نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس - آلن دوباتن

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Amirhossein mehrizi
۱۴۰۳/۲/۱۷
گاهی خیلی از ماها اعتماد به نفس نداریم تنها بدلیل اینکه فکر میکنیم بقیه به طور خیلی متفاوتی از ما زندگی میکنند تصدیق یه ضرب المثل معروف (مرغ همسایه غازه)
مخصوصا در حوزه‌های ماهی و تفاوت در زندگی ثروتمندان اما در اصل اینکه که بیشتر تفاوت در موجودی حساب‌ها هست اما تمامی ما نیاز به عشق نیاز به محبت اختلافات خانوادگی تضاد‌های اخلاقی نیازهای روزمره نیاز به غذا نیاز به ورزش و،.. داریم و در اصل یه موجودیم وقتی من پیش رییسم میرم فکر میکردم یعنی اینم غذا میخوره یا گاهی وقتی محث زیبایی یه انسان دیگه میشه و اصطلاحا عاشق میشیم میگیم یعنی اینم دستشویی میره و خیلی از این موارد باعث میشه که با از اصل زندگی دور بشیم و در واقعا نتونیم درست فکر کنیم چون خودمون رو در سطوح خیلی پایین تری از اون افراد میبیم و باعث میشه جلوی اوی افراد اعتماد به نفس نداشته باشیم
در این کتاب شما مثالهایی واقعی رو میخونید که نشون میده اصل هر انسانی در ذات اون نهفتست و صرف مقام بالاتر یا عددهای تو حساب یه شخص یا حتی ظاهر زیباتر نشان از برتری به ما ندارن و یا از فضا نیومدن
با قبول این واقعیت‌ها و درک اصل انسانی و با تلاش و شخصیت سازی تو هم میتونی به اون جایگاه برسی
خیلی از افراد موفق از خانواده‌هایی پایین به جایگاه‌های الان رسیدن با کمک خود باوری و اعتماد به نفس
این نکته هم باید در نظر بگیرید که اعتماد به نفس با خودشیفتگی متفاوت و مرز باریکی بین این دو هست
مهرداد قربانی
۱۴۰۲/۱۰/۶
کتاب به مسائلی اشاره میکنه که تا الآن از دید آدم پنهون مونده بود. اون قسمتش که در مورد ضعف‌ها و ترس‌های افراد موفق و بزرگ هست برام جالب بود. حالا در برخورد و ارتباط با افراد دیگه اینو به خاطر میارم. یکی از جملات زیبایش این بود که شما تو قائله‌های زندگی فرصت بردن به طرف مقابل میدید و این از اعتماد به نفس شما سرچشمه میگیره.
🌱Hany Joon🌱
۱۴۰۳/۱/۲
راوی به خوبی از عهده متن برآمده و شنونده رو آرام آرام با خودش همراه میکنه موسیقی خوبی هم برای پس زمینه انتخاب شده بود ودر نهایت کتاب هم چیزی برای گفتن داشت.
محمد راد
۱۴۰۳/۲/۱۸
بسیار عالی بود لذت بردم
سمیه محیطی
۱۴۰۳/۲/۱۶
کتاب خیلی عالی و کمک کننده است
محمد
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
سلام صدای صداپیشه کیفیت مطلوبی نداشت