معرفی و دانلود فصلنامه ادبی مجمر - شماره هفدهم - زمستان 1402

عکس جلد فصلنامه ادبی مجمر - شماره هفدهم - زمستان 1402
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه ادبی مجمر - شماره هفدهم - زمستان 1402 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه ادبی مجمر - شماره هفدهم - زمستان 1402 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه ادبی مجمر - شماره هفدهم - زمستان 1402

فصلنامه ادبی مجمر - شماره هفدهم - زمستان 1402 منتشر شد. «بررسی عرفان در غزل 17 عطار نیشابوری»، «ماجرای تولدی دیگر و اوستایی دیگر»، «پنج شعر کوتاه از نیما غلامرضایی»، «نگاهی روشمند به ارتباط بین سینما و ادبیات»، «قلندر شعر خراسان دکتر محمدحسن دادیان» و... از جمله عناوینی هستند که در این شماره از مجله می‌خوانید.

در بخشی از فصلنامه ادبی مجمر - شماره هفدهم - زمستان 1402 می‌خوانیم

آیا از راه درک مولفه‌های شعری نوروزی‌پور می‌توان به تعمیمی عمومی در اشعارش رسید؟ آنگونه که هر قدم، قدم دیگری می‌زاید و هر واژه، واژه‌ای دیگر و هر کتاب، کتابی دیگر و در نهایت به دنیایی کامل دگرگونه می‌رسیم. شاعر شیوه‌ای کوششی در به اثبات رساندن کاربرد‌های نو بر تاریک روشن سایه‌های شعری‌اش دارد. او در شعرهایش رنج‌نامه‌ی خود را می‌کاود و حول محور ازپیش‌تعیین‌شده جلو نمی‌رود و تصمیمی برای چگونه بودن ساختار و متن اندیشیده‌شده نمی‌گیرد. « پیش از هر چیز آنچه باید به اثبات برسد در تعریف داخل می‌شود و سپس با تحلیل محض پذیرفته می‌شود. سخنگو با نام‌هایی که به چیزهایی می‌دهد، هدف خود را پیشاپیش فاش می‌کند».

فهرست مطالب

مقالات ادبی
نقد ادبی و معرفی کتاب
داستان
بر آستان جانان
پرونده ویژه
ادبیات جهان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه ادبی مجمر - شماره هفدهم - زمستان 1402
ناشر چاپی فصلنامه ادبی مجمر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات57
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های هنری و فرهنگی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲,۰۰۰ ت
خرید مجله

راهنمای مطالعه فصلنامه ادبی مجمر - شماره هفدهم - زمستان 1402

برای دریافت فصلنامه ادبی مجمر - شماره هفدهم - زمستان 1402 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.