نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خودآموز درمان پذیرش و تعهد - حمید کوثری

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
ر.صباغی
۱۴۰۲/۱۰/۸
دراین کتاب درخصوص کنار آمدن با رنجها و انعطاف در برابر مشکلات صحبت به میان آمده و تلاش کرده است تا با ارائه تمثیل‌های آشنا به ذهن نحوه رفتار ما در برابر مشکلات معرفی کند.
موضوع جالب هست ولی تمثیل‌ها و نوع مکالمات بین استاد و مبتدی قابل قبول نبود و ارتباط برقرار کردن با این مدل مکالمه مناسب نبود.
به نظرم ارائه تمثیل‌های جالب تر با سبک مناسب گفتاری این ضعف بزرگ کتاب صوتی را از بین می‌برد.
همچنین خواننده متون نتوانست با ارائه سبک گفتاری روان، موضوع را جذاب نماید.
به جای ارائه مکالمات در قالب مبتدی و استاد می‌توانستند، اسامی مناسبی را انتخاب نمایند و گفتگو را صمیمانه تر ارائه دهند.
به هر حال من فکر می‌کردم چون نویسنده ایرانی هست، سبک نگارش و محتوای ارائه شده قابل درک تر و ارتباط برقرار نمودن ساده تر خواهد بود ولی انگار نویسندگان خارجی در این بخش بهتر نقش آفرینی می‌نمایند.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱۰/۸
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، کتاب بسیار ساده و روان و قابل فهمی هست که برای شنیدن و مطالعه برای هر شخصی لازمه. اینکه گرفتار مشکلات مدیدی میشیم در زندگی و راهکار مناسب برای غلبه بر آن و جلوگیری از خطرات ناشی از نشخوار ذهنی بسیار لازم و ضروری است که در این کتاب خوب با دادن راهکارهای ارزشمند و اینکه پذیرش آن مشکل و ادامه دادن به مسیر زندگی اشاره کرده‌اند. مبحث ACT بسیار کسترده می‌باشد و کسانی که علاقه به این مطلب دارند به نظرم میشه این کتتب خوب را مطالعه بفرمایند. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب عالی
شقایق میان آبی
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
کتاب خوبی است برای کسانی که در رشته‌ی روانشناسی مطالعه دارن و یا افرادی که می خواهند خود درمانی داشته باشند
حسن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
چیز به‌ درد بخوری نداشت حقیقتا