نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مهمانی تلخ - سیامک گلشیری

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Mozhgan
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
کتاب مهمانی تلخ در رابطه با بیماری روحی و روانی بحث میکند. افرادی که در زندگی ما باعث این مشکلات روانی می شوند و متوجه نیستند چه قدر می توانند با رفتار نادرست خود به ما آسیب بزنند یا این که این قدر خودخواه و مستبد هستند که رفتار خود را توجیه می کنند و قبول نمی کنند که چگونه ما را به یک فرد روان پریش و منزوی و افسرده تبدیل کردند. متاسفانه در کشور ما خیلی به بیماری روحی و روانی اهمیت داده نمی شود.
ندا کریمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خیلی طول کشید تا به اتفاق اصلی و هیجان برسه. تمام مدت منتظر اتفاق بودم که البته از مهارت نویسنده هست اما می‌توانست هیجان رو طولانی تر کند. نتیجه گیری آخر هم به عهده‌ی مخاطب هست و من از پایانش ناراحت شدم به خاطر ان جوان که فکر می‌کنم فقط قصد ترساندن داشته. اما حدس زده بودم. به هرحال کاش زنده بمونه. و عکس العمل زن استاد خیلی واقعی بود. هر زن دیگه‌ای هم بود همین جوری می‌شد.
نانا خمیسی
۱۴۰۲/۱۰/۲۲
خیلی کتاب قوی نیست ظاهرا نویسنده محترم هنوز در این ژانر به اون پختگی کامل نرسیده. شاید هم من چون کتابهای جنایی و معمایی شاهکاری از نویسنده‌های خارجی خوندم این کتاب را خیلی نپسندیدم
Omid Kazemi
۱۴۰۳/۱/۶
بسیار کتاب جالبی بود, درست بعد از شنیدن کتاب استادم را بعد از 18سال در قهوه فروشی دیدم, خیلی جالب بود, میخواستم دعوتش کنم باغ ولی باغ نداشتیم
Daryush Parsa
۱۴۰۲/۱۲/۲
به ساده‌ترین رفتارا و گفتارها از طرف دیگران با خودمون صدبار فکر می‌کنیم! اما کاش یبار، قبل هر واکنشی، به تاثیر برخوردمون با دیگران، تاملی داشته باشیم.
آرزو جمالان
۱۴۰۳/۲/۱۷
توصیه میشود معلمان و اساتید دانشگاه این کتاب را بخوانند خودشان نمیدانند که چه تاثیرات جبران ناپذیری بر روح و روان انسانها میگذارند.
Samira Naraghi
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
قصه ریتمی به نظر من خسته کننده داشت دیالوگ‌های
گاها تکراری و حتی آزار دهنده من حقیقتا توصیه نمیکنم
m salimi
۱۴۰۳/۲/۶
بنظرم خیلی جالب و معمایی بود و دوست داشتم یک شبه همشو گوش کنم تا ببینم اخرش چی میشه
آیدا رضازاده
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
کتاب چندان جالبی نبود موضوع رو خیلی طولش داده بود و شنونده رو خسته میکرد من زیاد نپسندیدم
مینو نجمائی
۱۴۰۳/۱/۲۹
خوب بود بدم نیومد گویندگی هم خوب بود ولی رمان ایرانیه دیگه اخرش قابل حدس بود
فاطمه زینالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
خیلی داستان کش اومد ولی خیلی توصیفات و صحنه سازی‌ها رو دوس داشتم.
حامد اصغری
۱۴۰۳/۱/۱۵
اثری شیوا و جذاب از نویسنده جنایینویس سیامک گلشیری