معرفی و دانلود کتاب 24 استراتژی وارن بافت

عکس جلد کتاب 24 استراتژی وارن بافت
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 24 استراتژی وارن بافت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 24 استراتژی وارن بافت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 24 استراتژی وارن بافت

جیمز پاردو در کتاب 24 استراتژی وارن بافت به سراغ سبک و شیوه‌ی وارن بافت در فعالیت در بازار سرمایه می‌رود و با زبانی ساده و شیوا آن‌ها را برای شما شرح می‌دهد. همان‌طورکه از نام این اثر برمی‌آید کتاب حاضر در 24 فصل تهیه و تدوین شده که در هر فصل به یکی از استراتژی‌های بافت پرداخته می‌شود. با مطالعه‌ی این کتاب به نکاتی ارزشمند در حوزه‌ی بورس و سرمایه‌گذاری دست خواهید یافت که یاری‌رسان شما خواهد بود.

درباره کتاب 24 استراتژی وارن بافت

وارن بافت (Warren Buffett) نخستین بار در سال 2001 به‌عنوان ثروتمندترین مرد جهان معرفی شد. او از همان دوران کودکی شم اقتصادی بالایی داشت و همواره به دنبال راهی برای کسب درآمد بود. هوش و دانش اقتصادی او می‌تواند الهام‌بخش بسیاری از افراد باشد. وارن شخصاً بیش از 40 میلیارد دلار دارایی دارد.

جیمز پاردو (James Pardoe) در کتاب 24 استراتژی وارن بافت (How Buffett does it) به سراغ استراتژی‌ها و روش‌های سرمایه‌گذاری وارن بافت می‌رود. میلیون‌ها سرمایه‌گذار در سراسر جهان از سبک و شیوه‌ی او پیروی می‌کنند؛ اما چه چیزی سبب تفاوت کار او از سایرین می‌شود؟ او چه نشانه‌هایی را می‌بیند که دیگران از دیدنش بی‌نصیب هستند؟ جیمز پاردو در کتاب حاضر، 24 روشی را که بافت از روز اولِ شروع فعالیتش دنبال کرده مورد بررسی قرار می‌دهد. او شما را به سفری می‌برد که در آن با شیوه‌های وارن بافت آشنا خواهید شد.

اکثر ما بازار سهام را یک رمز و راز می‌دانیم و سرمایه‌گذاری در آن برایمان چالش‌برانگیز است. ما در عرضه‌ی پول و سرمایه‌ی خود در بازار سهام بسیار محتاط هستیم؛ پس چطور می‌توانیم به یک فرد ثروتمند تبدیل شویم؟ همانطور که می‌دانید انتخاب سهام سودآور مستلزم گوش دادن به نظرات متخصصان و اجرای یک استراتژی مناسب است؛ بنابراین خواندن این کتاب راه‌گشای شما خواهد بود، زیرا با مطالعه‌ی آن با روش‌های اثبات‌شده‌ی وارن بافت برای پولدار شدن آشنا خواهید شد. او به شما می‌آموزد که چطور یک بلوط را به درخت بلوط تبدیل کنید؛ پس اگر می‌خواهید در بازار سهام به سرمایه‌ی کلانی دست یابید، می‌بایست از مفاهیم بنیادین او پیروی کنید و فراموش نکنید که باید صبر پیشه سازید.

اصول سرمایه‌گذاری بافت عبارت است از: ترجیح سادگی بر پیچیدگی، صبر، خلق‌وخوی مناسب، تفکر مستقل، نادیده گرفتن رویدادهای کلان منحرف‌کننده، استراتژی ضدشهودی عدم تنوع، بی‌تحرکی نه بیش‌فعلالی، خرید سهام و سپس نگه داشتن آن‌ها برای زندگی، تمرکز بر نتایج و ارزش کسب‌وکار نه بر قیمت سهام و فرصت‌طلبی تهاجمی، غنیمت شمردن فرصتی که توسط بازار سهام ارائه می‌شود.

این کتاب را که مهسا صفری و علیرضا کشاورز باحقیقت به فارسی برگردانده‌اند می‌توان یک راهنمای عملی برای تاجران و سرمایه‌گذارانی به شمار آورد که در پی کاهش ریسک و افزایش سود خود در بازارهای مالی هستند. جیمز پاردو هر یک از استراتژی‌های بافت را به‌دقت و با توجه به تمام جزئیات مورد بررسی قرار می‌دهد و نتایج حاصله را برای تاجران و سرمایه‌گذاران شرح می‌دهد. این کتاب را انتشارات نبض دانش منتشر و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب 24 استراتژی وارن بافت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به بازار سهام علاقه‌مندید و به دنبال روشی برای ثروتمند شدن هستید، خواندن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب 24 استراتژی وارن بافت می‌خوانیم

درست است که بافت معیار مشخصی دارد که باید آن را برای خود اعمال کنید. اگر شما فردی هستید که احتمالاً وقتی یکی از دارایی‌های شما یک‌شبه نیمی از ارزش خود را از دست می‌دهد، افسرده می‌شوید، در وهله‌ی اول نباید در بازار سهام باشید. بافت توصیه می‌کند که مهارت سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خوب را داشته باشید و سپس با اعتماد به نفس به آن‌ها بچسبید تا زمانی که دیگران این کار را نمی‌کنند. تقریباً هرگز فروش یک شرکت خوب منطقی نیست، وقتی ترس در محیط وجود دارد. بنابراین، بهتر است سهامی نداشته باشید که باعث وحشت شما شود و در صورت کاهش قیمت به شدت، سهام خود را تخلیه نکنید. در مورد برکشایر هاتاوی نیز باید گفت که وقتی جنون اینترنت در حال رخ دادن بود، او به سقف‌های جدیدی رسید و در سال 1999 بدترین سال خود را تجربه کرد.

در نتیجه، در مارس 2000، قیمت سهام برکشایر هاتاوی A با 50 درصد کاهش به 40000 دلار در هر سهم از بالاترین قیمت قبلی 84000 دلار در هر سهم رسید. اگرچه تجارت اصلی هنوز محکم و آینده‌ی آن مطمئن بود، سهامداران عصبی سهام برکشایر هاتاوی خود را رها کردند. آن‌ها بر اساس احساسات رفتار می‌کردند، همانطور که طوفان برکشایر هاتاوی را درنوردید، و به جای اینکه خود را محکم‌تر به کشتی ببندند، از کشتی پریدند. رویکرد بافت به چه معناست؟ یعنی مشاهده‌ی 50 درصد کاهش قیمت سهام به عنوان یک فرصت خرید. این بدان معنی است که به جای نوسانات یک بازار بی‌ثبات، به اصول کسب و کارهایی که در آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنید توجه کنید.

فهرست مطالب کتاب

رویکرد بافت
فصل 1: ترجیح سادگی بر پیچیدگی
فصل 2: شخصاً برای سرمایه‌گذاری‌هایتان تصمیم بگیرید
فصل 3: خلق‌وخوی مناسب را حفظ کنید
فصل 4: صبور باشید
فصل 5: کسب و کار بخرید، نه سهام
فصل 6: به دنبال شرکتی باشید که حق امتیاز دارد
فصل 7: شرکت‌های با فناوری‌های پایین را بخرید، نه شرکت‌های با تکنولوژی‌های پیشرفته
فصل 8: سرمایه‌گذاری سهام خود را متمرکز کنید
فصل 9: بیش از حد فعال نباشید، بیکار بودن را تمرین کنید
فصل 10: به نمودارهای قیمت نگاه نکن
فصل 11: بازار نزولی را به عنوان فرصت خرید ببینید
فصل 12: در هر زمینی تاب نخورید
فصل 13: ماکرو را نادیده بگیرید. روی میکرو تمرکز کنید
فصل 14: نگاهی دقیق به مدیریت داشته باشید
فصل 15: به یاد داشته باشید، امپراطور در وال استریت لباس نمی‌پوشد
فصل 16: تفکر مستقل را تمرین کنید
فصل 17: در دایره رقابت خود بمانید
فصل 18: پیش بینی‌های بازار سهام را نادیده بگیرید
فصل 19: درک کردن«آقای بازار» و «حاشیه ایمنی»
فصل 20: وقتی دیگران حریص هستند بترسید و وقتی دیگران می‌ترسند حریص باشید
فصل 21: بخوانید، بیشتر بخوانید و سپس فکر کنید
فصل 22: از تمام قدرت خود استفاده کنید
فصل 23: از اشتباهات پرهزینه دیگران دوری کنید
فصل 24: به یک سرمایه‌گذار سالم تبدیل شوید
مطالعه بیشتر
عناوین دیگر در مجموعه آموزش حرفه‌ای مک گراو هیل
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 24 استراتژی وارن بافت
نویسنده
مترجممهسا صفری، علیرضا کشاورز باحقیقت
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات91
زبانفارسی
شابک978-622-7848-86-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 24 استراتژی وارن بافت

مسعود شقاقی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
موضوع کلی کتاب در مورد صبر هست. در صورتی که وقتی اسم کتاب رو دیدم و کلمه استراتژی رو دیدم فکر کردم بیشتر درباره ترید‌های کوتاه مدت است. در این کتاب سعی داره که سرمایه گذاری بلند مدت رو یاد بده مثل ۵ سال.
امیر
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
کتاب خوبی بود شاید بیشتر برای بورس امریکا مناسب باشه ولی در کل خوب بود متن روانی داشت ولی کاش در مورد برخی مسائل عمیق تر توضیح میداد
نرجس جنگی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
خیلی خوب و مفید بود واقعا ولی یکم زیاده گویی داشت میشد کل کتاب رو تو ۱۰ صفحه یا حتی ۱ صفحه خلاصه کرد
علی رضایی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
کسی که تو بازار‌های مالی فعالیت میکنه حتمی باید این کتاب را بخونه
مهدی کریمی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
خیلی ساده و روان استراتژیک‌های سرمایه گذاری در بورس را توضیح میده.
امیر
۱۴۰۲/۱۰/۴
این استراتژی عالیه برای یک نفر که میخواد روی سهام سرمایه گذاری کنه
فاطمه سعیدی
۱۴۰۲/۸/۲۱
با بیان ساده استراتژی‌های خیلی خوبی رو بیان کرده که کاملا قابل استفاده هستن.
فرهاد نوحی
۱۴۰۲/۸/۲۲
عالی بهت یاد میده چطوری شکارو پیدا کنی و چه کاری انجام بدی
محبوبه ملکی
۱۴۰۲/۹/۴
عالی و کاربردی بود
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب 24 استراتژی وارن بافت

برای دریافت کتاب 24 استراتژی وارن بافت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.