نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اسرار تبلیغ‌ نویسی - جیم ادواردز

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
محمد مریخی
۱۴۰۲/۱۲/۳
کتاب دارای راهکارهایی هست که خوبه و تقریبا پایه اصلی کلاسها و سمینارهای تبلیغ نویسی هست اما بیشتر تمرکز بر روی تبلیغ‌های فضای مجازی و اینترنت هست.
گوینده غلط زیاد دارد و بهتر بود متن رو یکبار قبل از ضبط میخوند تا لااقل بداند بعضی جملاتی که نیازمند کاما یا نقطه بود را در جای مناسب علامت گذاری نماید. اما لحن، سرعت خواندن و صدای گوینده مناسب بود. هرچند با توجه به اینکه بنده نسخه متنی کتاب را هم دارم در برخی از فصول برخی پاراگراف‌ها را جا انداخته بودند اما در مفهوم کلی کتاب تغییری ایجاد نمیکرد.
کتاب در آخر هر فصل خلاصه ارائه داده بود و در آخرین فصل نیز با ارائه خلاصه‌ای کلی مروری جامع و سریع انجام میداد که واقعا مفید بود.
در بخش منابع کار جالبی توسط ناشر صورت نگرفته بود که در متن کتاب دست برده و خواسته بودند تا وب سایت خودشان را تبلیغ کند.
با تشکر از کتابراه
babak varasteh
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
کتاب عالیه حتی فراتر از عالی. ترجمه هم محشره. ولی واقعا متاسفم که کتاب به این خوبی و کاربردی، با نهایت بی‌دقتی و پر از اشتباه خوانده شده. گوینده با اینکه صدای دلنشینی داره ولی از نظر خوانش درست، بیش از ۱۰۰۰ غلط در کل کتاب داره! انگار وقتی میخواد شروع کنه به خواندن، ذهنش رو کامل در مسائل شخصی غرق می‌کنه و هیچ توجهی به خواندن نداره! در اکثر جملات محل ایست یا کاما، غلطه و به کل، معنی جمله عوض میشه و این خیلی روی اعصابه که شما هم باید گوش کنی هم نصف پروسه مغزت صرف تصحیح خوانش ایشونه. آنقدر غلط‌ها زیاده که هر فایلی رو دوست داری شانسی باز کن و فقط ۲ دقیقه گوش کن. محاله ۳ بار غلط خوانی پیدا نکنی. اون یک ستاره رو برای همین کم دادم وگرنه کتاب عالیه.
فاطمه مهربانی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
ضمن عرض سلام و ادب خدمت تیم کتابراه
به عنوان انتقاد خواستم بگم خدمتتون در این کتاب صوتی چند قسمتش بود که گوینده جمله یا کلمه را تکرار میکرد. من متوجه نمیشدم تکرار از متن کتابه یا گوینده این تکرار هارو به خیال ادیت شدن بیان میکرده. لطفا بررسی و اصلاح بفرمایید. ممنونم
سعید قاسمی
۱۴۰۲/۹/۱۶
تا راز بیست و سوم را شنیده‌ام حاوی نکات کلیدی و کاربردی زیادی است. حتما نیاز به تکرار و مرور مطالب ارزنده آن وجود دارد. به عزیزان حوزه مارکتینگ پیشنهاد مطالعه آن را دارم.
امید رستگار
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
نکات بسیار خوبی را گوشزد مى کند مواردی که اگر فروشندگان رعایت کنند واقعاً فروششان بالا مى رود
رضا محمدیان منش
۱۴۰۲/۹/۲۶
سلام
این کتاب رو به همه کسانی که کسب و کاری دارند پیشنهاد میکنم
سعید کریمی
۱۴۰۳/۱/۲
حتما توصیه میکنم کسانی که ادمین هستند گوش بدهند.
رضا عرب
۱۴۰۲/۱۲/۵
کتاب جامعی و خوبی بود باعث شد خیلی به فروشم کمک کنه
مهدی بیت سعید
۱۴۰۲/۱۲/۹
مفید و ارزشمند برای وقت گذاشتن
کمیل کامران
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
مهم‌ترین قسمت آگهی تبلیغاتی: عنوان است
امیر صدیق
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اموزنده و کاربردی