معرفی و دانلود کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی: الهام، حکمت و شجاعت روزانه

عکس جلد کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی: الهام، حکمت و شجاعت روزانه
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی: الهام، حکمت و شجاعت روزانه

سیندی اشپیگل کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی را بر اساس روان‌شناسی مثبت‌گرا و نظریات علوم اعصاب‌ نگاشته و به مخاطبان می‌آموزد که چگونه می‌توانند با اعتقاد به انرژی مثبت، افکار و ذهنشان را در جهت دلخواه هدایت کنند و به استقبال یک زندگی شاد و رضایت‌بخش بروند.

درباره‌ی کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی

روان‌شناسی مثبت‌گرا علم مطالعه‌ی استعدادها و توانایی‌های انسان است و زمینه‌های شکوفایی او را مطابق با نقاط قوت و ویژگی‌های شخصیتی بررسی می‌کند. در این شاخه از روان‌شناسی، خوشبختی، رفاه و موفقیت مواردی هستند که در زندگی افراد اهمیت ویژه‌ای می‌یابند. سیندی اشپیگل (Cyndie Spiegel) با اتکا بر علم روان‌شناسی مثبت‌گرا مطالب کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی (A Year of Positive Thinking) را تدوین کرده است. این همان تفکری است که به کمک نویسنده آمده تا در میانه‌ی سی‌سالگی پیشرفت شغلی چشمگیری داشته باشد و چندین کسب‌وکار موفق را بنیان بگذارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی

سیندی اشپیگل به‌عنوان یک مربی استراتژیک کسب‌وکار و سخنران انگیزشی در ابتدای کتاب این وعده را می‌دهد که می‌توان توان مغز را با تغییر آگاهانه‌ی افکار، تغییر داد و افکار را نیز می‌توان صرف نظر از پیشینه‌ی اقتصادی، طبقه‌ی اجتماعی یا اعتقادات مذهبی متحول کرد. حال این سوال مطرح می‌شود که افکار دقیقاً چگونه مغز را تغییر می‌دهند؟ پاسخ این سوال را اشپیگل در کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی توضیح می‌دهد. او همچنین این نکته را روشن می‌کند که چطور ذهن ما تمایل بیشتری به سوگیری منفی دارد و بیشتر تحت تأثیر اتفاقات منفی قرار می‌گیرد تا رویدادهای مثبت! به گفته‌ی محققی معروف، هر تفکر منفی با سه تفکر مثبت جبران می‌شود؛ بنابراین باید توجه داشت که برای جبرانِ انرژیِ ازدست‌رفته‌ی بدن هنگام مقابله با افکار منفی، به مثبت‌اندیشی زیادی احتیاج داریم. به یاد آوردن این نکته کمک می‌کند که در وهله‌ی اول به‌راحتی اجازه‌ی ورود افکار منفی و مزاحم را به ذهن ندهیم. در واقع کاری که کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی می‌کند این است که نحوه‌ی جذب افکار مثبت و به دنبال آن، تغییر افکار و کنترل ذهن را به مخاطب بیاموزد.

سیندی اشپیگل در این کتاب برنامه‌ای یک‌ساله برای مخاطبان در نظر گرفته است. او برای هر 365 روزِ سال، حکمتی پیش روی خواننده می‌گذارد. برای مثال، مخاطب در اولین روز می‌آموزد جایگاهی را که در آن قرار دارد، با همه‌ی طاقت‌فرسا بودنش بپذیرد و بداند نیازی نیست که با همه چیز بجنگد؛ بلکه می‌تواند لحظه‌ای آرام بگیرد و هرآنچه را که به سویش در جریان است، تجربه کند. این رهایی پیش‌نیاز و مقدمه‌ای است که فرد را برای پذیرشِ دیگر حکمت‌ها آماده می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی

حکمت کینتسوگی آموزه‌ی روز دوم است که کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی آن را اصطلاحی برای پذیرش عیب و نقص‌ها عنوان می‌کند. کینتسوگی نوعی سبک سفالگری ژاپنی است که قطعات سفال شکسته را با طلای مایع به هم می‌چسباند. بنابراین شکستگی‌ها نمایان‌تر می‌شوند و ارزشی بیش از پیش می‌یابند. سیندی اشپیگل این اصطلاح را به کار می‌برد تا این درس را به همگان بدهد که هر ترَک و شکستگی تاریخچه‌ای دارد و در نوع خود زیباست. با این طرز تفکر، انعطاف‌پذیری در برابر خطاها و اشتباهات بیشتر شده و انسان دست از سرزنش کردن خود برمی‌دارد.

شما نیز سقوط خواهید کرد، شکست‌ خواهید خورد، اما بلند می‌شوید و خودتان را می‌تکانید و بارها و بارها خود را بازسازی و مرمت می‌کنید. و در نهایت دوباره انسانی کامل‌ خواهید شد؛ هرچند متفاوت‌تر‌ از قبل؛ این پیامی است که کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی قصد انتشار آن را دارد. این اثر از سوی نشر زمان تغییر و با گویندگی محمدمهدی عربشاهی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی این کتاب را به فارسی برگردانده‌اند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی

  • صدای صادقانه‌ی سیندی اشپیگل در سراسر کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی شنیده می‌شود. این اثر راهی است روشن به سوی تحولی اساسی در طرز فکر همه‌ی ما. (میرا لی پاتل)
  • به‌عنوان یک پزشک و متخصص حوزه‌ی علوم شناختی و رفتاری، خوشحالم که شنوندگان کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی به قدرت ذهن بر احساسات و رفتارشان آگاه می‌شوند. (لورن هازوری)
  • من عمیقاً به آنچه سیندی اشپیگل در کتاب می‌گوید نیاز دشتم. او به من آموخت که چگونه خواسته‌هایم را مطالبه کنم. (راشل ویلکرسون میلر)

کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی برای چه کسانی مناسب است؟

سیندی اشپیگل در این اثر خواندنی، راه بهره‌گیری از انرژی مثبت را به همه‌ی افرادی که خواهانِ یک زندگی شاد و موفق هستند، می‌آموزد.

در بخشی از کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی: الهام، حکمت و شجاعت روزانه می‌شنویم

27 مرداد
تمرینی برای خوشبختی

از خودتان بپرسید: «خوشبختی برای من چه معنایی دارد؟ چگونه می‌توانم خوشبختی بیشتری به زندگی روزمره‌ام اضافه کنم؟ چطور می‌توانم با خودم بهتر رفتار کنم؟»

به این سوالات پاسخ دهید. سپس از خودتان بپرسید هر روز چه چیزهایی را می‌توانید تغییر دهید تا خوشبختی بیشتری به زندگیتان بیفزایید.تغییرات کوچک می‌توانند به تغییرات قدرتمندی تبدیل شوند. آن را امتحان کنید و ببینید که چگونه خوشبختی شما در طول زمان و با همین تغییرات کوچک و روزانه تغییر می‌کند. اگر خواستید این تغییرات را پیگیری کنید، یک دفتر یادداشت خوشبختی برای ثبت پاسخ‌ها و فعالیت‌های روزانه‌یتان تهیه کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
شناسنامه - مقدمه
24 دقیقه
فروردین
29 دقیقه
اردیبهشت
24 دقیقه
خرداد
24 دقیقه
تیر
23 دقیقه
مرداد
19 دقیقه
شهریور
20 دقیقه
مهر
20 دقیقه
آبان
23 دقیقه
آذر
23 دقیقه
دی
21 دقیقه
بهمن
21 دقیقه
اسفند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی: الهام، حکمت و شجاعت روزانه
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
راویمحمدمهدی عربشاهی
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی

عبداله قویدل تلیمی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
کتاب فوق‌العاده جالب و اموزنده، پله پله روزانه هدفمند اصول زندگی و بهتر شدن را اموزش میدهد، در زندگی همه چیز با یادگیری درست به هدف و مقصود میرسد پس چه بهتر که از عالمش یاد بگیریم تا زودتر و بهتر به هدف برسیم، من خیلی مواقع افکار منفی من را دچار وسواس و دو دلی میکرد ولی با گوش دادن به این کتاب و بر یاد گیری راه‌های غلبه افکار منفی به ارامش خیال رسیده و مطمئنا به دور از استرس به زندگی و کار با موفقیت ادامه خواهم داد
Hoori
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
بسیار کتاب آموزنده ایه، آقای سیندی با همین طرز فکر و عمل کردن به این راهکارها، تونسته زندگیِ سختِ خودش رو ۱۸۰ درجه تغییر بده (که البته راز این تغییر در عمل کردن و حرکت هست). من مقدمه‌ی ۹ دقیقه‌ای رو چندین بار گوش کردم و خیلی تحت تاثیر تغییر زندگیشون قرار گرفتم. به نظرم همین مقدمه خودش یک کتاب هست و کلی درس میتونیم ازش بگیریم. در ادامه هم درسهای کلیدی میده فقط باید بهشون عمل کنیم تا تاثیرش رو تو زندگیمون ببینیم.
ارکیا اهنی
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
با سلام خدمت کتابراهیان عزیز، به نظر بنده کتاب خوبیه هر کتابی مطالب ارزنده‌ای در اختیار خواننده قرار میده اما این که روز به روز مثبت اندیشی رو تکرار می‌کنه زیاد خوشم نیومد بهتر بود به صورت ماهانه دسته بندی و بیان میشد ارزش یک بار گوش دادن رو داره.
Ali Sadeghzadeh
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
کتاب بسیار خوبیه، ضمن تشکر از آقای ساسان جعفرنیا که بهترین کتاب ها را با بهترین ترجمه در اختیار ما قرار می‌دهند، کتاب صوتیه که میشه بارها و بارها گوش کرد چون هر جمله‌اش درسی هست که باید هر چند وقت به ما یاد آوری بشه.
راحیل م
۱۴۰۳/۱/۱
خیلی جالب بود نکات مهمی را میگوید خواننده عالی هست
حمید شایسته
۱۴۰۳/۱/۱۹
عالیه و برای یک بار ارزش شنیدن داشت
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی

برای دریافت کتاب صوتی یک سال مثبت اندیشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.