معرفی و دانلود ماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 1

عکس جلد ماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 1
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی ماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی ماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی ماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 1

ماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 1، منتشر شد. نوروز در ستایش نوزایی و نو شدگی، ایران آلینا، تخت جمشید آرمانشهر آسمانی هخامنشی، اخلاقیات حسنه و سفرنامه زنگلاب، از جمله عناوینی هستند که در این شماره از ماهنامه می‌خوانید.

شماره‌ی اول ماهنامه‌ی مصور شهرزاد قصه‌گو با تمرکز بر دو حوزه‌ی ایران‌شناسی و ایران‌گردی پیش روی شماست. این ماهنامه تلاس دارد تا تصویری تازه و درست از سیمای واقعی ایران و ایرانیان ارائه دهد که تاکنون دیده نشده یا کمتر دیده شده و یا شاید به شکل دیگری به آن پرداخته شده است. بنا است با رویکردی «عام‌فهم و خاص‌پسند»، محتوایی علمی پژوهشی درباره‌ی تاریخ و فرهنگ و ادب و هنر این سرزمین را، به صورتی همسو و همگرا، در کنار تصاویری زیبا و باکیفیت که اختصاصاً با این هدف تهیه و سفارش داده می‌شود، به خدمت شناخت عموم ایرانیان و گردشگران غیرایرانی درآوریم.

به همین منظور، شهرزاد قصه‌گو در هر شماره چند قصه‌ی بلند را، به عنوان پیکره‌ی اصلی نشریه، به همراه چندین «حکایت» کوتاه برای خوانندگان روایت می‌کند که از میان موضوعات متنوعی از قبیل معرفی پایگاه‌های تاریخی، میراث معنوی و ناملموس ایران، سفرنامه و راهنمای سفر، زبان و ادب فارسی، افسانه‌ها و اسطوره‌های ایرانی، خلقیات و عادات ایرانی، آداب و رسوم ایرانی، مردم شناسی و اقوام ایرانی، آشپزی و خوراک ایرانی، پوشاک ایرانی، موسیقی ایرانی، صنایع دستی ایران، هنرهای تجسمی ایران، زیست‌بوم و محیط زیست ایران، اشیای موز‌ه‌ای، و گنجینه‌ها و آرشیوهای شخصی خاص و مرتبط با ایران انتخاب شده است.

شهرزاد قصه‌گو در راستای ترویج و گسترش ایران‌گردی و گردشگری می‌کوشد سفرنامه‌هایی به‌روز و تازه را به صورت کاملا انحصاری و اختصاصی این نشریه تولید کند و در کنار آن، روایتی امروزین از سفرنامه‌های قدیمی ایرانی و غیرایرانی را نیز بازسازی نماید. ترسیم نقشه‌های دقیق، تنظیم گاهنامه‌های پژوهش‌محور، معرفی کتاب‌های تازه و خواندنی در حوزه‌های یاد شده، و نهایتا چکیده‌ی انگلیسی مطالب از دیگر بخش‌های فرعی این نشریه است.

علاوه بر این‌ها، تحریریه‌ی جویا و پویای شهرزاد قصه‌گو با شناختی درست از امکانات و نیازهای روز، توجه ویژ‌ه‌ای به رسانه‌های دیجیتال دارد و با تولید فیلم‌های مستند بلند، نیمه‌بلند و کوتاه، انیمیشن، اینفوگرافی و... حضور چشمگیر و فعالیت گسترد‌ه‌ای در فضای مجازی خواهد داشت.

فهرست مطالب

نوروز: در ستایش نوزایی و نو شدگی
ایران آلینا
تخت جمشید: آرمانشهر آسمانی هخامنشی
اخلاقیات حسنه
سفرنامه زنگلاب
هزار و یک کتاب
قصه‌های شهرزاد: حکایت ملک سندباد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 1
ناشر چاپیماهنامه شهرزاد قصه گو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات84
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های هنری و فرهنگی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید مجله

راهنمای مطالعه ماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 1

برای دریافت ماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.