معرفی و دانلود کتاب 10 روز پاکسازی با اسموتی‌های سبز

عکس جلد کتاب 10 روز پاکسازی با اسموتی‌های سبز
قیمت:
۳۷۰۰۰ 18500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 10 روز پاکسازی با اسموتی‌های سبز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 10 روز پاکسازی با اسموتی‌های سبز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 10 روز پاکسازی با اسموتی‌های سبز

اگر می‌خواهید به سلامت بدنتان اهمیت دهید و سالم باشید کتاب 10 روز پاکسازی با اسموتی‌های سبز اثر جی. جی. اسمیت، همان چیزیست که ضامن سلامت، تناسب اندام و شادابی شماست. شما واقعاً می‌خواهید که به بهترین شکل ممکن به نظر برسید.

کتاب ۱۰ روز پاکسازی با اسموتی‌های سبز (10Day Green Smoothie cleanse) یک برنامهٔ پاکسازی است که به کاهش وزن، افزایش انرژی، پاکسازی پوست، بهبود سیستم گوارش و کاهش اشتها کمک می‌کند. در این ۱۰ روز شما باید از غذاهای واقعی استفاده کنید. بعد از اینکه این پاکسازی را انجام دادید، هرگز احتیاج ندارید که کالری بشمارید یا قرص لاغری بخورید. بدن شما به طور طبیعی میلش به غذا کاهش می‌یابد و به غذاهای سالم تمایل پیدا می‌کند.

طی این ۱۰ روز شما باید به بدنتان غذاهای با کیفیت بدهید، ویتامین‌ها، مواد معدنی و دیگر ریزمغذی‌ها را به بدن برسانید و به سلول‌هایتان اجازه نوشدن بدهید و جوان شوید! کرم‌های ضد چروک و آرایشی کمکی به شما نمی‌کنند. با این پاکسازی شما جوان‌تر هم می‌شوید! زیرا سلول‌های شما پاک می‌شوند. آثار پیری، خشکی پوست، پف صورت و تیرگی دور چشم همه ناپدید می‌شود.

تلاش برای کاهش وزن یکی از پرچالش‌ترین تلاش‌های فرد در زندگی ست و این چالش معمولا پایانی ندارد. با وجود همهٔ رژیم‌های ارائه شده، ورزش، قرص‌ها و داروهای متفاوت افراد، روز به روز در حال چاق‌تر شدن هستند و انواع و اقسام رژیم‌ها مرتب در حال افزایش است. تاسف بار‌تر از همه اینکه ۹۵ درصد افرادی که موفق به کاهش وزن می‌شوند، مجددا طی ۳ تا ۵ سال به وزن قبلی و گاهی بیشتر از وزن قبلی برمی‌گردند. شما نمی‌توانید با یک رژیم سفت و سخت دائماً وزنتان را کاهش دهید و به این رژیم پایبند بمانید یا دائم از قرص‌ها و داروهای کاهش وزن و ورزش سخت استفاده کنید. باید بدانید که کاهش وزن نیازمند یک تغییر بزرگ در سبک زندگی است.

جی.جی.اسمیت (Smith J. J) معتقد است که گام اول در کاهش وزن پاکسازی بدن است. فاکتورهای متعددی در رابطه با افزایش وزن وجود دارد و یکی از آنها این است که بدن از آلودگی و سموم انباشته شده است. به همین سبب افراد نمی‌توانند وزن‌شان را کاهش دهند. در واقع هرچه سلول‌های شما بیشتر از سموم انباشته شده باشد، به همان نسبت سخت‌تر وزن از دست می‌دهید. سموم در سلول‌های چربی انباشته می‌شوند و این خیلی سخت است که تنها به وسیله رژیم بخواهید از شر این سلول‌های چربی خلاص شوید. شما اول باید از شر این سموم خلاص شوید. بنابراین در اولین گام برای کاهش وزن باید روی پاکسازی و افزایش سلامت تمرکز کنید.

پاکسازی با اسموتی‌های سبز یک پاکسازی 10 روزه با سبزیجات برگ سبز، میوه‌ها و آب است. اسموتی‌های سبز، سیرکننده و سالم هستند. شما می‌توانید وزنتان را کاهش دهید، سطوح انرژی‌تان را افزایش دهید، گرسنگی را کاهش دهید، مغز و سیستم گوارش‌تان را پاکسازی کنید.

فهرست مطالب کتاب

معرفی
فصل اول: ۱۰ روز پاکسازی با اسموتی‌های سبز چیست؟
فصل دوم: چرا اسموتی‌های سبز؟
فصل سوم: آماده‌سازی
فصل چهارم: چگونه در ۱۰ روز با اسموتی‌ها پاکسازی کنیم؟
فصل پنجم: تجربه‌های شخصی نویسنده برای موفقیت
فصل ششم: چگونه بعد از ۱۰ روز به کاهش وزن ادامه دهیم؟
فصل هفتم: ۵ روش برای افزایش پاکسازی
فصل هشتم: سوالات متداول
فصل نهم: داستان‌های موفقیت
فصل دهم: نتیجه گیری
پیوست ۱: دستورالعمل اسموتی‌ها با اهداف مختلف
ضد پیری
مناسب ورزشکاران
سلامت پوست و مو و ناخن
مفاصل و استخوان‌ها
یبوست
پاکسازی
دیابت و قند خون
انرژی
سلامت قلب
سیستم ایمنی
اسموتی کودکان
افزایش روحیه
استرس
کاهش وزن و چربی سوزی
متفرقه
پیوست ۲: دستورالعمل غذاهای سالم و پروتئینی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 10 روز پاکسازی با اسموتی‌های سبز
نویسنده
مترجمامیرحسین رحمانپور، زهرا رستمی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات84
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک
۳۷۰۰۰ 18500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 10 روز پاکسازی با اسموتی‌های سبز

Marjan lashgari
۱۴۰۱/۱۱/۸
سلام و عرض ادب به همه‌ی کسانی که به سلامت خود و خانواده احترام میزارن و همیشه به دنبال بهترین خود هستند. این کتاب بهترین کتاب حال حاضر هست چرا که تمام آنچه را که ما برای بهبود زندگی و تغیر رویه تغذیه‌ای داریم را میگه وای که چه کتاب درست و به موقعی بود برای من و همسرم عاااالی بود اول از همه که ۵ وزن کیلو کم کردیم دوم که ۲ سایز کم کردیم و سوم اینکه همسرم چربی زیر پوستی داشت و اندازه یه سکه بود و کاملا کوچک شد و چهارم که از همه برای ما مهم بود اینکه شما با تغییر روند تغذیتون رو دارین دیگه بعد ۱۰ روز نمیخواین به تغذیه قبل که کلی هم مضر هست برگردین چون انقدر حال خوب دارین که حیفتون میاد ازش دست بکشین ما که دیگه نه چای قرمز که پر از رنگ هست رو دوست داریم نه نان و برنج و حجم زیاد غذا خلاصه که این کتاب فقط بهانه‌ای برای رژیم بود و حالا برای تغیر زندگی و در آخر سپاس فراوان از نویسنده و مترجم عزیز بابت ترجمه نفیس این کتاب راستی تا ۳‌روز اول سخته ولی دقیقا بعد اون احساس راحتی میکنین پس به هیچ وجه کم نیارین و ۱۰ روز رو ادامه بدین ممنون از همگی
تارا محمدی
۱۳۹۸/۷/۱۶
در گذشته مردم از فقر غذایی میمردن اما امروزه از پرخوری اونم به سبک نادرست. بیماری‌های کشنده‌ی قرن ما سرطان و بیماری‌های قلبی عروقی هستند که تغذیه نادرست از عوامل مهم ایجاد کننده این بیماری‌ها هستند، ما درشت مغذی‌ها رو فراوون و افراطی به بدن میرسونیم اما ریز مغذی‌ها مثل ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها رو به هیچ عنوان به مقدار مناسب دریافت نمیکنیم که علت اصلیش نخوردن گیاهان تازه از جمله میوه و سبزیجات هست! به جرات میتونم بگم این کتاب یکی از بهترین متد‌ها رو برای تغذیه در اختیار داده نه به این معنا که تغذیه مادام العمرمون اسموتی سبز باشه بلکه به این معنا که سبک زندگیمون رو تغییر بدیم و سعی کنیم غالب تغذیه مون رو از سبزیجات و میوه‌ها انتخاب کنیم. این کتاب به من کمک بسیاری کرد نه صرفا در جهت کاهش وزن بلکه در تغییر سبک تغذیه‌ای زندگیم که رابطه‌ی مستقیم با سلامتون داره.
نرجس توکلی
۱۴۰۲/۴/۵
باورم نمیشد بتونم روزهارو با خوردن اسموتی سپری کنم، میگفتم مگه میشه نون و برنج نخورد.
ویه چیز خیلی جالب که یاد گرفتم اینه که نیازی نیست حتما حتما از تمام موادی که توی کتاب اسم برده استفاده کنیم ماهر میوه‌ای که توی یخچال داریم و یا سبزی جانت، همه رو خیلی راحت فریزش میکنیم وبعد از هرکدوم که بیشتر
دوست داریم با یه لیوان آب مخلوط میکنیم.
عجب معجونی میشه.
از مغزیجات هم میشه توی این اسموتی‌ها ریخت چون مغز به این تنقلات سالم نیاز داره.
hamid fathi
۱۳۹۶/۵/۱۸
ممنون از کتابراه که این نسخه را موجود کرد و تشکر اصلی از اقای رحمانپور... امید وارم که کتاب تمرین قدرتی روس‌ها را هم موجود کنید که دیگه کلا این مجموعه را کامل داشته باشیم و مثل این کتاب و کتاب قبلی رژیم عضله ساز استفاده بی‌نهایت را ببریم. به حرفه ای‌های علم تربیت بدنی حتما توصیه خواندن دارم
نوید نوروزی
۱۳۹۷/۱۰/۲
من ۵ کیلو وزن کم کردم البته تا یه مدت بدون انرژی بودم
ضمنا برای دوستانی که با بلوبری و... مشکل دارن و نمیتونن تهیه کنن باید بگم که یکم از خلاقیتتون استفاده کنین؛ خیلی چیزای دیگه هست که میتونین جایگزین کنین
Jazy Sh
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
خیلی اموزنده بود فقط بعضی ازین سموتی‌ها درست کردنش اسون نیست یعنی مواد اولیه مثلا نمیدنم چیچیه قاصدک رو ما الان اژ کجا گیر بیاریم به راحتی در دسترس نیستن این اومده ترجمه کرده همون چیزایی که راحت تو خارج پیدا میشه رو صرفا همونارو اومدن گفته
Mihat Mohammadi
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
من نسخه انگلیسیش رو واسه نامردم تهیه کردم و فارسیش رو واسه خودم. خیلی کتاب عالی و کار درستی است. خیلی‌ها با این کتاب نتایج باور نکردنی به دست آوردن. بنده خودم هم به عنوان ترینر کار میکنم و به خیلی‌ها این پاکسازی رو پیشنهاد کردم.
Sara
۱۴۰۱/۹/۲۷
کتاب بدی نیست ولی کتاب "آب میوه و سبزی و اسموتی " دامیز خیلی بهتر و کامل تره!
البته بیشتر شبیه یه رفرنس واسه اسموتی هاست
ولی از نظر برنامه رژیمی کتاب ۱۰ روز پاکسازی بهتره.
بهار عبدالوند
۱۴۰۱/۴/۲۳
کتاب خوبی بود امتحان کردم و تا سه روز خوب بود اما بعد سه روز پاکسازی دچار مشکلات گوارشی و جوش و خارش زیاد شدم که با قطع رژیم مشکل حل شد فکر نکنم بیشتر از سه روز مفید باشه
مرضیه عارف نیا
۱۴۰۱/۳/۱۰
کتاب بسیار مفیدی درمورد رژیم غذایی گیاهی محسوب میشه و اینکه تاکید میکنه دوره‌اش از دو هفته بیشتر نشود. من به همه افرادی که یه رژیم سالم رو می‌خوان شروع کنم توصیه می‌کنم.
ع ب
۱۳۹۷/۱/۱۳
اصلا کاربردی نیست. اینروزا کی وقت داره بلوبری و هلو یخزده بریزه تو میکسر. شاید کتاب خوبی واسه اونور آبیا باشه نه واسه زندگی بومی ما ایرانیا
علی صفری
۱۳۹۶/۵/۱۹
ممنون از شما آقای رحمانپور. همچنین مچکرم از کتابراه. کتاب خوبی هست البته من کتاب را قبلا تهیه کرده بودم و از تمام دوستان میخوام این کتاب را بخونن خیلی عالیه.
payam sarkar
۱۳۹۶/۹/۲۶
احساس میکنم نظر‌ها اغراق امیز‌ و غیر واقعی هستش
نسرین داود
۱۴۰۱/۱۲/۹
ایده‌ای که کتاب ارائه میده خیلی خوب هست، ولی کاش امکانش بود جایگزین مواد غذایی هم توسط مترجم معرفی میشد تا بیشتر کمک میکرد.
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۱
عالی
من بررسی کردم و استفاده میکنم. رژیم غذایی رو تغییر بدید تا سلامت بمونید. چه بسا برای پاکسازی بدن و کبد و خون
مشاهده همه نظرات 49

راهنمای مطالعه کتاب 10 روز پاکسازی با اسموتی‌های سبز

برای دریافت کتاب 10 روز پاکسازی با اسموتی‌های سبز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.