نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زن پشت پنجره - ای. جی. فین

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Mozhgan
۱۴۰۳/۲/۱
در ابتدا میخوام از خانم پاک‌ذات تشکر کنم چقدر حرفه‌ای باصدای زیباشون داستان را جذابتر کردن شماهنرمندواقعی هستین. کتاب زن‌ پشت‌ پنجره بیشتر از این که ژانر جنایی و معمایی داشته باشد روانشناختی است. انسان‌ها در دوران کودکی تا نوجوانی به دلیل بی مهری خانواده و جامعه دچار مشکلات روحی و روانی می‌شوند که متاسفانه درمان این کودکان آسیب دیده جدی گرفته نمی‌شود و منجر به رفتارهای نامتعارف در زندگی حال و آینده آن‌ها می‌شود. معالجه افراد روان‌پریش در بزرگسالی بسیار دشوار است و زمان طولانی برای درمان‌ با‌ید در نظر گرفت. بیشترین بیماران روحی‌ نتیجه مطلوبی در بزرگسالی دریافت نمی‌کنند. این کتاب در مورد انواع‌ بیماری‌های روحی و روانی‌ بحث میکند. انسان در هر دوره‌ای از زندگی کودکی تا پیری به علت اتفاقات ناخوشایند و دردناک میتواند به بیماری‌های روانی مبتلا شود. درمان مشکلات روحی و روانی هر چه به تعویق بیافتد زندگی سخت تر میشود.
عسل
۱۴۰۳/۲/۳
کتابی روانشناسی، جنایی، معمایی، پلیسی با پایانی غیر قابل پیش‌بینی، طوری که متحیر می‌مانید. گویندگی خانم پاک ذات آنقدر حرفه‌ای اجرا شده، که فکر می‌کنید جلوی تلویزیون نشسته اید. موضوع کتاب راجب زن تنهایی است که کاملا منزوی است اما زندگی همسایه هایش را با دور بین زیر نظر دارد. تا اینکه شاهد جنایتی می‌شود و این شروع داستان است. پیشنهاد می‌دم حتما کتاب رو گوش کنید. ممنون از سازندگان حرفه‌ای و کتابراه عزیز همراه همیشگی.
ali V
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
خیلی کسل کننده پیش میره اصلا کشش نداره چیزی برای حس کنجکاوی نداره از این طرف هم ناله‌های راوی و گوینده هم با همین لحن ناله و اه کشیدن و مریض حالی گویندگی کرده بدتر حوصله سر بر تر شده (البته گویندگی عالیه ولی همش ناله و اه دیگه واقعا رو مخ میره). اصلا دوست نداشتم فقط چون کتابی اخرش غیر منتظره است دلیل بر خوبی کتاب نیست. کتاب ژانری باید کشش داشته باشه جوری که دوست نداشتی باشی زمین بذاری نه اینکه رو دور تند گوش بدی که فقط تموم بشه.
دیانا دیانتی
۱۴۰۲/۹/۱۶
داستان در مورد زنی است که سرگرمی ش کنجکاوی در زندگی دیگران است، که البته بعد از شوکی که به او وارد می‌شود به این سرگرمی رو می‌آورد. او یک روانشناس است و خود در گیر بیماری گریز از مردم می‌شود. کنجکاوی او زندگیش را پر خطر می‌سازد. پایان داستان غیر قابل پیش بینی است. بسیار شوکه کننده است. از نظر من جذاب بود. صدا و اجرای خانم پاک ذات مثل همیشه جذابیت داستان را صدچندان کرد. سپاس از همه دست اندرکاران.
فراز فرنیا
۱۴۰۲/۱۰/۷
داستان پرکششی بود ونوعی دلهره ایجاد میکرد، ترجمه روان بود و روایت هم هنرمندانه، در مواقعی که آنا در شرایط شوک عصبی بود بسیار استادانه اجرا شد، هرچند که شاید برای شنونده خوشایند نباشد، موسیقی هم بجا انتخاب شده بود، من پسندیدم، با آرزوی توفیق برای همه هنرمندان گرامی
زهرا مولودی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
این کتاب برای من جذابیتهای خاص خودش را داشت و مخصوصا انتخاب صحیح گوینده در انتقال قصه موثرتر بود. بار غم زیاد ولی ارزش شنیدن داشت.
Beti
۱۴۰۲/۱۰/۵
کتابی بود که پایانش غیرقابل پیش بینی بود و واقعا شوکه میکنه ادم رو بنظرم ارزش شنیدنش رو داشت مخصوصا با صدای دلنشین خانم پاک ذات عزیز
maryam arab
۱۴۰۲/۹/۱۰
کتاب بدرد نخوری بود همش درد و ناله گوینده هم که گریان و نالان بود
هزارتا درد داشتم سه هزار برابر شد
موضوع مسخره
ساناز اسعدی
۱۴۰۲/۹/۸
داستانی جنایی و پر کشش که تا اخرین لحظه غیر قابل پیش بینی بود و پر از سوپرایز، اجرا هم که عالی بود
زینب عبدالوهابی
۱۴۰۲/۹/۲۳
داستان بسیار جذابی داشت... شبیه داستاهای هیچکاک؛ پر از غافلگیری
مژگان برکوکرام
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
کتاب خوبی است ولی صدای خواننده خیلی بد است
سارا نیکویی
۱۴۰۲/۱۰/۵
کسل کننده و کند بدون اینکه حس کنجکاوی‌ای ایجاد کنه.
الهه اسماعیلی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
غیر قابل پیش‌ بینی بود.
Saharnaz Modanloo
۱۴۰۲/۹/۳
جالب بود و هیجان انگیز