معرفی و دانلود ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل و سوم؛ فروردین 99

عکس جلد ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل و سوم؛ فروردین 99
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل و سوم؛ فروردین 99 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل و سوم؛ فروردین 99 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل و سوم؛ فروردین 99

ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل و سوم؛ فروردین 99، منتشر شد. تاثیر مدیریت مشتری (CRM) بر بازاریابی الکترونیکی، برند ملی و برند ملت اختلاطی ابهام گونه در کاربرد و مدیریت گام به گام بازاریابی در ارتباط با مشتریان، از جمله عناوینی هستند که در این شماره از ماهنامه می‌خوانید.

بی‌شک می‌توان گفت مهم‌ترین دارایی اغلب سازمان‌ها مشتریان آن‌ها هستند. مشتریان بخاطر ارتباط مستقیمی که با اقدامات یک سازمان دارند منبع ارزشمندی برای فرصت‌ها و تهدیدات و سوالات عملیاتی مرتبط با صنعت مربوطه هستند. امروزه برای رشد و بقا در عرصه رقابت اقتصادی، شرکت‌ها و سازمان‌ها باید به مشتری مداری اهمیت ویژه‌ای داده و ارتباط خود را با خریداران کالا بیش از پیش افزایش دهند.

در روندهای کسب و کاری جدید به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاه مهم و حیاتی در اهداف شرکت‌ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی می‌دانند موفقیت آن‌ها در راه رسیدن به اهداف کلان بنگاه در گرو جلب رضایت مشتریان است. از سوی دیگر نمی‌توان گفت همه مشتریان به یک اندازه در موفقیت شرکت نقش دارند. بنابراین جلب رضایت مشتریان کلیدی، حساسیت بیشتری خواهد داشت.

به این ترتیب لازم است در سازمان‌ها، سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود، سیستمی که بتواند روابط بین مشتریان و سازمان را به خوبی مدیریت کند. امروزه این سیستم‌ها به عنوان مدیریت ارتباط با مشتریان مشهور شده‌اند و نرم افزارهایی نیز با نام CRM به بازار آمده است که می‌تواند سازمان را در راه جلب رضایت مشتریان تواناتر سازند که هدف آن‌ها ارائه خدمات بهتر به مشتریان از طریق فرآیندی خودکار و یکپارچه برای جمع آوری و پردازش اطلاعات مشتریان است.

فهرست مطالب

تاثیر مدیریت مشتری (CRM) بر بازاریابی الکترونیکی
برند ملی و برند ملت اختلاطی ابهام گونه در کاربرد
فضا چه خبر؟
ارزیابی کمی ریسک و مدلسازی پیامد حریق تأسیسات پایانه‌های نفتی بنادر ایران (مطالعه موردی: یک پایانه نفتی واقع در بندر امام خمینی)
مطالعه نتایج استقرار نوآوری و انتقال فناوری‌های نوین بر عملکرد سازمانی شرکت متروی تهران
آلودگی نوری، خطری بزرگ برای بشریت!
بررسی قابلیت‌های نرم افزار AERMOD برای مدل سازی ذرات معلق کارخانه سیمان
مدیریت گام به گام بازاریابی در ارتباط با مشتریان
بررسی تاثیر بون کادمیوم بر فعالیت آنزیم لاکتوپراکسیداز
مولفه‌های تأثیرگذار بر اقتصاد زیرزمینی در ایران

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل و سوم؛ فروردین 99
ناشر چاپی ماهنامه تخصصی محیط زیست
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات101
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های علمی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰,۰۰۰ ت
خرید مجله

راهنمای مطالعه ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل و سوم؛ فروردین 99

برای دریافت ماهنامه اختصاصی زیست‌بان آب - شماره چهل و سوم؛ فروردین 99 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.