معرفی و دانلود ماهنامه شادی - شماره 1

عکس جلد ماهنامه شادی - شماره 1
قیمت:
۱۲۰۰۰ 6000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی ماهنامه شادی - شماره 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی ماهنامه شادی - شماره 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی ماهنامه شادی - شماره 1

ماهنامه شادی - شماره 1 منتشر شد. در این شماره به برخی از راهکارهایی که می‌تواند باعث رسیدن شما به شادی شود صحبت خواهد شد.

شخصی به حکیمی گفت: من شادی می‌خواهم! حکیم رو به وی نمود و گفت: نخست من را حذف کن که حکایت از  خودخواهی و منیت دارد، سپس «می‌خواهم» را حذف کن که حکایت از میل و طمع دارد. اکنون آنچه با تو باقی می‌ماند، شادیست.

مفهوم وسیع و استراتژیک شادی، در زندگی انسان بسیار مهم و گسترده است و طیف عظیمی از رفتارهای انسان مانند: خوشحالی، رضایت از زندگی، احساس خوشبختی، موفقیت، آرامش و آسایش، سلامت روانشناختی، حس پیروزی و... را در بر می‌گیرد که مطالعه ابعاد رفتار و روانشناسی پیچیده آن جای مطالعات زیادی دارد که می‌تواند راز و رمزهای بسیاری را از رفتارهای انسان‌ها بگشاید. شور و شادی شامل طیف وسیعی از کنش‌ها و واکنش‌های انسانی است که از جمله آن می‌توان به برخی از موارد مانند: اوقات فراغت و تفریح، هدیه به عزیزان، نیایش و نجواهای معنوی، خرید لباس مورد علاقه، ازدواج و تولد فرزندان، شرکت در جشن تولد، مسافرت و گردشگری، کمک کردن به دیگران، کاشت و پرورش درختان، مطالعه کتاب مورد علاقه، شرکت در کنسرت، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی، خوردن یک غذای خوشمزه، تماشای غروب آفتاب، قدم زدن روی شن‌های داغ ساحل، تماشای برگ‌های پاییزی، انتخاب یک شغل خوب، تجارتی پر سود، خوابی راحت و آرام، ملاقات با دوستان قدیمی، مورد مهربانی قرار گرفتن، بخشش و هزاران هزار رفتار که می‌توان آن را به طور مستقیم و غیر مستقیم به مسئله شادی و ایجاد یک حس خوب نسبت داد.

این توضیح خلاصه کافی بود تا ما را بر آن دارد مجله اختصاصی برای ترویج مفهوم مقدس شادی ابتکار کنیم چرا که در سال‌های اخیر مفاهیم روانشناختی مثبت نگر که شامل شور و شادی، امید، موفقیت و پیروزی، آرامش، احساس رفاه و توانگری، خوشبینی و مثبت اندیشی، احساس تعالی و پیشرفت، خوشبختی و... است کمتر مورد توجه بررسی‌های علمی عمیق و در عین حال کاربردی برای عموم مخاطبان قرار گرفته و امیدواریم رسانه شادی به عنوان اولین رسانه تخصصی در این حوزه بتواند آنچه که آرمان ترویج «مهارت‌های اصیل زندگی شاد نام دارد را در جامعه ایرانی توسعه بخشد و نقشی هر چند اندک را در افزایش ضریب شادی ایرانیان ایفا نماید.

فهرست مطالب

احساسی همگانی
زنجیره‌های روان ساخته
شادی کجاست و نزد کیست؟
شادی و ازدواج
خدا را شکر
رابطه تحصیلات و شادی
شادی در هر مرحله‌ای از خودشکوفاییی
کلید دستیابی به تمام آرزوها
خنثی کردن احساسات منفی
لیوان مشکلات
جای پای باغبان بهترین کود دنیاست!
چرخه خود بازآفرینی
شادی و ثروت
هویت
سکه
طوفان‌های زندگی
گفتن «متاسفم» شادی آفرین است
آنچه در حال حاضر جهان هستی به آن نیاز دارد
زندگی هدفمند و پرمعنایی داشته باشید
باورهای خرافی و افسانه‌های دروغین
برای شاد زیستن چیزهای کوچک را به حساب آورید
صدای اعمال تو آنقدر بلند است که من حرف‌های تو را نمی‌شنوم
دنبال نکنیم جذب کنیم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابماهنامه شادی - شماره 1
ناشر چاپی ماهنامه شادی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های سبک زندگی و سرگرمی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۰۰۰ 6000 ت ۵۰%
خرید مجله

نقد، بررسی و نظرات ماهنامه شادی - شماره 1

علیرضا احمدیان
۱۳۹۸/۱/۵
فوق العاده آسان و کاربردی برای شاد زیستن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه ماهنامه شادی - شماره 1

برای دریافت ماهنامه شادی - شماره 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.