نقد، بررسی و نظرات کتاب برای زندگی بنویس - جولیا کامرون

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Aramm
۱۴۰۲/۱۲/۷
با سلام و احترام، یک خسته نباشید خدمت تمام عوامل کتابراه که کلی زحمت می‌کشند و کتاب‌های متنوع و گوناگون و در هر سبک و سلیقه‌ای را در اختیار ما قرار می‌دهند. من این کتاب رو خیلی دوستش داشتم و از احساسات به کار رفته و حس لطیف نوشتن و یاد گرفتن طریقه‌ی نوشتن که بر اساس یک سری کتاب‌ها که یک سری قانون‌های خاص و رعایت نکات آن چنانی برای نوشتن دارند این کتاب به این گونه نبود و طوری نویسنده نوشتن رو به ما آموخت انگار مثل یک پر به راحتی و سبکی بتونی به پرواز در بیای و خیلی حس لطافت و ظرافت در نوشتن داشت و حتی یاد دادن نویسنده‌ی محترم و خیلی حس خوبی رو از این کتاب برای نوشتن گرفتم و حتی نسبت به نوشتن احساس بهتری هم پیدا کردم، حتما به تمام کسانی که میخوان جدا از قوانین نوشتن و... که جای خود دارن، میخوان روحشون در نوشتن به پرواز دربیاد و الهام و ایده‌های خوب به سراغشون بیاد و حس خوبی به نوشتن و نویسندگی پیدا کنن، حتما این کتاب رو مطالعه و کنن و با فضای کتاب و محتوای کتاب انس بگیرن که بسیار عالی و دلنواز است.
bahareh tasbihi
۱۴۰۳/۱/۲۸
کتاب رو بسیار دوست دارم بهم کمک کرد بنویسم و از دستورات و فرمول هایی که داده استفاده کنم و ذهنم رو خالی کنم و کم کم نوشتن عادتم بشه و بسیاری از نکات کتاب راه هنرمند رو تو این کتاب میشه خوند. پیشنهاد میکنم بخونین و بنویسین حتی اگر شده یک کلمه. بعد کم کم تعداد صفحات زیاد میشه. این کتاب فقط برای نویسنده شدن یا نویسنده ها نیست بلکه واقعا نوشتن برای زندگی است و به درد همه میخوره.
فاطمه سعیدی
۱۴۰۲/۴/۲۰
هرچی از خوبی این کتاب بگم کم گفتم شروع همون یه تکنیک صفحات صبح گاهی کلی ذهن منو منظم کرد بهم کلی ایده داد و فهمیدم میتونم بنویسم
مبینا وکیلی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
جالب و جذاب بود من خیلی به نویسندگی علاقه دارم و با خواندن همین کتاب شروع کردم به نوشتن
seiyed hamid Ghaemi
۱۴۰۲/۸/۱۳
این کتاب واقعا عالیست و کسانی که علاقه به نوشتن دارند را بیشتر تشویق به نویسندگی می‌کند.
مھدی کریمی
۱۴۰۳/۲/۱۵
عالی واقعا آموزندہ و زیباست۔
هانی صادق
۱۴۰۲/۹/۲۵
به من کمک کرد وقتی انجام دادم