معرفی و دانلود رایگان فصلنامه علمی تخصصی پژوهش در حسابداری و علوم اقتصاد - شماره 4 (جلد دوم)

عکس جلد فصلنامه علمی تخصصی پژوهش در حسابداری و علوم اقتصاد - شماره 4 (جلد دوم)
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه علمی تخصصی پژوهش در حسابداری و علوم اقتصاد - شماره 4 (جلد دوم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه علمی تخصصی پژوهش در حسابداری و علوم اقتصاد - شماره 4 (جلد دوم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه علمی تخصصی پژوهش در حسابداری و علوم اقتصاد - شماره 4 (جلد دوم)

هدف فصلنامه علمی تخصصی پژوهش در حسابداری و علوم اقتصاد - شماره 4 (جلد دوم)، بررسی تاثیر جریان وجوه نقد بر سرعت تعدیل ساختار سرمایه و ساختار سرمایه بهینه در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران است.

همواره باید توجه داشت، تصمیماتی که در مورد ساختار سرمایه گرفته می‌شوند و سود و هزینه‌های تامین مالی بدهی را متعادل می‌کنند و باعث افزایش ارزش شرکت می‌شوند بازتابی از تجربه بالای مدیران است و همچنین هر چه مقدار سرعت تعدیل برآورد شده بیشتر باشد، نشان دهنده با اهمیت بودن اهرم هدف در تصمیمات ساختار سرمایه و در نتیجه، کاربرد نظریه توازن در توضیح ساختار سرمایه شرکت‌ها است.

در این پژوهش برای آزمون فرضیات از اطلاعات 97 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بازه زمانی سال‌های بین 1395-1389 استفاده شد. نتایج حاصل از فرضیه اول پژوهش نشان داد که بین جریان وجوه نقد و سرعت تعدیل ساختار سرمایه شرکت‌ها، رابطه معکوس و معناداری وجود دارد، در واقع در شرکت‌هایی که جریان وجوه نقد منفی داشتند سرعت تعدیل ساختار سرمایه بیشتر بوده است. نتایج حاصل از فرضیه دوم پژوهش نشان دهنده عدم وجود رابطه معنادار بین جریان وجوه نقد و ساختار سرمایه بهینه شرکت‌ها بود. نتایج پژوهش می‌تواند در راستای کاهش وقوع بحران‌های مالی ناگهانی در اقتصاد سودمند باشد.

فهرست مطالب

تاثیر جریان وجوه نقد بر سرعت تعدیل ساختار سرمایه و ساختار سرمایه بهینه
تأثیر ارتباطات سیاسی بر عملکرد مالی و ریسک تسهیلات بانکی
نقش سرمایه فکری بین مدیریت ریسک سازمانی و عملکرد شرکت
بررسی رابطه بین فاصله جغرافیایی بین شرکت‌ها و حسابرسان مستقل با ضعف کنترل داخلی حسابرسی؛ مطالعه موردی: تاکید بر نقش معیارهای مدیریت ریسک عدم رعایت قوانین و مقررات و ریسک گزارشگری مالی بر اساس رویکرد کوزو
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر عملکرد مالی کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs)
بررسی رابطه بین فرار مالیاتی، فقر و بیکاری در استان خوزستان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه علمی تخصصی پژوهش در حسابداری و علوم اقتصاد - شماره 4 (جلد دوم)
ناشر چاپیفصلنامه علمی تخصصی پژوهش در حسابداری و علوم اقتصاد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات92
زبانفارسی
شابک2645-4408
موضوع کتابمجله‌های علمی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

راهنمای مطالعه فصلنامه علمی تخصصی پژوهش در حسابداری و علوم اقتصاد - شماره 4 (جلد دوم)

برای دریافت فصلنامه علمی تخصصی پژوهش در حسابداری و علوم اقتصاد - شماره 4 (جلد دوم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.