معرفی و دانلود ماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 2

عکس جلد ماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 2
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی ماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی ماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی ماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 2

ماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 2، منتشر شد. ایران آلکساندرا، اخلاقیات حسنه، رویا در قلب کویر: سفرنامه‌ی لوت و... از جمله عناوینی هستند که در این شماره از ماهنامه می‌خوانید.

اغلب رسانه‌ها در مورد ایران بسیار بیشتر از حد اعتدال بر ضعف‌ها، جنبه‌های تلخ و ناکامی‌های تاریخی و سیاسی‌اش تأکید می‌کنند. شیوه‌ای که بر جان و روح مردم نیز سنگینی کرده و انگار که همه به یاری هم شتافته‌اند تا بر پیکر نحیف وطن تازیانه‌های بیشتری بزنند. اما اکنون ماهنامه شهرزاد قصه‌گو سعی دارد تا علاوه بر تولید محتوای فاخر و ارزشمند در مورد ایران، بر جنبه‌های مثبت و سهمی که ایران در فرهنگ و تمدن جهانی داشته پافشاری نماید. به دور از تمامی منازعات سیاسی و جدال‌های جهانی که نه پایانی دارند و نه تاریخ کهنسال ما کم از آن رنج دیده است.

در واقع شهرزاد قصه‌گو در راستای ترویج و گسترش ایران‌گردی و گردشگری می‌کوشد سفرنامه‌هایی به‌روز و تازه را به صورت کاملا انحصاری و اختصاصی تولید کند و در کنار آن، روایتی امروزین از سفرنامه‌های قدیمی ایرانی و غیرایرانی را نیز بازسازی نماید.

فهرست مطالب

نقشی از جهان: میراث عظیم هنر ایرانی اسلامی
اخلاقیات حسنه
رویا در قلب کویر: سفرنامه‌ی لوت
زبان فارسی، بدین لطیفی و خوبی
آبگوشت، عزیز دردانه
ایران آلکساندرا
قصه‌های شهرزاد: حکایت پیرمرد و دو سگش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 2
ناشر چاپیماهنامه شهرزاد قصه گو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات84
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های هنری و فرهنگی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵,۰۰۰ ت
خرید مجله

راهنمای مطالعه ماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 2

برای دریافت ماهنامه مصور شهرزاد قصه گو - شماره 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.