معرفی و دانلود کتاب صوتی اسرار تبلیغ‌ نویسی

عکس جلد کتاب صوتی اسرار تبلیغ‌ نویسی
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسرار تبلیغ‌ نویسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسرار تبلیغ‌ نویسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اسرار تبلیغ‌ نویسی

کتاب صوتی اسرار تبلیغ‌ نویسی، اثری از جیم ادواردز، کارآفرین، سخنران، نویسنده و مربی مهارت‌های تبلیغ‌نویسی است. او در این کتاب به معرفی مهارت تبلیغ‌نویسی و همین‌طور ارائه‌ی راهکارهایی پرداخته است که می‌تواند سطح این مهارت را در افراد افزایش دهد و به فروش بالاتر و کسب‌وکار موفق‌تر منجر شود.

درباره‌ی کتاب صوتی اسرار تبلیغ نویسی

جیم ادواردز (Jim Edwards) در کتاب صوتی اسرار تبلیغ نویسی (Copywriting Secrets) روش‌های ساده اما کاربردی را به شما معرفی می‌کند تا بتوانید به شکل مؤثرتری در رسانه‌هایی که در اختیار دارید، به نوشتنِ تبلیغ بپردازید؛ تبلیغی که بر مشتریان هدف شما بیشترین تأثیر را گذاشته و بر تعداد و کیفیتِ خریدِ آن‌ها بیفزاید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اسرار تبلیغ‌ نویسی

هدفِ نهایی هر کسب‌وکاری، جذب مشتریِ بیشتر و فروشِ بالاتر است. یکی از راه‌های دستیابی به این هدف، این است که از تبلیغاتِ مناسب و تأثیرگذار استفاده کنید. در دنیای کسب‌وکارهای رقابتیِ امروزی، نه تنها کسب‌وکارهای بزرگ بلکه شرکت‌های کوچک نیز نیازمند آن هستند تا بتوانند ابزارهای تبلیغاتی را به‌شیوه‌ای کارآمدتر به کار گیرند. هیچ فعالیتِ اقتصادی بی‌نیاز از تبلیغ نیست اما این کار باید به شیوه‌ی درستی انجام پذیرد در غیر این‌صورت کارایی لازم را که به موفقیتی باثبات و پایدار منتهی شود، در پی نخواهد داشت. اگر نمی‌دانید چگونه باید چنین تبلیغی را بنویسید، جیم ادواردز اینجاست تا شما را راهنمایی کند.

کارآفرینان و صاحبانِ کسب‌وکار بهترین گزینه برای مشورت و نوشتنِ تبلیغ برای کالا و محصولاتِ خودشان هستند چرا که هیچ کسی بهتر از آنان، به ماهیت و فرآیندهای کسب‌وکارشان آشنایی ندارد. جیم ادواردز در کتاب صوتی اسرار تبلیغ نویسی الگوهایی را برای نوشتنِ متن‌های تبلیغاتی به شما پیشنهاد کرده و شما را دعوت می‌کند تا آن الگوها و ترفندها را به‌کار بگیرید. او در این کتاب، راه و روش‌هایی را که خود از پیش امتحان کرده است، «الگوهای اثبات‌شده» می‌نامد و آن‌ها را با جزئیات به شما معرفی می‌کند. ادواردز همچنین هر آنچه را تصور می‌کند در این مسیر به آن نیاز خواهید داشت، به شما ارائه کرده است. کتاب صوتی اسرار تبلیغ نویسی، راهنمایی برای شماست که می‌خواهید از چندوچون این حوزه آگاه شوید و قدم در این مسیر بگذارید.

کتاب صوتی اسرار تبلیغ نویسی را انتشارات زمان تغییر با ترجمه‌ی ساسان جعفرنیا و خوانش الهام آقابابایی در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب اسرار تبلیغ نویسی

  • هر فردی که می‌خواهد با استفاده از کپی‌رایتینگ، فروش خود را افزایش دهد، باید کتاب اسرار تبلیغ نویسی را بخواند. مهم نیست در چه سطحی از مهارت هستید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا برداشت خود را از این مهارت کسب کنید. از همان صفحات ابتدایی تا آخرین صفحه با اطلاعات فوق‌العاده‌ای مواجه خواهید شد. (کاتلین گیج، استراتژیست تجاری، سخنران و نویسنده)
  • با اینکه یکی از پردرآمدترین کپی‌رایترهای حالِ حاضرِ جهان هستم، این کتاب را خریدم چرا که باور داشتم اطلاعات خوبی به من خواهد داد؛ اما اشتباه می‌کردم! شما نه با یک کتاب خوب بلکه با صندوقی از طلا روبه‌رو هستید که تمام اصول اولیه‌ی کار را به شما معرفی می‌کند. (دانا دریکس، نویسنده‌ی کتاب پرفروش 100 کتاب رؤیایی)
  • کپی‌رایتینگ یکی از بهترین و مهم‌ترین مهارت‌هایی است که می‌توانید بیاموزید. کتاب اسرار تبلیغ نویسی به شما یاد می‌دهد چگونه فروش خود را در تمام ساعت‌های شبانه‌روز چند برابر کنید. (یانیک سیلور، کارآفرین و نویسنده)

کتاب صوتی اسرار تبلیغ نویسی مناسب چه کسانی است؟

شنیدنِ کتاب صوتی اسرار تبلیغ نویسی را به تمام صاحبانِ کسب‌وکارهای نوپا، کارآفرینان، نویسندگانِ تبلیغ و همین‌طور علاقه‌مندانِ این حوزه‌ پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی اسرار تبلیغ‌ نویسی می‌شنویم

بسیاری از اوقات وقتی می‌شنوید مردم درباره‌ی حوزه‌ی خاص کسب‌وکار صحبت می‌کنند، می‌بینید که دارند از شمارش کلیدواژه‌ها یا تعداد آن‌ها می‌گویند. حوزه‌ی خاص کسب‌وکار من 100000 جست‌وجو دارد. حوزه‌ی خاص کسب‌وکار من یک میلیون فلان‌چیز دارد. مطلب مهمی در این مورد هست که باید بدانید. مردم از شما خرید خواهند کرد نه تعداد کلیدواژه‌ها. دقیق‌تر بخواهم بگویم، مردم یکی‌یکی از شما خرید می‌کنند. باید بدانید این افراد چه کسانی هستند و وجه اشتراک آن‌ها با هم چیست که باعث شده به یک گروه تعلق داشته باشند.

وقتی نوبت به تعیین حوزه‌ی خاص کسب‌وکارتان می‌رسد، دو مکتب فکری مطرح می‌شود. یکی از آن‌ها جمعیت‌شناسی است. شما مواردی مانند سن (مثلاً مرد سفیدپوست 43 ساله) را در نظر می‌گیرید و ارزیابی می‌کنید. به جنسیت توجه می‌کنید. مکان را بررسی می‌کنید. جمعیت‌شناسی بر مبنای اعداد است. اما مشکل آن این است که خیلی گسترده است. هرچند که می‌توانم به شما بگویم که افرادی که از من خرید می‌کنند معمولاً بین 40 تا 65 سال دارند، 60% آن‌ها خانم و 40% آقا هستند و در آمریکا، استرالیا، بریتانیا، کانادا و تعداد کمی نیز در سایر کشورها زندگی می‌کنند، اما هنوز هم این ارقام زیادی جامع هستند که بتوان با آن‌ها چیزی فروخت. جالب است که افراد در زمینه‌ی جمعیت‌شناسی بسیار دقیق می‌شوند، اما اگر تلاش کنید تا صرفاً فقط از آن برای فروش استفاده کنید، نتیجه‌اش این می‌شود که سختی زیادی می‌کشید تا هر چیزی را به هر کسی بفروشید. من ترجیح می‌دهم از روان‌شناختی استفاده کنم. روان‌شناختی یعنی توجه به آنچه در سر افراد می‌گذرد. به چه چیزی فکر می‌کنند؟ چه چیزی به آن‌ها انگیزه می‌دهد؟ نگرش یا آرمان آن‌ها چیست؟ من از ابتدا از روان‌شناختی استفاده می‌کنم و بعد حوزه خاص کسب‌وکارم را با استفاده از جمعیت‌شناسی پالایش می‌کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
مقدمه
16 دقیقه
راز اول: تبلیغ‌نویسی چیست؟
9 دقیقه
راز دوم: ماجراهای سفر فِرِد در مسیر متن تبلیغاتی
16 دقیقه
راز سوم: بدون دلیل قوی، مردم خرید نمی‌کنند
7 دقیقه
راز چهارم: هیچ‌کسی در متن تبلیغاتی‌تان به شما اهمیت نمی‌دهد
19 دقیقه
راز پنجم: ارزشمندترین مهارتی که تاکنون آموخته‌اید
24 دقیقه
راز ششم: مهم‌ترین بخش متن تبلیغاتی!
16 دقیقه
راز هفتم: هرگز نمی‌شود یک نسخه برای همه پیچید
42 دقیقه
راز هشتم: با فِرِد آشنا شوید (مشتری ایدئالتان)
13 دقیقه
راز نهم: فرمول نهایی بولت
12 دقیقه
راز دهم: آنچه واقعاً باعث می‌شود مردم خرید کنند (چیزی که شما فکر می‌کنید، نیست)
11 دقیقه
راز یازدهم: چرا به اندازه‌ی کافی خوب بودن شما را فقیر می‌کند (و فقیر نگه می‌دارد؟!)
12 دقیقه
راز دوازدهم: چرخ را از نو اختراع نکنید - از نسخه‌های عالی ایده بگیرید
10 دقیقه
راز سیزدهم: همه چیز در مورد آن‌ها‌ست نه شما
10 دقیقه
راز چهاردهم: اگر هنوز هیچ مدرکی از رضایت مشتری ندارید چه می‌کنید؟
15 دقیقه
راز پانزدهم: سه فرمول فروش که هرگز شکست به بار نمی‌آورند
13 دقیقه
راز شانزدهم: این همه بستنی، اما چه طعمی را باید انتخاب کنم؟
26 دقیقه
راز هفدهم: چگونه به‌سرعت یک نامه فروش فوق‌العاده بنویسم؟
10 دقیقه
راز هجدهم: چگونه ایمیل تبلیغاتی کشنده بنویسیم، آن‌هم سریع
6 دقیقه
راز نوزدهم: سخت‌ترین پیش‌نویس، اولین پیش‌نویس است
18 دقیقه
راز بیستم: آن‌ها را تشنه‌تر کنید
9 دقیقه
راز بیست‌ویکم: یا عاشقم باش یا از من متنفر شو. در غیر این‌صورت پولی در کار نیست
17 دقیقه
راز بیست‌ودوم: لعنتی - من باید آن را داشته باشم
19 دقیقه
راز بیست‌وسوم: آن را آرایش کن
11 دقیقه
راز بیست‌وچهارم: آیا باید به دارک ساید (طرف تاریک) بپیوندم؟
20 دقیقه
راز بیست‌وپنجم: جمع‌بندی‌های زیرکانه - راز فروش بدون فروش
11 دقیقه
راز بیست‌وششم: تفنگ‌دار
21 دقیقه
راز بیست‌وهفتم: میز جادویی
22 دقیقه
راز بیست‌وهشتم: تنها هدف از تبلیغات آنلاین
13 دقیقه
راز بیست‌ونهم: بدون قلاب نمی‌توانید ماهی بگیرید
8 دقیقه
راز سی‌ام: پوشه ایده‌های تبلیغاتی خود را بسازید
9 دقیقه
راز سی‌ویکم: نامه فروش خود را جلا دهید
51 دقیقه
هر چیز دیگری که باید در مورد نوشتن نسخه‌ی فروش بدانید
2 دقیقه
سخن آخر
12 دقیقه
منابع تبلیغ‌نویسی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اسرار تبلیغ‌ نویسی
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا
راویالهام آقابابایی
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اسرار تبلیغ‌ نویسی

محمد مریخی
۱۴۰۲/۱۲/۳
کتاب دارای راهکارهایی هست که خوبه و تقریبا پایه اصلی کلاسها و سمینارهای تبلیغ نویسی هست اما بیشتر تمرکز بر روی تبلیغ‌های فضای مجازی و اینترنت هست.
گوینده غلط زیاد دارد و بهتر بود متن رو یکبار قبل از ضبط میخوند تا لااقل بداند بعضی جملاتی که نیازمند کاما یا نقطه بود را در جای مناسب علامت گذاری اما
نماید. لحن، سرعت خواندن و صدای گوینده مناسب بود. هرچند با توجه به اینکه بنده نسخه متنی کتاب را هم دارم در برخی از فصول برخی پاراگراف‌ها را جا انداخته بودند اما در مفهوم کلی کتاب تغییری ایجاد نمیکرد.
کتاب در آخر هر فصل خلاصه ارائه داده بود و در آخرین فصل نیز با ارائه خلاصه‌ای کلی مروری جامع و سریع انجام میداد که واقعا مفید بود.
در بخش منابع کار جالبی توسط ناشر صورت نگرفته بود که در متن کتاب دست برده و خواسته بودند تا وب سایت خودشان را تبلیغ کند.
با تشکر از کتابراه
babak varasteh
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
کتاب عالیه حتی فراتر از عالی. ترجمه هم محشره. ولی واقعا متاسفم که کتاب به این خوبی و کاربردی، با نهایت بی‌دقتی و پر از اشتباه خوانده شده. گوینده با اینکه صدای دلنشینی داره ولی از نظر خوانش درست، بیش از ۱۰۰۰ غلط در کل کتاب داره! انگار وقتی میخواد شروع کنه به خواندن، ذهنش رو کامل در مسائل شخصی غرق و می‌کنه هیچ توجهی به خواندن نداره! در اکثر جملات محل ایست یا کاما، غلطه و به کل، معنی جمله عوض میشه و این خیلی روی اعصابه که شما هم باید گوش کنی هم نصف پروسه مغزت صرف تصحیح خوانش ایشونه. آنقدر غلط‌ها زیاده که هر فایلی رو دوست داری شانسی باز کن و فقط ۲ دقیقه گوش کن. محاله ۳ بار غلط خوانی پیدا نکنی. اون یک ستاره رو برای همین کم دادم وگرنه کتاب عالیه.
فاطمه مهربانی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
ضمن عرض سلام و ادب خدمت تیم کتابراه
به عنوان انتقاد خواستم بگم خدمتتون در این کتاب صوتی چند قسمتش بود که گوینده جمله یا کلمه را تکرار میکرد. من متوجه نمیشدم تکرار از متن کتابه یا گوینده این تکرار هارو به خیال ادیت شدن بیان میکرده. لطفا بررسی و اصلاح بفرمایید. ممنونم
سعید قاسمی
۱۴۰۲/۹/۱۶
تا راز بیست و سوم را شنیده‌ام حاوی نکات کلیدی و کاربردی زیادی است. حتما نیاز به تکرار و مرور مطالب ارزنده آن وجود دارد. به عزیزان حوزه مارکتینگ پیشنهاد مطالعه آن را دارم.
امید رستگار
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
نکات بسیار خوبی را گوشزد مى کند مواردی که اگر فروشندگان رعایت کنند واقعاً فروششان بالا مى رود
رضا محمدیان منش
۱۴۰۲/۹/۲۶
سلام
این کتاب رو به همه کسانی که کسب و کاری دارند پیشنهاد میکنم
سعید کریمی
۱۴۰۳/۱/۲
حتما توصیه میکنم کسانی که ادمین هستند گوش بدهند.
رضا عرب
۱۴۰۲/۱۲/۵
کتاب جامعی و خوبی بود باعث شد خیلی به فروشم کمک کنه
مهدی بیت سعید
۱۴۰۲/۱۲/۹
مفید و ارزشمند برای وقت گذاشتن
کمیل کامران
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
مهم‌ترین قسمت آگهی تبلیغاتی: عنوان است
امیر صدیق
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اموزنده و کاربردی
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اسرار تبلیغ‌ نویسی

برای دریافت کتاب صوتی اسرار تبلیغ‌ نویسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.