معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی هدف مشخص

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی هدف مشخص
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هدف مشخص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هدف مشخص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی هدف مشخص

ناپلئون هیل در خلاصه کتاب صوتی هدف مشخص درباره‌ی یکی از کلیدی‌ترین راه‌های موفقیت یعنی هدفمند بودن حرف می‌زند. در این کتاب با 9 هدف اساسی که می‌تواند در زندگی هر فردی اهمیت داشته باشد، آشنا می‌شوید. شنیدن این کتاب به شما کمک می‌کند انگیزه‌ها و هدف‌های زندگی‌تان را از نو بررسی کنید و در صورت لزوم به جنبه‌هایی که مورد غفلت واقع شده توجه نشان دهید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی هدف مشخص

واقعیت این است که ما در زندگی خود به هر کاری که مشغول می‌شویم، از انجام آن منظوری را در نظر داریم. مثلاً غذا می‌خوریم تا سیر شویم یا پیاده‌روی می‌کنیم که وزنمان کاهش پیدا کند، یا با دیگران حرف می‌زنیم تا مقصودمان را منتقل کنیم. بعضی اهداف کوتاه‌مدت و موقتی هستند و بعضی دیگر ممکن است ماه‌ها و حتی سال‌ها به طول بینجامند و در نهایت اهدافی نیز وجود دارند که انسان‌ها تمام عمر خود را صرف آن می‌کنند.

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) در کتاب هدف مشخص به شما توصیه می‌کند اگر مایل به انجام کاری هستید، ضمن کسب اطلاعات درباره‌ی آن، تجهیزات لازم را جمع‌آوری کنید و به‌کار بگیرید. او معتقد است تمامی دستاوردهای فردی از یک یا چند انگیزه‌ی مهم ایجاد می‌شوند و نمی‌توان کسی را یافت که بدون انگیزه برای کاری تلاش کند.

این کتاب یکی از فصل‌های کتاب عادت‌های موفقیت (Success Habits)، نوشته‌ی ناپلئون هیل است که در 13 فصل تدوین شده و هر فصل از آن به‌طور مفصل به یکی از عوامل موفقیت افراد اختصاص می‌یابد. کتاب حاضر نیز به موضوع هدف‌گزینی و اهمیت آن در زندگی تمرکز اختصاص دارد.

اهداف ما به خودی خود جنبه‌ی مثبت یا منفی ندارند، بلکه این شرایط ماست که به هر هدف رنگ خاصی می‌بخشد و آن را نسبت به موقعیتی خاص توجیه می‌کند. پس ممکن است تحصیل علم برای کسی هدف باشد، اما برای فردی دیگر اولویتی نداشته باشد و کسب ثروت در صدر اهداف او قرار بگیرد. مهم این است که با توجه به شناختی که از خودمان داریم بهترین اهداف را انتخاب کنیم و در مسیر توسعه‌ی فردی و رسیدن به مقصودمان دست از تلاش برنداریم.

از آنجا که همه‌ی دستاوردهای ما نتیجه‌ی هدف داشتن است، ناپلئون هیل در خلاصه کتاب صوتی هدف مشخص از 9 انگیزه‌ی مهم و اساسی افراد در زندگی سخن می‌گوید. این اهداف شامل عشق، احساسات جنسی، میل به ثروت، میل به حفظ خود، میل به آزادی، خودابرازگری، میل به جاودانگی، میل به انتقام و احساس ترس می‌شود.

شما می‌توانید با بررسی هریک از این ابعاد در وجود خود به خلأهای موجود در اهدافتان و نیازهایی که ممکن است نادیده گرفته باشید، پی ببرید و با اولویت دادن به آن به تعیین اهدافی تازه بپردازید.

هریک از این جنبه‌ها می‌توانند به ده‌ها جنبه و هدف جزئی دیگر تقسیم شوند که با یک برنامه‌ریزی آگاهانه می‌توانید درباره‌شان به نظمی ذهنی برسید. درنهایت این شما هستید که باید تشخیص دهید چه فرصت‌هایی را در زندگی خود ایجاد کنید و از چه فرصت‌هایی به نفع اولویت‌های خود صرف نظر نمایید.

گفتنی‌ست آثار ناپلئون هیل همواره در عین آنکه در حوزه‌ی موفقیت حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشته، در سراسر جهان بحث‌برانگیز بوده و مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. او تاکنون آثار متعددی را با موضوع موفقیت مالی، عادت‌ها، قوانین موفقیت و... منتشر کرده که از سوی مخاطبان با استقبال خوبی مواجه شده‌اند.

خلاصه کتاب صوتی هدف مشخص را نشر صوتی رادیو مثبت منتشر کرده و می‌توانید آن را با صدای بابک مینایی بشنوید.

خلاصه کتاب صوتی هدف مشخص مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این خلاصه کتاب را به همه‌ی علاقه‌مندانِ کتاب‌های موفقیت و کسانی که مایل‌اند برنامه‌ریزی دقیقی برای رسیدن به اهداف خود داشته باشند، توصیه می‌کنیم.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم

ناپلئون هیل، متولد 1883، نویسنده‌ی آمریکایی است که به نوشتن در حوزه‌ی موفقیت شهرت دارد. کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» از محبوب‌ترین آثار اوست که مورد استقبال بی‌نظیری واقع شده.

از دیگر آثار این نویسنده باید به کتاب‌های «قانون موفقیت»، «شاه کلید ثروت»، «غلبه بر شیطان» و «شما می‌توانید معجزه‌ی زندگی خود باشید» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی هدف مشخص می‌شنویم

آیا می‌دونید اگه قبل از شروع کاری که براش برنامه‌ریزی کردین صبر کنید تا تمام شرایط درست بشه، شاید هیچ وقت اونو شروع نکنید؟ چون شرایط هرگز کاملاً درست نمی‌شه. اگر شدیداً خواهان انجام کاری هستید، هرچقدر اطلاعات می‌تونید درباره‌ی اون کار به دست بیارید. تمام تجهیزات موجود رو در اختیار خودتون قرار بدید. از جایی که ایستادید شروع کنید و هر کاری رو که می‌تونید در مورد اون انجام بدید.

شانس همون‌قدر که به نظر می‌رسه عجیبه. وقتی از هر ابزاری که در اختیار دارید استفاده می‌کنید، می‌بینید که گاهی اوقات ابزارهای بهتری به طور معجزه‌آسا در اختیار شما قرار می‌گیرن. نمی‌دونم آیا شما مخاطبان دوست دارید بدونید هدف من برای پنج سال آینده چیه؟ آیا به شنیدن اون علاقه دارید؟ می‌خوام بگم چون این فرصت رو خواهید داشت که من رو در عمل ببینید این خبر رو خواهید شنید و مرحله‌به‌مرحله‌ نحوه‌ی اجرای اون رو تماشا خواهید کرد. قصد دارم دوباره تمام‌وقت کار کنم، به زندگی تفریحی خودم پایان بدم و نوشتن کتاب و سخنرانی رو از سر بگیرم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
بخش اول
15 دقیقه
بخش دوم
12 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی هدف مشخص
نویسنده
راویبابک مینایی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی هدف مشخص

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی هدف مشخص

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی هدف مشخص و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.