معرفی و دانلود فصلنامه ادبی مجمر - شماره شانزدهم - پاییز 1402

عکس جلد فصلنامه ادبی مجمر - شماره شانزدهم - پاییز 1402
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه ادبی مجمر - شماره شانزدهم - پاییز 1402 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه ادبی مجمر - شماره شانزدهم - پاییز 1402 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه ادبی مجمر - شماره شانزدهم - پاییز 1402

فصلنامه ادبی مجمر - شماره شانزدهم - پاییز 1402 منتشر شد. «جایگاه فیلم تنگسیر در تاریخ سینمای ایران»، «فردوسی و مرگ»، «ابوسعید ابوالخیر و عشق» و... از جمله عناوینی هستند که در این شماره از مجله می‌خوانید.

این فصلنامه‌ی ادبی با هدف ارتقاء فرهنگ و هنر در میان افراد جامعه، در تلاش است که مقالات ادبی و هنری مناسبی را در زمینه‌ی شناساندن فرهنگ و هنر ایران‌زمین منتشر کند.

در بخشی از فصلنامه ادبی مجمر - شماره شانزدهم - پاییز 1402 می‌خوانیم

پذیرش بی چون و چرای چیزی، یا اطاعت کورکورانه است یا خودباختگی. اگر در سیاق مادی رخ دهد به اطاعت کورکورانه می‌رسد و اگر در ساحت معنوی باشد به خودباختگی. متنهای منتشرشده در رسانه‌های کشورهای پیشرفته‌ی صنعتی که از طرف مردم کشورهای دیگر مورد اقبال واقع گشته‌اند، پدیده‌ایست که با ظهور مدرنیسم از دهه‌ی دوم قرن بیستم تاکنون رواج گرفته است. هرچند اندیشمندان کشورهای پسافتاده این خطر را قبل از این‌ها نیز دریافته و گوشزد کرده بودند.

فهرست مطالب

مقالات ادبی
نقد ادبی و معرفی کتاب
گفتگو
داستان
بر آستان جانان
ادبیات جهان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه ادبی مجمر - شماره شانزدهم - پاییز 1402
ناشر چاپی فصلنامه ادبی مجمر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های هنری و فرهنگی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲,۰۰۰ ت
خرید مجله

راهنمای مطالعه فصلنامه ادبی مجمر - شماره شانزدهم - پاییز 1402

برای دریافت فصلنامه ادبی مجمر - شماره شانزدهم - پاییز 1402 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.