معرفی و دانلود رایگان فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 18

عکس جلد فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 18
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 18 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 18 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 18

فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 18 منتشر شد، مقایسه عملکرد تاریخچه زمانی قاب‌های فولادی با مهاربندهای زیپر در مقایسه با مهاربندهای شورون در ساختمان‌های 16 طبقه و طراحی شناورهای کوچک و بهینه‌سازی طراحی بدنه شناور برای دریاهای بزرگ، از جمله عناوینی است که در این شماره می‌خوانید.

در سال‌های اخیر به موازات پیشرفت علوم کامپیوتری روش‌های استفاده از کامپیوتر برای حل مسائل مهندسی نیز بسیار گسترش یافته‌اند. گسترش روش‌های عددی، منجر به مطرح شدن این روش‌ها به عنوان ابزاری قوی در حل معادلات  مهندسی گردید. الگوریتم تحلیل ماتریسی سازه‌ها توأم با روش اجزای محدود نیز از جمله استفاده‌های مناسب مهندسین سازه از کامپیوتر و علوم کامپیوتر است. امروزه نرم‌افزار‌های زیادی برای محاسبه، تحلیل و طراحی سازه‌ها ارائه شده است که از آن جمله می‌توان به نرم‌افزار PERFORM-3D اشاره نمود.

به منظور انجام پایان‌نامه و رسیدن به اهداف مورد نظر، قاب‌های فولادی 16 طبقه ابتدا بر اساس مبحث دهم مقررات ملی ساختمان ایران با استفاده از سیستم شورون طراحی شده و سپس در نرم‌افزار PERFORM-3D تحت شتاب - نگاشت‌های چند زلزله دور از گسل و نزدیک به گسل (3 رکورد دور و 3 رکورد نزدیک) تحت تحلیل دینامیکی غیرخطی قرار داده شدند.

توسعه پرشتاب و گسترده علوم به ویژه در حوزه فنی و مهندسی، انجام اقدامات علمی برای معرفی دستاوردهای علمی را بیش از پیش ضروری کرده است. توسعه پایدار ایران اسلامی، مستلزم ایجاد زیرساخت‌های علمی به ویژه در حوزه علوم مهندسی است. موسسه مدیریت دانش شباک با همکاری اساتید برجسته دانشگاهی با هدف معرفی پژوهش‌های علوم مهندسی و ایجاد فرصتی برای تبادل مطالعات و تجارب در این حوزه، "نشریه پژوهش‌های نوین علوم مهندسی" را منتشر می‌کند.

فهرست مطالب

مقایسه عملکرد تاریخچه زمانی قاب‌های فولادی با مهاربندهای زیپر در مقایسه با مهاربندهای شورون در ساختمان‌های 16 طبقه
طراحی شناورهای کوچک و بهینه‌سازی طراحی بدنه شناور برای دریاهای بزرگ
طراحی زیر لایه فوتونی مربعی و دایره‌ای شکل برای آنتن میکرواستریپ
بررسی روش‌های ازدیاد برداشت نفت از مخازن نفتی
استحصال روی از الکترولیت در گردش پالایشگاه مجتمع مس سرچشمه به روش استخراج حلالی
تعیین عمق غرقابی برای جلوگیری از گردابه سطح آزاد در آبگیر افقی با استفاده از مدلسازی عددی
بررسی نیروهای آیرودینامیکی وارد بر ویلچرهای مسابقه‌ای با استفاده از روش تحلیل عددی دینامیک سیالات محاسباتی
به‌ کارگیری مخزن یخ در سیستم CCHP، منافع و محدودیت‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابفصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 18
ناشر چاپی پژوهش های نوین علوم مهندسی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات82
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های علمی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 18

محمدرضا
۱۴۰۲/۶/۱۲
در این فصلنامه موضوعاتی بیان شده‌اند که میتوان گفت تخصصی هستند و ممکن است برای افراد عادی ناکار آمد باشند اما اگر به شناور‌ها و مخلفات آن علاقه من هستید این فصلنامه را از دست ندهید.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 18

برای دریافت فصلنامه‌ پژوهش‌های نوین علوم مهندسی - شماره 18 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.