معرفی و دانلود کتاب چربی سوزی برای همیشه

عکس جلد کتاب چربی سوزی برای همیشه
قیمت:
132600 تومان - 13.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چربی سوزی برای همیشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چربی سوزی برای همیشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چربی سوزی برای همیشه

کاهش وزن ماندگار تا روز قیامت! هدف کتاب چربی سوزی برای همیشه نوشته‌ی لین نورتون و پیتر بیکر، صحبت کردن درباره‌ی همه‌ی چیزهایی است که به کاهش، افزایش و بازگشت وزن مربوط می‌شود تا با دانستن این نکات، به کاهش وزن همیشگی دست پیدا کنید. این اثر علت شکست رژیم‌های غذایی را می‌یابد و راه صحیح و اصولی کاهش وزن و حفظ آن را برایتان روشن می‌کند.

درباره‌ی کتاب چربی سوزی برای همیشه:

همه‌ی رژیم‌ها اثر مشابهی بر سازوکار تدافعی بدن ما نخواهند داشت. لازم نیست تلاش برای کاهش وزن مایه‌ی وحشتتان شود یا تصور کنید هرگونه اقدامی در این زمینه بیهوده است؛ زیرا این‌طور نیست، فقط لازم است رژیمتان درست برنامه‌ریزی و اجرا شود. اگر چنین نباشد، بعید نیست در پایان رژیم، حال‌وروزتان وخیم‌تر شود؛ حتی بدتر از روز اول.

تفاوت کتاب چربی سوزی برای همیشه (Fat Loss Forever) با دیگر کتاب‌های مربوط به این حوزه در این است که لین نورتون (Layne Norton) و پیتر بیکر (Peter Baker) بر این موضوع واقف هستند که چاقی مفرط یک بیماری چندوجهی است که عوامل مختلفی از جمله ژنتیک، فیزیولوژی، عوامل روان‌شناختی، جامعه‌شناختی و بسیاری عوامل در بروز آن دخیل هستند. هیچ‌یک از کتاب‌هایی که تا به حال نوشته شده‌اند، همه‌ی این عوامل را لحاظ نکرده‌اند. به‌ علاوه، آن‌ها به یکی از اصلی‌ترین خلأ‌های موجود در ادبیات علمی مربوط به چربی‌سوزی پرداخته‌اند: اِقرار به مشکل بازگشت وزن پس از کاهش آن و نحوه‌ی مقابله با این مشکل.

اگر نوشتن این کتاب سبب هیچ تغییری نشود جز این‌که نیمی از افرادی که وزن کم می‌کنند موفق شوند از بازگشت آن جلوگیری کنند، بدین معنا خواهد بود که نویسندگان کتاب موفق شده‌اند تا میزان چاقی مرضی را از یک‌ سوم تا یک‌ دوم کاهش دهند. بحث کتاب حاضر راجع به ترغیب افراد بیش‌تری به تلاش برای کاهش وزن نیست؛ بلکه راجع به ترغیب نیمی از افرادی است که موفق به کاهش وزن شده‌اند تا از بازگشت آن جلوگیری کنند. با این‌که کار ساده‌ای به نظر می‌آید در عمل بسیار دشوار است.

نورتون و بیکر می‌خواهند در این کتاب مشکلات کاهش وزن و لاغری را حل کنند و راهکارهایی جامع و کامل در این باره در اختیارتان قرار دهند. این کتاب از منظرهای مختلفی مانند روانشناسی، جامعه شناسی و فیزیولوژیکی علت شکست خوردن رژیم‌ها را بررسی می‌کند تا شما به شکلی شفاف درک کنید که چرا تاکنون رژیم‌هایتان برای کم کردن وزن به بن‌بست خورده‌اند. سپس به طور کامل نکات و رفتارهایی که برای کاهش وزن ضروری است را بیان می‌کند.

کتاب چربی سوزی برای همیشه مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید لاغر شوید و لاغر بمانید و از رژیم‌های متعدد و کاهش وزن ناامید شده‌اید، خواندن این کتاب کمک فراوانی به شما خواهد کرد.

در بخشی از کتاب چربی سوزی برای همیشه می‌خوانیم:

تلاش افرادی که روی رژیم خاصی مثل رژیم غذاهای سالم و طبیعی یا کیتوژنیک یا گیاه‌خواری بسیار تعصب دارند همواره بر آن بوده است که در اعتبار مفهوم تعادل انرژی تردید ایجاد کنند و مدعی هستند که این مفهوم دیگر از مُد افتاده است. بدین منظور یکی از ابزارهای اصلی که همیشه در مباحثه به کار می‌برند این است که مفهوم کالری دریافتی در مقابل کالری مصرفی بر اساس اولین قانون ترمودینامیک عنوان شده است؛ قانونی که تنها در یک سیستم بسته کاربرد دارد. طبق اولین قانون ترمودینامیک، انرژی نه می‌تواند به وجود آید نه از بین برود، تنها می‌تواند از جایی به‌جای دیگر منتقل شود. خب، چنین امری کاملا درباره‌ی مفهوم تعادل انرژی صدق می‌کند، انرژی که وارد سیستم بدنتان می‌کنید نمی‌تواند ناگهان از بین برود، بلکه مجبور است هرطورشده به کار آید. درعینِ‌حال از آن‌جا که بدن یک سیستم بسته محسوب نمی‌شود، این امر به این معنی نیست که انرژی دریافتی مجبور است در بدن شما باقی بماند.

خب بحثی نیست، واقعا همین‌طور است، ما هرگز مدعی نمی‌شویم بدن شما چیزی جز یک ماشین شمارش کالری نیست! البته که تمام انرژی‌ای که از طریق غذا دریافت می‌کنید به‌شکل تمام‌وکمال در بدن، بسته‌بندی و نگهداری نمی‌شود! در حقیقت، بدن شما، در پی فرایند گرمازایی انطباقی، بخشی از انرژی را به‌شکل گرما دفع می‌کند. آنچه منتقدان مفهوم تعادل انرژی در نظر نمی‌گیرند این است که این اسراف انرژی قبل از واردکردن کالری مصرفی در معادله محاسبه می‌شود. این قبیل اسراف انرژی در بخش محاسبه‌ی NEAT لحاظ می‌شود. نتیجه آن‌که انرژی موجود در مواد خوراکی کاملا در بدن ما حفظ نمی‌شوند، اما تمام این کم‌وکاستی‌ها را می‌توان محاسبه کرد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: رژیم‌ها شکست می‌خورند
فصل دوم: تعادل انرژی و دلیل اهمیت آن
فصل سوم: سیستم دفاعی بدن
فصل چهارم: کدام راه واقعا جواب می‌دهد؟
فصل پنجم: رژیم انعطاف‌پذیر
فصل ششم: از کجا شروع کنیم: چند کالری بخوریم؟
فصل هفتم: درشت‌مغذی‌ها و هرآنچه لازم است درباره‌ی آن‌ها بدانید
فصل هشتم: مشخص‌کردن مقادیر درشت‌مغذی‌های دریافتی
فصل نهم: دفاع در مقابل سیستم دفاعی
فصل دهم: رژیم را شروع کردید، حال تکلیف چیست؟
فصل یازدهم: رژیم بعد از رژیم
فصل دوازدهم: رژیم کیتوژنیک
فصل سیزدهم: ملاحظات ویژه
فصل چهاردهم: پرده‌برداری از چرندیات دنیای تغذیه
فصل پانزدهم: مکمل‌ها
فصل شانزدهم: فرجام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چربی سوزی برای همیشه
نویسنده،
مترجمپروا مناف زاده اسدی
ناشر چاپیانتشارات نور دانش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات356
زبانفارسی
شابک978-964-413-339-8
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک
132600 ت - 13.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چربی سوزی برای همیشه

زهرا مبهم
۱۴۰۰/۵/۳
سلام کتاب خوبی بود مخصوصا اینکه ثابت میکرد همه رژیمها خوبند به شرطی که مداومت داشته باشیم و همه غذاها خوبن به شرطی که کالری رو در نظر داشته باشیم ولی، ولی بیشتر به درد یه متخصص تغذیه میخوره تا ما آدمهای معمولی من که کلی از صفحاتشو نخونده جلو زدم چون کلی محاسبات و کلی مسائل علمی رو مطرح میکرد که هیچی نمیفهمیدم،،، من ترجیح میدم برم پیش متخصص تغذیه تا برام اینارو محاسبه کنه تا خودم 😊
Ali fallah
۱۴۰۳/۱/۱۷
این کتاب فقط درباره تعادل کالری دریافتی وکالری خروجی صحبت می‌کنه حساب کتاب زیادی چند کالری دریافت کنیم چه قدر نقصان کالری به وجود بیاوریم تا لاغری به دست بیاوریم علت چاقی مریضی نمیدونه و تقریبا نقش کمرنگی برای هورمونهای بدن برای جاقی قائل میشه که با توجه تحقیقات روز دنیا درباره اسپایک قند خون تولید هورمون انسولین و مقاومت سلول بدن به مرور زمان به این هورمون نظریه چاقی مریضی هورمونی می‌باشد بیشتر احساس میشود
حسن اخلاقی
۱۴۰۱/۹/۲۵
ترجیحا آنچه در این کتاب گفته می‌شود کاملا درست و بی خطا نمی‌باشد، اما این کتاب بسیار برای افرادی که بدنبال کاهش درصد چربی هستند مناسب است چرا که لازم است راه و مسیر خود را بدانند و با آگاهی بیشتر برایشان صبوری راحت‌تر خواهد شد. مربیان عزیز نیز حتما بخوانند برای افزایش سطح دانش و علم تغذیه بسیار در مفید است. ضمن همه رژیم‌ها شاید به نتیجه برسند ولی ریزش مو، مشکلات پوستی، هورمونی و... رو در پی خواهند داشت
فاطمه بیابانی
۱۴۰۱/۸/۲
کتاب خوبی بود از خوندنش خیلی یاد گرفتم. من کتابهای زیادی در باره رژیم‌های مختلف برای کاهش وزن خوندم و ازشون پیروی کردم. در حقیقت از همه اونها جواب هم گرفتم ولی باز به وزن اصلیم برگشتم. به نظر من این کتاب در مجموع ۲ نکته مهم داشت: هر رژیمی که میگیرید باید به نقصان کالری حتما توجه بشه و دوم اینکه بعد برنامه‌ای برای از پایان رژیمتون داشته باشید. کاری که من انجامش نمیدادم. کتابیست ارزشمند که باید خوند.
Mehrsa SafaeiDoust
۱۴۰۰/۴/۱۲
بسیار عالی بود
حقایق واقعی درمورد تغذیه گفته شده که برای هرکسی که سلامتیش براش مهمه توصیه می‌کنم حتما" این کتاب ارزشمندو بخونه.
مخصوصا" کسایی که هربار رژیم گرفتن ولی موفق نبودن...
از آقای رحمانپور برای انتشار این کتاب که خیلی منتظرش بودم داخل اپلیکیشن خوب کتابراه تشکر می‌کنم.
Alireza Haddadpour
۱۴۰۲/۱۰/۷
این کتاب به شما راهنمایی می‌کند تا نه تنها وزن خود را کاهش دهید، بلکه رویکردهای موثر و دائمی برای حفظ وزن مناسب را نیز یاد بگیرید. از مباحث کاهش، افزایش و حفظ وزن گرفته تا شناخت عوامل موثر در شکست رژیم‌های غذایی، این کتاب به شما کمک می‌کند تا بهبودهای موثری را در رژیم غذایی و سبک زندگی خود ایجاد کنید.
Ferdos Deylami
۱۴۰۱/۲/۲۹
کتاب بسیار جالبی بود و دیدگاهم رو نسبت به رژیم‌های غذایی مختلف تغییر داد بعداز خواندن این کتاب تصمیم گرفتم به جای گرفتن رژیم‌های مختلف سبک زندگیم رو تغییر بدم و تونستم تا الان۱۶کیلو کم کنم بدون اینکه رژیمی بگیرم اطلاعات مفید و جالبی داشت از نظرمن
یاسین رضایی
۱۴۰۱/۲/۱۴
عالیه هم از نظر زیست شناسی و علوم تغذیه و هم از نظر روانشناسی به شما کمک میکنه که راهتونو پیدا کنین
توصیه میکنم عجولانه قسمت‌هایی رو که حتی درست متوجه نمیشید رد نکنید و کاملا کتاب رو با حوصله مطالعه کنید
کیوان کاکی
۱۴۰۲/۴/۱۲
کتاب فوق‌العاده مفید و عالی برای رشته‌های تربیت بدنی و بخصوص فیزیولوژی، برای مربی‌های تمام رشته‌های ورزشی
دیدگاه تمام مربیهای ورزشی رو نسبت به تغذیه و تمرین عوض میکنه و کاملتر و علمی‌تر برنامه میدن
مهدی محمدزاده
۱۴۰۱/۸/۱۶
کتاب خوب و آموزنده که بحث کالری و انسولین تفهمیی بهم ربط داده. افرادی ک دچار اضافه وزن هستند میتونن از این کتاب بهره ببرن حتی افراد خوش فرم نیز برای حفظ تناسب اندام خود بهتره این کتابو بخونن
حانیه تقی زاده
۱۴۰۱/۷/۴
به نظر من خیلی تخصصی اندازه گیری کرده و مناسب یه متخصص تغذیه است تا یه فرد که اطلاعاتی در مورد رژیم غذایی نداره
Mahdiye Hosseini
۱۴۰۱/۸/۲۷
کتاب بسیار عالی بود. هم برای مربیان هم ورزش کارانی که به تغذیه خودشون اهمیت میدن
Zohre Ny
۱۴۰۰/۵/۲۲
بسیار کتاب خوبیه و توضیحات شفافی داده. به افرادی که دنبال رژیم‌های متفاوت هستن توصیه میکنم بخونن
Hassan Ebrahimi
۱۴۰۲/۸/۵
خوب بود اما ژنتیک هر فردی متفاوته و قرار نیست همه به یه نتیجه برسن
زهرا باهری
۱۴۰۱/۸/۱۲
بسیار بسیار عالی بود.... کامل و جامع
ترجمه‌ی بسیار روان و قابل فهم
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب چربی سوزی برای همیشه

برای دریافت کتاب چربی سوزی برای همیشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.