معرفی و دانلود رایگان فصلنامه جهان نوین - شماره نوزدهم

عکس جلد فصلنامه جهان نوین - شماره نوزدهم
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه جهان نوین - شماره نوزدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه جهان نوین - شماره نوزدهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه جهان نوین - شماره نوزدهم

فصلنامه جهان نوین - شماره نوزدهم منتشر شد. تبیین مسئولیت‌پذیری اجتماعی معلمان تربیت‌بدنی، میزان رضایت شغلی کارکنان شهرداری بابل، شناسایی و ارائه‌ی الگوی مطلوب فرهنگ سازمانی مدارس در دوران پساکرونا و... از جمله عناوینی هستند که در این شماره از فصلنامه می‌خوانید.

این فصلنامه در آبان ماه 1396 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف‌ تولید و ترویج علوم مرتبط با مدیریت و به‌‌منظور تقویت‌ مبادله‌ آخرین یافته‌های‌ علمی‌، تحقیقاتی و کاربردی مدیریت، اقدام به دریافت و انتشار مقالات پژوهشگران و صاحب نظران از سراسر کشور کرد.

هدف فصلنامه جهان نوین، اشاعه اندیشه‌ها و دیدگاه‌ها، روش‌های نو و یافته‌های پژوهشی و همچنین گسترش فرهنگ کتابخوانی و افزایش دانش جامعه در زمینه‌ مدیریت است.

در بخشی از فصلنامه جهان نوین - شماره نوزدهم می‌خوانیم

انار یکی از قدیمی‌ترین میوه‌های کشت‌شده در ایران می‌باشد که تنوع بالایی برای آن گزارش شده است. انار میوه‌ای نافرازگراست. انار با نام علمی Punica granatum دارای ارقام متنوعی در ایران می‌باشد که در آب‌وهوا و اقلیم نیمه‌خشک معتدل بیابانی، خشک، نیمه‌‌خشک، نیمه‌مربوط سرد مناطق غربی و مرکزی کشور که دارای انواع خاک‌های متفاوت است به‌صورت درخت و درختچه در غالب 300 گونه کشت می‌گردد. این گیاه همچنین در مناطق بسیار گرم که بارندگی تنها در زمستان رخ می‌دهد و دارای تابستان‌های خشک است به‌طور طبیعی دیده می‌شود.

فهرست مطالب

تبیین مسئولیت‌پذیری اجتماعی معلمان تربیت‌بدنی براساس فرهنگ سازمانی
از انار تا انار؛ نگاهی بسیط به این نعمت خدادادی و نقش آن در رشد اقتصادی
بررسی میزان رضایت شغلی کارکنان شهرداری بابل و ارتباط آن با سبک رهبری تحول‌گرا و هوش سازمانی
شناسایی و ارائه‌ی الگوی مطلوب فرهنگ سازمانی مدارس در دوران پساکرونا
تأثیر توانمندسازی کارکنان بر مدیریت دانش در میان کارکنان شهرداری بابل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه جهان نوین - شماره نوزدهم
ناشر چاپی فصلنامه جهان نوین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات84
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های علمی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات فصلنامه جهان نوین - شماره نوزدهم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه فصلنامه جهان نوین - شماره نوزدهم

برای دریافت فصلنامه جهان نوین - شماره نوزدهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.