معرفی و دانلود رایگان دو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 12

عکس جلد دو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 12
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی دو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 12 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی دو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 12 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی دو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 12

دو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 12، منتشر شد. این شماره به بررسی رابطه بین تغییرات سود با خوانایی گزارش سالانه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، می‌پردازد.

گزارش‌ها و صورت‌های مالی، یکی از مهم‌ترین اجزاء سیستم مدیریت است. وجود اطلاعات مالی شفاف و قابل مقایسه یکی از ارکان اصلی پاسخگویی مدیران اجرایی و از نیازهای اساسی تصمیم‌گیری اقتصادی است. علی‌رغم اهمیتی که افراد حرفه‌ای و قانون‌گذاران برای شفافیت و طول افشا قائل هستند، فرضیه مدیریت مبهم بیان می‌کند وقتی عملکرد شرکت ضعیف است مدیران تمایل دارند تا اطلاعات را به‌ صورت مبهم ارائه کنند زیرا ممکن است بازار به اطلاعاتی که به شکل پیچیده‌ای (از نظر خوانایی) افشا شده با تأخیر واکنش نشان بدهد. از این‌ رو مدیران ممکن است به‌ منظور جلوگیری از تأثیرگذاری اطلاعات بر روی قیمت بازار سهام، اطلاعاتی که نمی‌خواهند توسط سرمایه‌گذاران بررسی شود را به شیوه‌ای پیچید‌ه‌تر منتشر کنند.

در همین راستا پژوهش حاضر، به بررسی ارتباط بین تغییرات سود با خوانایی گزارش سالانه شرکت‌های پذیرفته‌ شده در بورس اوراق بهادار تهران می‌پردازد. به‌ منظور دستیابی به این هدف یک فرضیه تدوین‌ شده و جهت آزمون این فرضیه، نمونه‌ای از بین شرکت‌های پذیرفته‌ شده در بورس اوراق بهادار طی سال‌های 1391-1395 انتخاب گردید. یافته‌های پژوهش حاضر، حاکی از آن است که بین تغییرات سود و خوانایی گزارش سالانه، رابطه‌ی معنادار وجود دارد.

فهرست مطالب

بررسی رابطه بین تغییرات سود با خوانایی گزارش سالانه شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی شاخص‌های رقابت در بازار سهام بر ارزش‌گذاری سهام در شرکت‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
تأثیر هوش هیجانی کارکنان بر فروش انواع خدمات بانکی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان همدان)
فراتحلیل مطالعات و تحقیقات رابطه بین فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی
تحلیلی بر نقش سرمایه فکری در عملکرد سازمانی
بررسی تاثیر رهبری تحول‌گرا بر عملکرد پایدار کارکنان با توجه به نقش متغیر میانجی رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه ‌موردی: کارکنان سازمان تامین اجتماعی شعبه گچساران)
مقدمه‌ای بر نقش سرمایه اجتماعی در اشتراک دانش
مروری بر مبانی نظری تحقیق و توسعه
امکان‌سنجی استقرار مدیریت جانشین‌پروری در سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابدو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 12
ناشر چاپیفصلنامه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات138
زبانفارسی
شابک2538-6409
موضوع کتابمجله‌های اقتصادی و کسب و کار
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

راهنمای مطالعه دو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 12

برای دریافت دو ماهنامه‌ مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه - شماره 12 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.