معرفی و دانلود رایگان فصلنامه جهان نوین - شماره بیستم

عکس جلد فصلنامه جهان نوین - شماره بیستم
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه جهان نوین - شماره بیستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه جهان نوین - شماره بیستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه جهان نوین - شماره بیستم

فصلنامه جهان نوین - شماره بیستم منتشر شد. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در تاب‌آوری امنیت داخلی در دوران دفاع مقدس، ارتباط میان سکوت سازمانی و آوای سازمانی با سیاست‌های سازمانی، تأثیر نوع صنعت و استراتژی‌های کارآفرینی در پیش‌بینی مالیات و... از جمله عناوینی هستند که در این شماره از فصلنامه می‌خوانید.

این فصلنامه در آبان ماه 1396 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مدیریت و به‌‌منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی مدیریت، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب‌نظران از سراسر کشور کرد.

هدف فصلنامه جهان نوین، اشاعه اندیشه‌ها و دیدگاه‌ها، روش‌های نو و یافته‌های پژوهشی و همچنین گسترش فرهنگ کتابخوانی و افزایش دانش جامعه در زمینه‌ مدیریت است.

در بخشی از فصلنامه جهان نوین - شماره بیستم می‌خوانیم

صاحب‌نظران عوامل فردی، سازمانی و اجتماعی را در مورد ایجاد آوای سازمانی در بیان نظرات کارکنان و مشارکت‌ آن‌ها مؤثر می‌دانند که این عوامل باید مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد تا با شناخت پارامترهای مؤثر، راه‌کارهای مناسب در ایجاد آوای سارمانی تعیین گردد.

کارکنان برحسب موقعیت شغلی و پست سازمانی ممکن است دارای ایده‌ها و نظرات سازنده برای بهبود عملکرد سیستم باشند و آن را بیان نمایند که بدان در اصطلاح آوای سازمانی اطلاق می‌شود. در نقطه مقابل آوای سازمانی، سکوت سازمانی قرار دارد.

فهرست مطالب

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در تاب‌آوری امنیت داخلی در دوران دفاع مقدس با بهره‌گیری از روش FAHP
ارتباط میان سکوت سازمانی و آوای سازمانی با سیاست‌های سازمانی
بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش با اخلاق حرفه‌ای در میان کارکنان
تأثیر نوع صنعت و استراتژی‌های کارآفرینی در پیش‌بینی مالیات بر ارزش افزوده اقتصادی و صنعتی با استفاده ازمدل پرسپترون
رابطه بین توانمندسازی با یادگیری و تعهد سازمانی در کارکنان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه جهان نوین - شماره بیستم
ناشر چاپی فصلنامه جهان نوین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات79
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های علمی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات فصلنامه جهان نوین - شماره بیستم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه فصلنامه جهان نوین - شماره بیستم

برای دریافت فصلنامه جهان نوین - شماره بیستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.