معرفی و دانلود رایگان دو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 1

عکس جلد دو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 1
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی دو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی دو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی دو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 1

توسعه پایدار ایران اسلامی مستلزم ایجاد زیرساخت‌های علمی به ویژه در حوزه علوم انسانی است. در این میان علوم حسابداری و مدیریت با توجه به نفوذ فراگیر در میان علوم انسانی نقشی بی‌بدیل در توسعه و رشد کشور ایفا می‌کند. بشر در شروع قرن بیست و یکم با تحول شگرفی مواجه شد. این تحول محصول تغییر مفهوم ارتباط، اطلاعات و رسانه بوده است. دگرگونی در ارتباط و انتقال اطلاعات، امکانات آموزشی و پژوهشی را در اختیار بخش بسیار بزرگتری از مردم جهان قرار داد. توسعه آموزش، منجر به ظهور مفاهیم جدیدی در رسانه شد و افراد مختلف را قادر ساخت تا به منابع علمی بروز دسترسی پیدا کنند. تغییر فناوری در کنار افزایش دانشجویان و محققین باعث شد تا مقالات علمی زیادی در مجامع علمی، همایش‌ها و نشریات پژوهشی منتشر شود.
با این نگاه نشریه "مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه" توسط موسسه تحقیقانی مدیریت دانش شباک و با همکاری علمی اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور به انتشار مقالات علمی در زمینه پژوهش هنر و مطالعات علوم انسانی می‌پردازد. از اینرو از تمام اساتید، صاحبنظران، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقمندان به مطالعات علوم انسانی و هنر دعوت می‌نماید با ارسال مقالات علمی خود از طریق وب سایت نشریه در پربارتر کردن این نشریه ما را یاری نمایند.

فهرست مطالب

تبیین نیاز به استانداردهای حسابرسی عملکرد مدیریت در دستگاه های اجرایی
بررسی رابطه بین قیمت محصولات با میزان رضایتمندی مشتریان شرکت به پخش تبریز
سیستم های اطلاعاتی حسابداری: چالش در گزارشگری به هنگام 
مدیریت و کاهش بهای تمام شده، با محوریت طبقه بندی طبیعی هزینه‌ها در کسب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابدو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 1
ناشر چاپیفصلنامه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات52
زبانفارسی
شابک2538-6409
موضوع کتابمجله‌های اقتصادی و کسب و کار
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

راهنمای مطالعه دو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 1

برای دریافت دو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.