد‌به‌نفس عرصه را ترک می‌کند، فرصتی بزرگ در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که در تجربه و توانایی از او به‌مراتب عقب‌تر هستند، اما در عوض اعتماد‌به‌نفس بالایی دارند.

مسئله‌ی اعتماد‌به‌نفس پیوند عمیقی را با احساس و رفتار فرد در گروه و اجتماع برقرار می‌کند. اگر در زمینه‌ی ابراز و اظهار وجود در میان جمع، آزادانه و بی‌پروا، بدون آن که بیم قضاوت شدن داشته باشید، رفتار کنید، می‌توان گفت شما از اعتماد‌به‌نفس مناسبی برخوردار هستید. اما اگر فردی هستید که از قرار گرفتن در میان مردم واهمه دارید و در جمع‌های گوناگون مدام از حرف زدن و تعامل با دیگران عقب‌نشینی می‌کنید، لازم است روی تقویت اعتماد‌به‌نفس خود کار کنید. کتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس درست به همین منظور تألیف و تهیه شده است و اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شما قرار دارد.

نویسندگان کتاب تمرین اعتمادبه‌نفس، از رویارویی با ترس‌هایتان تا تمرین پذیرش و مهرورزی نسبت به خود، استراتژی‌های عملی و مؤثری را در اختیارتان قرار می‌دهند تا به شما کمک کنند بهترین نسخه‌ی خود را شکوفا سازید. شما با شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیرید که چگونه خود را از طریق افزایش اعتمادبه‌نفس در روابط و کارتان، به‌سوی موفقیتی چشمگیر رهنمون کنید. استراتژی‌های ارائه‌شده در این کتاب با رویکرد هدف‌گرا به شما می‌آموزند که صدای خودسرزنشگری را خاموش کنید و به بهترین مشوق خود در زندگی تبدیل شوید.

این اثر را با ترجمه‌ی نگین مفرحی و صدای فرزانه فائزی می‌شنوید. کتاب تمرین اعتماد‌به‌نفس به همت نشر صوتی شادن پژواک تهیه و منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس

  • کتاب دکتر مارک وی و سلیا آمپل به‌طرز ماهرانه‌ای اصول صحیح و مبتنی بر شواهد را ادغام می کند و آن‌ها را در چالش ارتقاء اعتماد‌به‌نفس به کار می‌برد. کسانی که کتاب تمرین اعتماد به نفس را می‌خوانند، یاد می گیرند که اعتماد‌به‌نفس یک ویژگی دست‌نیافتنی نیست؛ بلکه رویکردی به زندگی است. چیزی است که فرد انتخاب می‌کند روی آن کار کند. اگر تصمیم دارید روی اعتماد‌به‌نفس خود کار کنید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا به هدف مطلوب خود دست یابید. (سی. الک پولارد، مدیر مرکز OCD و اختلالات مرتبط با اضطراب، رئیس مؤسسه‌ی پزشکی رفتاری سنت لوئیس، استاد بازنشسته‌ی پزشکی خانواده و جامعه در دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه سنت لوئیس)

  • در کتاب تمرین اعتماد به نفس، باربارا مارک وی و سلیا آمپل نقشه‌ای برای ایجاد اعتماد‌به‌نفس واقعی بر اساس خودآگاهی و قدرت ذاتی ما ارائه می‌دهند. این کتاب برای هر کسی که فکر می‌کند هرگز نمی‌تواند اعتماد‌به‌نفس داشته باشد مفید است. (ست جی. گیلیهان، روان‌شناس و نویسنده‌ی کتاب درمان شناختی رفتاری ساده)

  • برای دستیابی به یک روش عملی جهت یادگیری نحوه‌ی غلبه بر شک و تردید به خود و رسیدن به اهدافتان (حتی اگر هنوز نمی‌دانید آن‌ها دقیقاً چه هستند)، به کتاب تمرین اعتماد‌به‌نفس مراجعه کنید. راهنمای مطالعه پیرامون پذیرش خود و شفقت. (هوکو کروگر)

کتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از کمبود یا فقدان اعتماد‌به‌نفس رنج می‌برید و یا احساس می‌کنید در هر موقعیتی دچار اضطراب نسبت به توانایی‌های خود هستید، شنیدن این کتاب می‌تواند تغییر و تحولی شگرف در زندگی شما به وجود بیاورد.

با باربارا مارک وی و سلیا آمپل بیشتر آشنا شویم

این روان‌شناس و نویسنده‌ی توانمند اکنون در مطب شخصی خود در ایالت میزوری مشغول به کار است. آثار باربارا مارک وی (Barbara Markway) تا کنون در رسانه‌های متعدد و معتبری از جمله نیویورک تایمز، واشنگتن پست، صبح بخیر آمریکا و ... در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

همچنین سلیا آمپل (Celia Ampel) مؤلف دیگر این کتاب نیز نویسندگی در نشریات معتبری همچون Miami Herald ،South Florida Business Journal و Daily Business Review را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد.

در بخشی از کتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس می‌شنویم

بدنمان ذهنمان را تغییر می‌دهد و ذهنمان می‌تواند رفتارمان را تغییر دهد و رفتارمان نتیجه را تغییر می‌دهد. (امی کادین)

آندره، مدیر ارتباطات یه شرکت بزرگ بود. اما شغلش رو توی سازماندهی مجدد شرکت از دست داد. پس از سال‌ها احساس راحتی و اطمینان در موقعیتش، اون حالا مجبور به بررسی آگهی‌های شغلی، ارسال درخواست و امید به مورد توجه قرار گرفتن رزومه‌شه. سوابق و رزومه‌ی آندره توجه افراد رو به خودش جلب کرد و اون به چندین مصاحبه دعوت شد. اما هر بار به نظر می‌رسید که چیزی اشتباه پیش می‌ره. چند بار آندره در حین پاسخ دادن به یه سؤال دچار مشکل شد و در موارد دیگه حس می‌کرد که کارفرما به دنبال شخصی جوان‌تره. حس شک به خود در اندره جوانه زد. حتماً مشکلی وجود داره که بارها و بارها برای شغلی که در اون واجد شرایطه رد می‌شه. وقتی اون از دوستانش درخواست کمک کرد، اون‌ها مشکل رو از پاسخ‌هاش نمی‌دوستند. در عوض مشکل از نحوه‌ای بود که خود رو نشون می‌داد و معرفی می‌کرد. یکی از دوستان بهش پیشنهاد کرد که ریشش رو بتراشه تا جوون‌تر به نظر برسه...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
پیشگفتار
41 دقیقه
قسمت اول
40 دقیقه
قسمت دوم
43 دقیقه
قسمت سوم
40 دقیقه
قسمت چهارم
37 دقیقه
قسمت پنجم
31 دقیقه
قسمت ششم
39 دقیقه
قسمت هفتم
16 دقیقه
قسمت هشتم
2 دقیقه
قسمت نهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس: راهنمایی برای غلبه بر خودناباوری و تقویت اعتماد به نفس
نویسنده،
مترجمنگین مفرحی
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۷۰۰۰ ۲۳,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس

Hoori
۱۴۰۲/۴/۲۴
با اعتماد به نفس در یک زمینه، در دیگر زمینه‌ها هم بهتر عمل می‌کنیم. این کتاب، نسبت به کتاب‌های دیگه در این زمینه بهتر عمیق میشه در این مفهوم و بر مبنای درمان شناخت رفتاری هست و دکتر باربارا مارک وی از تجربه‌های مراجعینش استفاده میکنه و مثالهای خوبی هم میزنه. این یک کتاب تمرینه و یک سری تست‌هایی که داره باید جواب بدید. درسته که فصلها طولانیه ولی خب خوبیش اینه که برای کمک به اعتماد به نفس حسابی تمرین و راهکار میدهازتون میخواد همش بنویسید و حتی در نوشتن اهداف و ریزاهداف هم راهنمایی میکنه. باید آماده باشید براش و یک دفتر و قلم برای فصلهای این کتاب، آماده کنید. حیف که عنوان فصلها رو ننوشته. سرفصل‌ها عالی هستند. نویسنده که در اصل دکتر ماهری هست، از راه‌های مختلفی به خواننده یا شنونده کمک میکنه که یکی از راه هاش ذهن آگاهی هست که خیلی برام جالب بود و فهمیدم که ذهن آگاهی برای همه چی خوبه حتی ایجاد اعتماد به نفس پایدار. خلاصه که این کتاب، بیشتر از اینکه گوش دادنی باشه، نوشتنی و تمرین و کنکاش درونی هست و نباید فقط شنید بلکه باید کار کرد و در اصل هم همینه که نتیجه میده و با کار کردن روی این کتاب، دیگه نیاز به کتابهای دیگه در مورد اعتماد به نفس ندارید چون اینجا همه چی گفته شده.
نازلی صدر
۱۴۰۲/۳/۱۲
به نظرم کتاب خیلی خوبی بود.
حتما دوباره و دوباره گوش خواهم کرد. تا مدام یاد آوری شود، پیشنهاد می‌کنم حتما بخوانید یا گوش کنید. علاقه‌مندم کتابهای دیگرشان را هم حتما بخوانم یا گوش دهم.
پوریاسوارنژاد
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب خوبی است. تمرینات جدید و کاربردی در باب اعتماد به نفس ارائه میدهد که باید با تمرین و به کار بستن آن ها به اعتماد به نفس برسید. جذاب و کاربردی است. حتما آن را مطالعه نمائید.
Tanin Zmani
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
این کتاب بسیار عالی، به افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کنه و تمرین های این کتاب باعث میشه اعتماد به نفس افراد افزایش پیدا کنه. در کل کتاب کامل و مفیدی بود.
Sahara. Omidl
۱۴۰۲/۱/۱۷
سلام کتاب بسیار عالی و مفیدی هست پیشنهاد من ب شما عزیزان شنیدن این کتاب صوتی می‌باشد.
behzad yaram
۱۴۰۳/۱/۱۰
مفید هست اما به نظر تطویل بیجا داره.
مینا محمودی
۱۴۰۲/۱۲/۶
کتاب خوبی بود. تاثیرگذار بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس

برای دریافت کتاب صوتی کتاب تمرین اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.