معرفی و دانلود کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس

عکس جلد کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس
قیمت:
۳۲۰۰۰ ۲۲,۴۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس

آلن دوباتن در کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس، از چیستی و چرایی اعتمادبه‌نفس سخن می‌گوید و این مسئله را توضیح می‌دهد که چطور تقویت این ویژگی می‌تواند زندگی را دگرگون کند. این کتاب صوتی که از مجموعه کتاب‌های «مدرسه‌ی زندگی» است، راه‌های افزایش اعتماد و اطمینان به توانایی‌های خود را به مخاطب آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی در باب اعتمادبه‌نفس

داشتن اعتمادبه‌نفس امری است که مرز میان موفقیت و شکست را تعیین می‌کند. کمتر کسی در دنیا وجود دارد که از اثر شگفت‌انگیز اعتمادبه‌نفس در رسیدن به اهداف و خواسته‌ها بی‌اطلاع باشد ولی داشتن و به کار بستن این ویژگی، کار آسانی نیست و نیاز به راهنمایی دارد. بسیاری از افراد اعتمادبه‌نفس را ذاتی و خدادادی می‌دانند و ازاین‌رو، تلاشی برای بالا بردن اعتمادبه‌نفسشان نمی‌کنند زیرا آن را ثابت و از پیش تعیین‌شده می‌دانند. بسیاری دیگر اعتمادبه‌نفس را، وابسته به شانس می‌پندارند و همین موضوع باعث می‌شود تا زمان رسیدن به موفقیت، آن را شانسی و اتفاقی ببینند، نه چیزی که بابت رسیدن به آن تلاش بسیاری شده.

معرفی و دانلود کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس

آلن دوباتن (Alain De Botton) در کتاب صوتی در باب اعتمادبه‌نفس (On Confidence)، بر این نکته تأکید دارد که اعتمادبه‌نفس آموختنی است و نه هدیه‌ای از سمت خداوند. هرکسی می‌تواند این مهارت را یاد گرفته و در زندگی‌اش به کار بگیرد. اعتمادبه‌نفس است که تعیین می‌کند چه کسی می‌تواند موفق شود و چه کسی تا ابد بازنده بماند. متأسفانه این موضوع با چنین اهمیت بالایی، در سیستم آموزشی ما مغفول واقع شده و توجهی به آن نمی‌شود. عدم آموزش نسل جوان در چنین مبحث حیاتی‌ای، باعث شده تا اغلب افراد جامعه در باور و اطمینان داشتن به خود و توانایی‌هایشان مشکلی جدی داشته باشند.

کتاب صوتی در باب اعتمادبه‌نفس در 9 قسمت، مسائلی مانند حس حماقت، سندروم تقلب، تاریخ‌سازی، تجربه، خودتخریبی و... را بررسی می‌کند. این کتاب به شما یاد می‌دهد که اعتمادبه‌نفس داشتن را یاد بگیرید و در زندگی روزمره‌تان به کار ببندید. همچنین این کتاب صوتی به دور از شعار و کلیشه، راهنمایی کاربردی و عملی است تا بتوانید بر صدای سرزنشگر درونتان چیره شوید و دست از قضاوت بی‌رحمانه‌ی خودتان بردارید.

کتاب صوتی در باب اعتمادبه‌نفس اثری از آلن دوباتن است که توسط مریم بردبار به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی نوین کتاب گویا و انتشارات کتیبه‌ی پارسی، به ترتیب ناشران صوتی و متنی این کتاب هستند. این کتاب صوتی را با صدای متین بختی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه زندگی

مدرسه زندگی (The School of Life) منبعی برای کمک به افراد است تا درک بهتری از خود پیدا کنند، روابطشان را بهبود بخشند و در محل کار و زندگی اجتماعی موفق‌تر باشند. این سازمان که مانند مدرسه‌ای در بسیاری از کشورهای دنیا مشغول به کار است در سال 2008 و با مشارکت آلن دوباتن تأسیس شد. مجموعه‌ی کتاب‌های مدرسه‌ی زندگی محتوای آموزنده با استفاده از دانش روان‌شناختی و فلسفه تولید و در قالب کتاب‌های متنوعی منتشر می‌کند. این کتاب‌ها در کنار فیلم‌ها، برنامه‌ها و محصولات دیگر در خدمت افزایش آرامش و خودشناسی مخاطبین مدرسه زندگی است. از کتاب‌های مدرسه زندگی «آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید»، «آرامش»، «هنر سیر و سفر»، و «جستارهایی در باب عشق» به فارسی منتشر شده‌اند.

کتاب صوتی در باب اعتمادبه‌نفس برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی را به کسانی که به دنبال بالا بردن اطلاعات و آگاهی خود در زمینه‌ی اعتمادبه‌نفس هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس می‌شنویم

یکی از چیزهایی که اشخاص بااعتمادبه‌نفس را از دیگران جدا می‌کند، رویکرد آن‌ها نسبت به تاریخ است. به بیان کلی‌تر شخص بدون اعتمادبه‌نفس باور دارد که تاریخ تمام شده است. برعکس شخص بااعتمادبه‌نفس اطمینان دارد که تاریخ همچنان در حال ساخته شدن است و چه بسا روزی به دست خود او ساخته شود. شیوه‌ای که ما وارد دنیا می‌شویم این حس را ایجاد می‌کند که تاریخ از پیش ساخته شده است. همه‌ی چیزهای اطراف ما دست به دست هم می‌دهند تا این حس را ایجاد کنند که وضع موجود مستحکم و پابرجا شده است. ما در احاطه‌ی افرادی درآمده‌ایم که بسیار از ما قدبلندتر هستند، که از رسومی تبعیت می‌کنند که برای دهه‌ها و حتی قرن‌ها ثابت بوده‌اند. درک ما از زمان به میزان زیادی به لحظه‌ی کنونی بیش از حد بها می‌دهد. برای یک شخص پنج ساله، پارسال مثل یک قرن پیش است. خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم به اندازه‌ی یک معبد باستانی تغییرناپذیر می‌نماید. گویی در مدرسه‌ای که به آن می‌رویم از آغاز زندگی همان مراسم و تشریفاتی که اکنون در آن برقرار است صورت می‌گرفته است. همواره به ما گفته‌اند چرا چیزها آن‌طوری هستند که می‌بینیم و ما را تشویق کرده‌اند که واقعیت طبق خواسته‌ی ما رقم نمی‌خورد. ما به این باور رسیده‌ایم که بشر به طور کامل دامنه‌ی احتمالات را ترسیم کرده است. اگر اتفاقی نیفتاده یا از این روست که نمی‌توانسته یا نمی‌بایست رخ دهد. نتیجه، هشیاری ژرفی درمورد گزینه‌های تخیلی است. دلیلی برای آغاز یک کسب‌وکار جدید وجود ندارد چون بازار حتماً اشباع شده است. یا برای پیشتازی در رویکردی جدید نسبت به هنر انگیزه‌ای وجود ندارد چون همه‌چیز از پیش در الگویی ثابت تنظیم و مقرر شده است. یا وفاداری به نگرشی جدید احمقانه است چون اگر احمقانه نبود حتماً پیش از این وجود می‌داشت. با این حال وقتی تاریخ می‌خوانیم، تصویر به شدت تغییر می‌کند. وقتی زمان می‌گذرد و ما از کوه دقایق بالا می‌رویم تا قرن‌ها را بپیماییم تغییر مستمر و پایدار می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
یادداشت مترجم
3 دقیقه
سرآغاز
8 دقیقه
حماقت و اعتمادبه‌نفس
11 دقیقه
سندروم تقلب
8 دقیقه
اعتماد به سیستم
8 دقیقه
تاریخ اکنون است
9 دقیقه
تجربه
6 دقیقه
مرگ
18 دقیقه
دشمنان
11 دقیقه
خودتخریبی
6 دقیقه
اطمینان به اعتمادبه‌نفس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در باب اعتماد به نفس
نویسنده
مترجممریم بردبار
راویمتین بختی
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۲۰۰۰ ۲۲,۴۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس

مهرداد قربانی
۱۴۰۲/۱۰/۶
کتاب به مسائلی اشاره میکنه که تا الآن از دید آدم پنهون مونده بود. اون قسمتش که در مورد ضعف‌ها و ترس‌های افراد موفق و بزرگ هست برام جالب بود. حالا در برخورد و ارتباط با افراد دیگه اینو به خاطر میارم. یکی از جملات زیبایش این بود که شما تو قائله‌های زندگی فرصت بردن به طرف مقابل میدید و این از اعتماد به نفس شما سرچشمه میگیره.
🌱Hany Joon🌱
۱۴۰۳/۱/۲
راوی به خوبی از عهده متن برآمده و شنونده رو آرام آرام با خودش همراه میکنه موسیقی خوبی هم برای پس زمینه انتخاب شده بود ودر نهایت کتاب هم چیزی برای گفتن داشت.
محمد
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
سلام صدای صداپیشه کیفیت مطلوبی نداشت
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس

برای دریافت کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.