نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی - سیندی اشپیگل

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
عبداله قویدل تلیمی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
کتاب فوق‌العاده جالب و اموزنده، پله پله روزانه هدفمند اصول زندگی و بهتر شدن را اموزش میدهد، در زندگی همه چیز با یادگیری درست به هدف و مقصود میرسد پس چه بهتر که از عالمش یاد بگیریم تا زودتر و بهتر به هدف برسیم، من خیلی مواقع افکار منفی من را دچار وسواس و دو دلی میکرد ولی با گوش دادن به این کتاب و یاد گیری راه‌های غلبه بر افکار منفی به ارامش خیال رسیده و مطمئنا به دور از استرس به زندگی و کار با موفقیت ادامه خواهم داد
Hoori
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
بسیار کتاب آموزنده ایه، آقای سیندی با همین طرز فکر و عمل کردن به این راهکارها، تونسته زندگیِ سختِ خودش رو ۱۸۰ درجه تغییر بده (که البته راز این تغییر در عمل کردن و حرکت هست). من مقدمه‌ی ۹ دقیقه‌ای رو چندین بار گوش کردم و خیلی تحت تاثیر تغییر زندگیشون قرار گرفتم. به نظرم همین مقدمه خودش یک کتاب هست و کلی درس میتونیم ازش بگیریم. در ادامه هم درسهای کلیدی میده فقط باید بهشون عمل کنیم تا تاثیرش رو تو زندگیمون ببینیم.
ارکیا اهنی
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
با سلام خدمت کتابراهیان عزیز، به نظر بنده کتاب خوبیه هر کتابی مطالب ارزنده‌ای در اختیار خواننده قرار میده اما این که روز به روز مثبت اندیشی رو تکرار می‌کنه زیاد خوشم نیومد بهتر بود به صورت ماهانه دسته بندی و بیان میشد ارزش یک بار گوش دادن رو داره.
Ali Sadeghzadeh
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
کتاب بسیار خوبیه، ضمن تشکر از آقای ساسان جعفرنیا که بهترین کتاب ها را با بهترین ترجمه در اختیار ما قرار می‌دهند، کتاب صوتیه که میشه بارها و بارها گوش کرد چون هر جمله‌اش درسی هست که باید هر چند وقت به ما یاد آوری بشه.
راحیل م
۱۴۰۳/۱/۱
خیلی جالب بود نکات مهمی را میگوید خواننده عالی هست
حمید شایسته
۱۴۰۳/۱/۱۹
عالیه و برای یک بار ارزش شنیدن داشت