کتاب‌های نشر محتوای الکترونیک صاد

دانلود قانونی کتاب‌های نشر محتوای الکترونیک صاد از کتابراه

میز مگنولیا: مجموعه‌ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها

میز مگنولیا: مجموعه‌ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها
کتاب «میز مگنولیا» که در زمره‌ی پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های آشپزی نیویورک تایمز قرار دارد، دستور پخت غذاهای جذاب و متفاوتی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید دیگران را مجذوب هنر آشپزی خود کنید. جوانا گینس شیفته‌ی آشپزی است و با سخاوت کامل شما را به دنیای رنگارنگ و خوشمزه‌ی خود راه می‌دهد.
120000 تومان
دریافت کتاب

زندگی با دور ریختنی‌های کمتر: هنر فراموش شده خرید ماندگار

زندگی با دور ریختنی‌های کمتر: هنر فراموش شده خرید ماندگار
میزان دارایی کیفیت ارزشمندی شما را تعیین نمی‌کند. این جمله اصلی‌ترین پیام کتاب «زندگی با دور ریختنی‌های کمتر» است. این کتاب به شما کمک می‌کند توجهتان را از مصرف‌گرایی برداشته و بر روی خودتان تمرکز کنید. تارا باتن در این کتاب به شما کمک می‌کند چیزهایی که نیاز ندارید را از زندگی خود حذف کنید و با تهیهٔ کالاهای باکیفیت اشیای موجود در زندگی خود را تا مدت‌های زیادی استفاده کنید. آماده باشید تا با خواندن این کتاب با شعبده‌های تبلیغاتی کارخانه‌ها و شرکت‌های سازنده آشنا شوید!
45000 تومان
دریافت کتاب

اتاق شیشه‌ای

اتاق شیشه‌ای
اثری غیرمنتظره با چاشنی ترس و جنایت! شاید اگر بدانید نویسنده این رمان جنایی و هیجان‌انگیز پسری هجده ساله است، تعجب کنید. اما این داستان به قدری قوی و پر از تعلیق نوشته شده که تا پایان شما را رها نخواهد کرد. داستان درمورد سرباز زبردست نیروی دریایی‌ به نام «هاتف» است که بعد از اتهاماتی که به او وارد شد به زندان می‌افتد و بعد از آزادی با هدف انتقام دست به ماجراجویی جنون‌آمیزی می‌زند...
50000 تومان
دریافت کتاب