معرفی و دانلود کتاب صوتی زن پشت پنجره

عکس جلد کتاب صوتی زن پشت پنجره
قیمت:
۱۱۱,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زن پشت پنجره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زن پشت پنجره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زن پشت پنجره

کتاب صوتی زن پشت پنجره اثری از ای. جی. فین نویسنده‌ی مشهور و موفق آمریکایی است. فین در این کتاب راوی داستانِ زنی است که علاقه‌ای به ارتباط با دنیای خارج از خانه‌ و همین‌طور صحبت با دیگران ندارد و بیشتر وقت خود را در منزل به تماشای فیلم‌های قدیمی و بازی شطرنج می‌گذراند. هرازچندگاهی هم برای آنکه از ملال خود بکاهد، زندگی همسایگانش را زیر نظر می‌گیرد تا آنکه روزی اتفاقی غیرقابل‌باور را می‌بیند!

درباره‌ی کتاب صوتی زن پشت پنجره

ای. جی. فین (A. J. Finn) در کتاب صوتی زن پشت پنجره (The Woman in the Window) راوی داستان زنی است که گمان می‌کند شاهد جنایتی در خانه‌ی یکی از همسایگانش بوده است. آنا فاکس، زن داستان ما، با گذشت ده ماه از حادثه‌ی دلخراش سقوط خودروی خانوادگی و از دست‌دادن همسر و دخترش، هنوز نتوانسته با این فاجعه کنار بیاید و به آگروفوبیا دچار شده است؛ او از حضور در فضاهای باز و مکان‌های شلوغ هراس دارد و به‌همین خاطر، اغلب وقتِ خود را به‌تنهایی در خانه با بازی شطرنج آنلاین، تماشای فیلم‌های قدیمیِ خانوادگی و نوشیدنِ الکل می‌گذراند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زن پشت پنجره

آنا هر چند وقت یک‌بار کنجکاو می‌شود تا بداند آیا همسایه‌های او هم به‌دشواری وی زندگی می‌کنند. در یکی از همین کنجکاوی‌هاست که با خانواده‌ی راسل، که به‌تازگی به خانه‌ی روبه‌رویی نقل مکان‌ کرده‌اند، آشنا می‌شود. آلیستر، پدرِ عصبی و کنترل‌گر خانواده، همسرش جین را آزار می‌دهد. شبی ناگهان صدای فریادی می‌شنود و می‌بیند که آلیستر، جین را با ضربات چاقو مورد اصابت قرار می‌دهد. آنا فوراً با پلیس تماس می‌گیرد اما خانواده‌ی راسل هرگونه اتفاقی را انکار می‌کنند. سنجش درستیِ صحبت‌های آنای تحت درمانِ روان‌کاو کار سختی است؛ به‌ویژه که آلیستر زنی را با نام جین به پلیس نشان می‌دهد تا ثابت کند که او زنده است. ای. جی. فین همچنان که داستان را پیش می‌برد، به تردیدی که در ذهن مخاطبانش از شخصیت‌ها ایجاد کرده، اندک‌اندک می‌افزاید و او را در مرز میان خیال و واقعیت به حالت تعلیق نگاه می‌دارد، به‌طوری که تا پایان کتاب صوتی زن پشت پنجره نمی‌دانید واقعیت چیست.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زن پشت پنجره

دانیل مالوری که با نام مستعار ای. جی. فین آثارش را منتشر می‌کند، نویسنده و ویراستاری آمریکایی است. رمان زن پشت پنجره که در سال 2018 منتشر شد، بلافاصله توانست توجه مخاطبان و منتقدان را به توانایی‌های نویسندگیِ او جلب کند. این کتاب به بیش از 40 زبان برگردانده شده و جوایز و نقدهای مثبت بسیاری را برای نویسنده‌ی خود به ارمغان آورده است. فضای مملو از تعلیق و هیچکاک‌گونه‌ی کتاب زن پشت پنجره و زبانِ شیوا که حاکی از تسلط نویسنده بر فنِ قصه‌گویی و شناخت وی از ادبیات است، این کتاب را به اثری جذاب تبدیل کرده است که مخاطب را مشتاقانه با خود همراه می‌کند.

کتاب زن پشت پنجره را نشر آموت با ترجمه‌ی فرشاد شالچیان چاپ کرده است و نسخه‌ی شنیداری آن را با همت نشر صوتی آوانامه و خوانش مریم پاک‌زاد می‌شنوید.

اقتباس‌های سینمایی و فرهنگی از کتاب صوتی زن پشت پنجره

  • در سال 2021 جو رایت، کارگردان انگلیسی، فیلمی را با اقتباس از کتاب زن پشت پنجره ساخته است. در این تریلر روان‌شناختی که هم‌نام با کتابِ برگرفته از آن تولید شده است، بازیگران پرآوازه‌ای مانند گری اولدمن، ایمی آدامز، جولیان مور و فرد هچینگر ایفای نقش می‌کنند.
  • در سال 2022 کمپانی نتفلیکس با الهام از روایت کتابِ زن پشت پنجره، کمدیِ سیاهی را با نام زنی در خانه‌ی آن سوی خیابانِ دختری در پنجره (The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window) ساخت. در این مینی‌سریال هشت قسمتی نیز بازیگرانِ مشهوری از جمله کریستین بل، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی زن پشت پنجره

  • رتبه‌ی اول پرفروش‌ترین رمان نیویورک تایمز به‌مدت دو هفته
  • نامزد جایزه‌ی کتاب منتخب گودریدز برای بهترین اثر معمایی و جنایی و همین‌طور اولینِ اثر نویسنده در سال 2018
  • نامزد جایزه‌ی کتابِ ماه سال در 2018

نکوداشت‌های کتاب صوتی زن پشت پنجره

  • زن پشت پنجره اثری شگفت‌انگیز، دلهره‌آور و پرهیجان است. (Gillian Flynn)
  • کتاب زن پشت پنجره را نمی‌توانید زمین بگذارید و رها کنید. (Stephen King)
  • زن پشت پنجره اعترافی شیرین و پیچیده است. (Ruth Ware)
  • کتاب زن پشت پنجره به‌شدت گیرا و جذاب است. (Louise Penny)
  • جدا کردن این کتاب از خود سخت است؛ نوشتاری شاعرانه که مخاطب را هیپنوتیزم می‌کند. زن پشت پنجره رمانی است که مدت‌ها پس از اتمام کتاب، همراه خواننده‌ی خود می‌ماند. (Crimespree Journal)
  • ای. جی. فین نه‌تنها دلسوزانه زندگی درونی یک فرد افسرده را به‌تصویر کشیده بلکه اثری هیجان‌انگیز را به نگارش درآورده است که مخاطب را تا واپسین جمله در تردید و شک نگه می‌دارد. (Washington Post)

کتاب صوتی زن پشت پنجره برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی زن پشت پنجره برای علاقه‌مندان به آثار معمایی، جنایی و روان‌شناختی، تجربه‌ای جذاب و ماندگار خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی زن پشت پنجره می‌شنویم

اواسط فوریه بعد از تقریباً شش هفته که در خانه کز کرده بودم، بعد از اینکه دریافتم قرار نیست حالم بهتر شود، با روانکاوی تماس گرفتم که پنج سال قبل هنگام سخنرانی‌اش درباره‌ی داروهای روانی غیرمتعارف و اختلال اضطرابِ پسابحرانی در همایشی در بالتیمور حضور داشتم. آن زمان حتی مرا نمی‌شناخت. حالا می‌شناسد. کسانی که با روان‌درمانی آشنایی ندارند، اغلب می‌پندارند که روان‌شناس باید به‌صورت پیش‌فرض، نرم‌خو و دلواپس باشد. خودتان را مثل کره‌مالیدن روی نان، روی کاناپه‌ی مطبش رها می‌کنید و ذوب می‌شوید. الزاماً این‌طور نیست. یک نمونه‌اش همین دکتر جولین فیلدینگ. اولاً خبری از کاناپه نیست. ما هر سه‌شنبه در کتابخانه‌ی اِد ملاقات می‌کنیم. دکتر فیلدینگ روی صندلی چرخانِ راحتِ نزدیک شومینه می‌نشیند و من روی مبل یک‌نفره‌ی نزدیک پنجره و اگرچه آرام حرف می‌زند و صدایش مثل جیرجیر دری کهنه است، دقت زیادی دارد و مانند همه‌ی روان‌کاوهای خوب، سخت‌گیر است. اِد چندباری درباره‌ی او گفته: «از اون آدم‌هاست که از زیر دوش میاد بیرون کنار که بره بشاشه.» دکتر فیلدینگ نفسش را با صدا بیرون می‌دهد: «خُب.» پیکانی از نور عصرگاهی در چهره‌اش نشسته و روی شیشه‌ی عینکش خورشیدهای کوچک ساخته است. «گفتی دیروز با اِد به‌خاطر اولیویا بحثت شده. این صحبت‌هاتون نتیجه‌ای هم داره؟» سر می‌چرخانم و به خانه‌ی راسل‌ها نگاه می‌کنم. کنجکاوم بدانم الان جین راسل مشغول چه کاری‌ست. دلم یک نوشیدنی می‌خواهد. انگشتانم مسیر گلویم را طی می‌کند. نگاهم را به‌سمت دکتر فیلدینگ برمی‌گردانم. با چین‌های عمیقی که روی پیشانی‌اش افتاده، مشغول تماشای من است. شاید خسته شده. من که قطعاً شده‌ام.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
نمونه سه
نمونه چهار
11 دقیقه
یکشنبه 24 اکتبر
7 دقیقه
دوشنبه 25 اکتبر
7 دقیقه
سه‌شنبه 26 اکتبر
6 دقیقه
چهارشنبه 27 اکتبر
11 دقیقه
پنجشنبه 28 اکتبر
18 دقیقه
جمعه 29 اکتبر
35 دقیقه
شنبه 30 اکتبر
26 دقیقه
یکشنبه 31 اکتبر
27 دقیقه
دوشنبه 1 نوامبر
21 دقیقه
سه‌شنبه 2 نوامبر - قسمت اول
22 دقیقه
سه‌شنبه 2 نوامبر - قسمت دوم
30 دقیقه
چهارشنبه 3 نوامبر - قسمت اول
25 دقیقه
چهارشنبه 3 نوامبر - قسمت دوم
36 دقیقه
پنجشنبه 4 نوامبر - قسمت اول
20 دقیقه
پنجشنبه 4 نوامبر - قسمت دوم
18 دقیقه
پنجشنبه 4 نوامبر - قسمت سوم
12 دقیقه
پنجشنبه 4 نوامبر - قسمت چهارم
28 دقیقه
جمعه 5 نوامبر - قسمت اول
16 دقیقه
جمعه 5 نوامبر - قسمت دوم
25 دقیقه
جمعه 5 نوامبر - قسمت سوم
28 دقیقه
جمعه 5 نوامبر - قسمت چهارم
22 دقیقه
شنبه 6 نوامبر - قسمت اول
25 دقیقه
شنبه 6 نوامبر - قسمت دوم
23 دقیقه
شنبه 6 نوامبر - قسمت سوم
18 دقیقه
یکشنبه 7 نوامبر - قسمت اول
15 دقیقه
یکشنبه 7 نوامبر - قسمت دوم
11 دقیقه
یکشنبه 7 نوامبر - قسمت سوم
46 دقیقه
یکشنبه 7 نوامبر - قسمت چهارم
31 دقیقه
دوشنبه 8 نوامبر - قسمت اول
24 دقیقه
دوشنبه 8 نوامبر - قسمت دوم
35 دقیقه
دوشنبه 8 نوامبر - قسمت سوم
28 دقیقه
دوشنبه 8 نوامبر - قسمت چهارم
2 دقیقه
سه‌شنبه 9 نوامبر
10 دقیقه
چهارشنبه 10 نوامبر
17 دقیقه
پنجشنبه 11 نوامبر
15 دقیقه
جمعه 12 نوامبر
36 دقیقه
شنبه 13 نوامبر
20 دقیقه
یکشنبه 14 نوامبر - قسمت اول
39 دقیقه
یکشنبه 14 نوامبر - قسمت دوم
34 دقیقه
دوشنبه 15 نوامبر - قسمت اول
27 دقیقه
دوشنبه 15 نوامبر - قسمت دوم
9 دقیقه
شش هفته‌ بعد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زن پشت پنجره
نویسنده
مترجمفرشاد شالچیان
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زن پشت پنجره

Mozhgan
۱۴۰۳/۲/۱
در ابتدا میخوام از خانم پاک‌ذات تشکر کنم چقدر حرفه‌ای باصدای زیباشون داستان را جذابتر کردن شماهنرمندواقعی هستین. کتاب زن‌ پشت‌ پنجره بیشتر از این که ژانر جنایی و معمایی داشته باشد روانشناختی است. انسان‌ها در دوران کودکی تا نوجوانی به دلیل بی مهری خانواده و جامعه دچار مشکلات روحی و روانی می‌شوند که متاسفانه درمان این کودکان آسیب دیده جدی گرفته نمی‌شود و منجر به رفتارهای نامتعارف در زندگی حال و آینده آن‌ها می‌شود. معالجه افراد روان‌پریش در بزرگسالی بسیار دشوار است و زمان طولانی برای درمان‌ با‌ید در نظر گرفت. بیشترین بیماران روحی‌ نتیجه مطلوبی در بزرگسالی دریافت نمی‌کنند. این کتاب در مورد انواع‌ بیماری‌های روحی و روانی‌ بحث میکند. انسان در هر دوره‌ای از زندگی کودکی تا پیری به علت اتفاقات ناخوشایند و دردناک میتواند به بیماری‌های روانی مبتلا شود. درمان مشکلات روحی و روانی هر چه به تعویق بیافتد زندگی سخت تر میشود.
عسل
۱۴۰۳/۲/۳
کتابی روانشناسی، جنایی، معمایی، پلیسی با پایانی غیر قابل پیش‌بینی، طوری که متحیر می‌مانید. گویندگی خانم پاک ذات آنقدر حرفه‌ای اجرا شده، که فکر می‌کنید جلوی تلویزیون نشسته اید. موضوع کتاب راجب زن تنهایی است که کاملا منزوی است اما زندگی همسایه هایش را با دور بین زیر نظر دارد. تا اینکه شاهد جنایتی و و می‌شود این شروع داستان است. پیشنهاد می‌دم حتما کتاب رو گوش کنید. ممنون از سازندگان حرفه‌ای کتابراه عزیز همراه همیشگی.
ali V
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
خیلی کسل کننده پیش میره اصلا کشش نداره چیزی برای حس کنجکاوی نداره از این طرف هم ناله‌های راوی و گوینده هم با همین لحن ناله و اه کشیدن و مریض حالی گویندگی کرده بدتر حوصله سر بر تر شده (البته گویندگی عالیه ولی همش ناله و اه دیگه واقعا رو مخ میره). اصلا دوست نداشتم فقط چون کتابی اخرش غیر منتظره است بر دلیل خوبی کتاب نیست. کتاب ژانری باید کشش داشته باشه جوری که دوست نداشتی باشی زمین بذاری نه اینکه رو دور تند گوش بدی که فقط تموم بشه.
دیانا دیانتی
۱۴۰۲/۹/۱۶
داستان در مورد زنی است که سرگرمی ش کنجکاوی در زندگی دیگران است، که البته بعد از شوکی که به او وارد می‌شود به این سرگرمی رو می‌آورد. او یک روانشناس است و خود در گیر بیماری گریز از مردم می‌شود. کنجکاوی او زندگیش را پر خطر می‌سازد. پایان داستان غیر قابل پیش بینی است. بسیار شوکه کننده است. از نظر من جذاب بود. صدا و اجرای خانم پاک ذات مثل همیشه جذابیت داستان را صدچندان کرد. سپاس از همه دست اندرکاران.
فراز فرنیا
۱۴۰۲/۱۰/۷
داستان پرکششی بود ونوعی دلهره ایجاد میکرد، ترجمه روان بود و روایت هم هنرمندانه، در مواقعی که آنا در شرایط شوک عصبی بود بسیار استادانه اجرا شد، هرچند که شاید برای شنونده خوشایند نباشد، موسیقی هم بجا انتخاب شده بود، من پسندیدم، با آرزوی توفیق برای همه هنرمندان گرامی
زهرا مولودی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
این کتاب برای من جذابیتهای خاص خودش را داشت و مخصوصا انتخاب صحیح گوینده در انتقال قصه موثرتر بود. بار غم زیاد ولی ارزش شنیدن داشت.
Beti
۱۴۰۲/۱۰/۵
کتابی بود که پایانش غیرقابل پیش بینی بود و واقعا شوکه میکنه ادم رو بنظرم ارزش شنیدنش رو داشت مخصوصا با صدای دلنشین خانم پاک ذات عزیز
maryam arab
۱۴۰۲/۹/۱۰
کتاب بدرد نخوری بود همش درد و ناله گوینده هم که گریان و نالان بود
هزارتا درد داشتم سه هزار برابر شد
موضوع مسخره
ساناز اسعدی
۱۴۰۲/۹/۸
داستانی جنایی و پر کشش که تا اخرین لحظه غیر قابل پیش بینی بود و پر از سوپرایز، اجرا هم که عالی بود
زینب عبدالوهابی
۱۴۰۲/۹/۲۳
داستان بسیار جذابی داشت... شبیه داستاهای هیچکاک؛ پر از غافلگیری
مژگان برکوکرام
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
کتاب خوبی است ولی صدای خواننده خیلی بد است
سارا نیکویی
۱۴۰۲/۱۰/۵
کسل کننده و کند بدون اینکه حس کنجکاوی‌ای ایجاد کنه.
الهه اسماعیلی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
غیر قابل پیش‌ بینی بود.
Saharnaz Modanloo
۱۴۰۲/۹/۳
جالب بود و هیجان انگیز
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زن پشت پنجره

برای دریافت کتاب صوتی زن پشت پنجره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.