نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی Friends: زندگی و خاطرات متیو پری - متیو پری

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
شعری اولیا
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
من یکی از طرفداران جدی سریال فرندز هستم. با این حال علاقه‌ای برای خواندن یا شنیدن کتاب سرگذشت متیو پری احساس نمی‌کردم. اما از افراد مختلف تعریف این کتاب را شنیدم. و وقتی دیدم آقای آرمان سلطان زاده این کتاب را روایت کرده‌اند متقاعد شدم که این کتاب را باید شنید!! و چه تجربه‌ی خوبی بود! اصلا شبیه به یک بیوگرافی معمولی نبود. یک داستان پر هیجان بود. گاهی قلبت تند تند می‌زد، گاهی می‌خندی، گاهی امیدوار میشوی به زندگی و گاهی … در مجموع بسیار آموزنده و همزمان سرگرم کننده بود. خیلی خوشحالم که این کتاب را شنیدم. ممنونم از تیم کتابراه.
negar soltani
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
محشر بود محشر، هزار برابر با این صداگذاری خفن از کتاب متنی بهتر بود قشنگ جوری صحبت می کرد انگار خود متیو پری پشت تلفن نشسته و داره برایت درد دل می کنه من هم که عاشق شنیدن حرف های بقیه ام واقعا لذت بردم و چه قدر جالبه زندگی آدم های معروف رو به این خوبی میشه شنید و ارتباط گرفت خیلی خوشحالم از شنیدن این کتاب.
مریم اسدی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
با سپاس فراوان از کتابراه
بسیار عالی بسیار آموزنده، توصیه میکنم حتما کتاب را بخوانید یا بشنوید، اینجاست که به من ثابت شد اشخاصی که راحت دیگران را از خنده روده بر میکنند انسانهای افسرده‌ای هستند، البته نه همشون..
صدای راوی عالی بود
Armin
۱۴۰۳/۲/۱۰
صدای آرمان سلطان زاده ادم رو مسخ میکنه
و اینکه سرگذشت متیو پری که از درد بیماری اعتیاد درگذشت از زبان خودش واقعا خیلی خیلی دردناک بود و جنبه‌های این بیماری ناشناخته تا کجاها میتونه پیش بره و چه قدرتی داره برام جالب توجه بود
سحر شمسی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
بی نظیر، کتاب زندگینامه متیو پری عزیز که در واقع شخصیت مورد علاقه من در سریال فرندز بود و وقتی می بینم این قدر در عذاب بوده ناراحت کننده است، یادش گرامی
Afshin Ramezani
۱۴۰۳/۱/۷
این کتاب نشون میده کسانی که یک دفعه به یه موفقیت بزرگ میرسند
خب شاید نتونه مدیریت کنه و به مشکل بخوره
Farzan Azarpour
۱۴۰۳/۲/۱۵
تا اینجاش که پیش رفتم خیلی جذاب بوده