معرفی و دانلود رایگان فصلنامه علمی - تخصصی معماری سبز - شماره 14 - جلد اول

عکس جلد فصلنامه علمی - تخصصی معماری سبز - شماره 14 - جلد اول
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه علمی - تخصصی معماری سبز - شماره 14 - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه علمی - تخصصی معماری سبز - شماره 14 - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه علمی - تخصصی معماری سبز - شماره 14 - جلد اول

فصلنامه علمی - تخصصی معماری سبز - شماره 14 - جلد اول، منتشر شد. طراحی کمپ گیاهان دارویی گلخانه‌ای سه کانیان مهاباد با رویکرد معماری پایدار و بررسی رابطه بین شهر هوشمند و توسعه پایدار و چالش‌های دستیابی به شهر هوشمند پایدار، از جمله عناوینی هستند که در این شماره از فصلنامه می‌خوانید.

کاهش میزان انرژی مصرفی برای تأمین آسایش حرارتی مطلوب در ساختمان‌ها، همواره یکی از چالش‌های طراحان است. در پژوهش‌های صورت گرفته در زمینه‌ی عملکرد شیشه‌های ترموکرومیک در برخی از اقلیم‌های خارج از ایران، با شرایط آب و هوایی متفاوت، مشخص شده است که این فناوری در جلوگیری از افزایش دمای محیط داخلی از طریق تابش خورشید و کاهش مصرف انرژی تأثیرگذار است. با این انگیزه در این پژوهش به منظور بررسی چگونگی عملکرد در اقلیم‌های گوناگون ایران در دیزاین بیلدر شیشه‌های ترموکرومیک، شبیه‌سازی ساختمانی فرضی توسط نرم‌افزار شهرهای تهران، تبریز، یزد و بندرعباس، انجام گرفته است تا میزان دقیق انرژی مصرف شده در صورت استفاده از شیشه‌های ترموکرومیک و شیشه‌های معمولی در پنجره‌ی این ساختمان اندازه‌گیری گردد. اطلاعات به دست آمده مؤید آنست که هر چهار نوع شیشه‌ی ترموکرومیک نسبت به شیشه‌ی معمولی در کاهش مصرف انرژی جهت سرمایش، برتری دارند.

فهرست مطالب

مدل‌سازی رفتار حرارتی شیشه‌های ترموکرومیک و ارزیابی میزان کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌های اقلیم ایران با استفاده از نرم‌افزار Design Builder
ارزیابی عوامل موثر در ارتقاء هویت و حس مکانی بر مبنای تجربه حضور در فضاهای شهری با رویکرد هویت تاریخی در شهر همدان
طراحی کمپ گیاهان دارویی گلخانه‌ای سه کانیان مهاباد با رویکرد معماری پایدار
بررسی رابطه بین شهر هوشمند و توسعه پایدار و چالش‌های دستیابی به شهر هوشمند پایدار
جایگاه معماری پایدار در زیبایی‌شناسی معماری
بررسی تغییرات اقلیمی در بازه سال‌های 2020-2080؛ نمونه موردی: شبیه سازی انرژی و مقایسه مصرف انرژی در بازه سال‌های 2020-2080 در یک تیپ ساختمان مسکونی در شهر تهران

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه علمی - تخصصی معماری سبز - شماره 14 - جلد اول
ناشر چاپیفصلنامه علمی تخصصی معماری سبز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات70
زبانفارسی
شابک2476-5368
موضوع کتابمجله‌های هنری و فرهنگی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

راهنمای مطالعه فصلنامه علمی - تخصصی معماری سبز - شماره 14 - جلد اول

برای دریافت فصلنامه علمی - تخصصی معماری سبز - شماره 14 - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.