معرفی و دانلود رایگان فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 13 و 14

عکس جلد فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 13 و 14
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 13 و 14 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 13 و 14 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 13 و 14

در فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 13 و 14، لاستیک ضایعاتی با اندازه 1 تا 3 میلیمتر جایگزین، 5 ، 10 و 15% از ماسه شده و به جهت جبران کاهش معیارهای مقاومتی و همچنین افزایش مقاومت از ترکیب دو افزودنی نانو سیلیس و متاکائولن با مقادیر بهینه استفاده شده و مقاومت فشاری و کششی (برزیلین) اندازه‌گیری شده است.

هنگامی می‌توان از خرده لاستیک بازیافتی در بتن استفاده کرد که بتوان ضعف مقاومتی بتن را جبران کرد.نتایج حاکی از تأثیرات مثبت استفاده از دو افزودنی نانو سیلیس و متاکائوبن بر مقاومت فشاری و کششی بتن حاوی خرده لاستیک است. مشاهده می‌گردد با اضافه شدن نانو سیلیس و متاکائولن به طرح مخلوط، مقاومت فشاری و کششی 5 الی، 10 درصد افزایش می‌یابد.

سال‌هاست که لاستیک فرسوده خودروها و نبودن راهی مناسب برای بازیافت یا استفاده دوباره آن‌ها، باعث مشکلات زیست محیطی شده است. به علت زیاد بودن چقرمگی لاستیک، میتوان از این خصوصیت برای افزایش چقرمگی بتن استفاده نمود که در صورت خرد کردن لاستیک، می‌توان خرده لاستیک را جایگزین بخشی از سنگدانه بتن کرد و مقادیر بسیار زیادی از  لاستیک فرسوده را در بتن‌ریزی‌های حجیم مصرف نمود؛ اما همین جایگزینی باعث کاهش معیارهای مقاومتی بتن می‌گردد.

توسعه پرشتاب و گسترده علوم به ویژه در حوزه فنی و مهندسی، انجام اقدامات علمی برای معرفی دستاوردهای علمی را بیش از پیش ضروری کرده است. توسعه پایدار ایران اسلامی، مستلزم ایجاد زیرساخت‌های علمی به ویژه در حوزه علوم مهندسی است. موسسه مدیریت دانش شباک با همکاری اساتید برجسته دانشگاهی با هدف معرفی پژوهش‌های علوم مهندسی و ایجاد فرصتی برای تبادل مطالعات و تجارب در این حوزه، "نشریه پژوهش‌های نوین علوم مهندسی" را منتشر می‌کند.

فهرست مطالب

تاثیر استفاده از ترکیب نانو سیلیس و متاکائولن در بتن حاوی لاستیک ریزدانه دانه بازیافتی بر خصوصیات مکانیکی بتن
مطالعه آزمایشگاهی اثر امولسیون کننده و نانوذرات بر تولید نفت از مخازن نفتی شکافدار
کاربرد روش المان مجزا در مکانیسم شکست دیسک‌های شبه‌ سنگی حفره‌دار و بررسی مقاومت‌کششی آن‌ها
مطالعه آزمایشگاهی استفاده از بازدارنده‌های ترمودینامیکی برای جلوگیری از تشکیل پدیده هیدرات گازی در پالایشگاه ششم پارس جنوبی
مطالعه آزمایشگاهی بررسی بهبود بازیافت نفت با استفاده از سورفکتانت کاتیونی و پلیمر با فرآیند سیلاب زنی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 13 و 14
ناشر چاپی پژوهش های نوین علوم مهندسی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات70
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های علمی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

راهنمای مطالعه فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 13 و 14

برای دریافت فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 13 و 14 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.