معرفی و دانلود کتاب معامله‌ گر پرایس اکشن

عکس جلد کتاب معامله‌ گر پرایس اکشن
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معامله‌ گر پرایس اکشن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معامله‌ گر پرایس اکشن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معامله‌ گر پرایس اکشن

لنس بگز همه‌ی تجربه‌های خود را در بازارهای مالی، در کتاب معامله‌ گر پرایس اکشن خلاصه کرده است. او با روشی خاص به بازارهای مالی نگاه می‌افکند و فرصت‌های مدیریت را با پرایس‌اکشن شناسایی می‌کند. اگر توصیه‌های او را در کتاب دنبال کنید، نه‌تنها یک معامله‌گر حرفه‌ای می‌شوید، بلکه سود بسیاری نیز خواهید کرد.

درباره‌ی کتاب معامله گر پرایس اکشن

احتمالاً شما هم در معرض تبلیغات آموزش بازارهای مالی مانند فارکس و ارزهای دیجیتال قرار گرفته‌اید. اگر یکی از آن‌ها را امتحان کرده باشید، شاید بعد از پایان دوره فکر کنید که دیگر دوران سختی به پایان رسیده و قرار است از فردا پول‌دار شوید! اما سیلی واقعیت سخت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. سودجویان زیادی در این بازار فعالیت می‌کنند که شما را با وعده‌های دروغین فریب می‌دهند. لنس بگز (Lance Beggs) با نوشتن کتاب معامله‌‌گر پرایس اکشن (YTC price action trader)، می‌خواسته حقایق تلخ بازار را به شما نشان دهد.

درک نادرست از محیط بازار و واقعیت معاملات عامل مهمی‌ست که باعث سردرگمی خیلی از افراد شده است. شاید شما اینترنت را زیر و رو کرده و سیستم‌های زیادی را برای ترید یا معامله پیدا نموده باشید. اما در نهایت این سیستم‌ها نتایج پایداری ندارند؛ زیرا واقعیت را در نظر نگرفته‌اند. نکته‌ی اصلی لنس بگز در کتاب معامله‌گر پرایس اکشن همین است: با صرف خواندن کتاب و شرکت در دوره‌های آموزشی نمی‌توانید معامله کردن در بازارهای مالی را یاد بگیرید. در این کتاب تئوری‌های اساسی بازارها توضیح داده می‌شود؛ اما یادگیری واقعی درست در زمانی رخ می‌دهد که در محیط بازار قرار می‌گیرید.

لنس بگز تمام این تئوری‌ها را به‌صورت خودآموز و با آزمون و خطا یاد گرفته تا به این‌جا برسد. او تمام اطلاعاتی را که در طی این سال‌ها یاد گرفته است، ترکیب و تفسیر کرده و آن را در اختیار خوانندگان گذاشته است. او تأکید می‌کند که کتاب معامله‌گر پرایس اکشن برای افراد تازه‌کار نوشته‌ نشده است.

کتاب معامله‌گر پرایس اکشن چندین بخش دارد که به خواننده در کشف واقعیت بازارها کمک می‌کند. در بخش اول مقدمات بحث آموزش داده می‌شود و در بخش دوم،‌ واقعیت‌های بازارهای معاملاتی، حرکت قیمت،‌ نحوه‌ی مشاهده‌ی بازارها، علت ضرر کردن معامله‌گران و ناکارآمدی سیستم‌های دیگر بررسی می‌شود. قسمت بعدی این بخش برای کسانی است که می‌خواهند در مورد عملکرد قیمت در بازار،‌ قیمت‌های آتی و نمودارهای شمعی بدانند. لنس بگز در بخش سوم کتاب معامله‌گر پرایس اکشن به مباحثی مانند کسب سود در بازار، شناسایی و اجرای فرصت‌های معاملاتی، اجرای استراتژی تایم‌فریم در فارکس و e-mini و دیگر بازارهای مالی می‌پردازد. یکی از نکات جالب در این کتاب مثال‌های معاملاتی است. نویسندگان کتاب‌های دیگر بهترین نمونه‌ها را برای شما می‌آورند؛ اما لنس بگز سعی می‌کند فرصت‌های معاملاتی مختلف را به شما نشان دهد تا از هر کدام درس بگیرید.

کسانی که به مدیریت پول،‌ بقای مالی شخصی و تنظیم پلتفرم معاملاتی علاقه دارند، از خواندن بخش چهارم لذت خواهند برد. بخش پنجم به روند‌های تبدیل شدن به یک معامله‌گر حرفه‌ای و سودآور اختصاص دارد. در این بخش فرایند یادگیری، اصول، ابزارها و تکنیک‌های موردنیاز برای پیشرفت را خواهید آموخت که در هیچ کتاب دیگری نخواهید دید. بخش ششم هم خلاصه‌ای است از مفاهیم اصلی کتاب معامله‌گر پرایس اکشن.

گفتنی است که علیرضا کشاورز باحقیقت و مهسا صفری این کتاب را ترجمه کرده‌اند و انتشارات نبض دانش آن را با همکاری انتشارات آبدوس به چاپ رسانده‌ است.

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب معامله گر پرایس اکشن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در بازارهای مالی مانند فارکس، سهام، بازار آتی یا e-mini و دیگر انواع بازارهای مالی سود کنید و به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل شوید، پیشنهاد می‌کنیم که کتاب معامله‌گر پرایس اکشن را بخوانید.

با لنس بگز بیشتر آشنا شویم

لنس بگز بنیان‌گذار سایت YTC یا YourTradingCoach است که در آن منابع آموزشی مرتبط با بازارهای مالی و معاملاتی قرار می‌گیرد. مدیریت تجاری، مدیریت ریسک، مدیریت پول و روان‌شناسی مدیریت و معاملات موضوعات مقاله‌های سایت هستند. هدف از منابع آموزشی سایت کیفیت بالا و تأکید بر جنبه‌هایی است که مهم هستند اما کمتر به آن‌ها پرداخته شده. لنس بگز در ابتدا خلبان هلیکوپترهای جنگی بود و سپس تبدیل به یکی از معامله‌گران موفق استرالیایی شد.

در بخشی از کتاب معامله‌ گر پرایس اکشن می‌خوانیم

یکی از دلایل کلیدی‌ای که اکثر معامله‌گران موفق به دستیابی به موفقیت مداوم نمی‌شوند این است که آن‌ها بازی‌ای را که انجام می‌دهند درک نمی‌کنند. آن‌ها نمی‌توانند ماهیت واقعی بازارها را درک کنند. آن‌ها در درک ماهیت واقعی بازی معاملات بریک‌اوت (شکست) می‌خورند. در این کتاب به تصحیح این اشتباهات می‌پردازیم. برخی از بحث‌ها ممکن است بسیار واضح به نظر برسد. اما به آن پایبند باشید. پایه‌ای را ایجاد می‌کند تا دید روشن‌تری از محیطی که در آن فعالیت می‌کنیم و اینکه چگونه این دیدگاه از بازارها به ما امکان سود بردن را می‌دهد به شما ارائه می‌دهد.
بیشتر کتاب‌ها و دوره‌های معاملاتی بر حرکت قیمت و الگوهای حاصل و سیگنال‌های مبتنی بر شاخص تمرکز می‌کنند. آن‌ها یک مفهوم اساسی کلیدی را که زیربنای این حرکت قیمت است، از دست داده‌اند. در این کتاب شما درک روشنی از موارد زیر خواهید داشت:

  • ماهیت واقعی بازارها
  • ماهیت واقعی بازی معاملاتی

بالاخره متوجه خواهید شد که چرا تمام سیستم‌هایی که امتحان کردید بی‌اثر بودند. شما دیگر به سیستم‌ها علاقه نخواهید داشت. از جستجوی استراتژی معاملات رهایی خواهید یافت. و از طریق استراتژی معامله‌گری پرایس‌اکشن از طریق YTC یا در واقع هر استراتژی مبتنی بر واقعیت دیگری که ممکن است بخواهید خودتان توسعه دهید، پایه و اساس تجزیه‌وتحلیل صحیح و معاملات صحیح بازارها ایجاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
بخش نخست - مقدمه
فصل اول: معرفی
پیش‌نیا‌زها
بخش دوم - بازارها و تحلیل بازار
فصل دوم: اصول بازارها
فصل سوم: تحلیل بازار
بخش‌ سوم - استراتژی معاملاتی
فصل چهارم: استراتژی معامله‌گر پرایس‌اکشن
فصل پنجم: نمونه‌های معاملاتی
فصل ششم: بازارها و چارچوب‌های زمانی دیگر
بخش چهارم - بیزینس معاملاتی
فصل هفتم: مدیریت مالی
فصل هشتم: مدیریت اقتضایی
فصل نهم: اهداف معاملاتی
فصل دهم: رویکرد عملی به روان‌شناسی معاملات
فصل یازدهم: تنظیم پلتفرم معاملاتی
فصل دوازدهم: طرح معاملاتی
فصل سیزدهم: دستورالعمل رویه‌ها
فصل چهاردهم: مستندات اضافی
بخش پنجم - توسعه‌ی معامله‌گر
فصل پانزدهم: سفر
فصل شانزدهم: فرایند یادگیری
فصل هفدهم: اقدام
بخش ششم - خلاصه
فصل هجدهم: خلاصه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معامله‌ گر پرایس اکشن
نویسنده
مترجمعلیرضا کشاورز باحقیقت، مهسا صفری
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات503
زبانفارسی
شابک978-622-7848-30-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معامله‌ گر پرایس اکشن

Davod Jafary
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
کاربردی ولی به یک شرط!
شرطش هم اینه که قبلا آشنایی داشته باشین با پرایس اکشن نه سطحی بلکه کارکرده باشین، چرا؟ چون راحتر ارتباط برقرار میکنین، از سبک استاد البروکس که پرایس اکشن رو کندل به کندل پیش میبره بدون این که خیلی روی مبحث مقاومت و حمایت بخواد توضیح بده، برعکس استاد بگز بیشتر روی سطوح حمایت
و مقاوت تمرکز داره و رفتار قیمت رو داخل این سطوح تفسیر میکنه و یک وجه تمایز اینه که استاد البروکس تک تایم فریم مباحث رو توضیح میدن ولی استاد بگز در 3 تایم فریم مختلف رفتار قیمت رو بررسی میکنه که برای من جالب بود و به تحلیل من تو همین چند روز کمک زیادی کرد. من تازه گرفتم کتاب رو ولی تو این مدت تا صفحه 100 رسیدم مباحث ش خیلی میتونه کمک کنه به دوستانی که با آقای پورصمدی هم آشنایی دارن. توضیح بیشتر هم این که استاد بگز به مفاهیم دیگه بجز چارت و تحلیل پرداخته که کمتر کتابی تو این زمینه این کارو انجام داده... این تجربه فعلی منه، کتاب رو که تموم کنه نظر دقیق تر رو میدم
Javid Amini
۱۴۰۳/۱/۱
"معامله گر پرایس اکشن" یک کتاب معروف در زمینه معاملات مالی است که این کتاب به تحلیل قیمت‌های بازار و حرکت‌های قیمتی با استفاده از الگوهای نموداری می‌پردازد. نویسنده به خوانندگان خود روش‌هایی برای شناسایی الگوهای قیمتی، تشخیص نقاط ورود و خروج از بازار و مدیریت ریسک را آموزش می‌دهد. این کتاب برای معامله گرانی که به دنبال استفاده از تحلیل تکنیکال هستند، منبعی مفید و قابل اعتماد است.
سهام پزشکپور
۱۴۰۲/۱۲/۱
به نظر من این کتاب برای کسانیه که تمایل به جزئیات بیش از حد زیاد تحلیل تکنیکال ال بروکس، یا اسمارت مانی و... ندارن. و به جاش به چند قانون ساده نیاز دارن و کار کردن حسابی رو اون چند تا قانون. هرچی لازمه برا همچین شخصیتی تو این کتاب هست. قوانین، تمرین، روانشناسی، مدیرت سرمایه و... فقط ترجمه یه‌کم ناجوره... که خیلی ذوق نمی‌زنه. بقیه ترجمه‌های دیگه هم همینن. ولی در کل مهم نیست. چون متن کتاب ساده است.
رضا ستاری
۱۴۰۲/۶/۱۷
کتاب جامع و خوبی هست در زمینه بازار‌های مالی. ولی باید حتما پیش زمینه آشنایی با نمودار‌ها، روند‌ها، الگوها رو داشته باشید و بعد مطالعه کنید. این کتاب باید دو سه بار خونده بشه و بعد تمرین بشه. درست مثل کسی که با خواندن کتاب رانندگی هیچ وقت راننده نمیشه و باید حتما رانندگی کنه. موفق باشید
سجاد موسوی
۱۴۰۲/۱۲/۶
اصل کتاب یک استراتژی هست ولی در کنارش اطلاعات خوبی میتونه بده. برای درک کتاب نیاز به پیش زمینه دارید و برای افراد مبتدی شاید خیلی قابل درک نباشه همچنین بعضی مطالب نظریه‌های شخصی نویسنده هست و شاید با واقعیت بازار کمی متفاوت باشه ولی پیشنهاد میکنم مطالعه کنید خالی از لطف نیست
حسین نیک گفتار
۱۴۰۳/۱/۲
سلام، کتابی فوق‌العاده‌ای که برای کسانیکه در زمینه بازارهای مالی و پرایس اکشن فعالیت دارند بسیارکاربردیه. من خواندن این کتاب که حاوی مطالب‌ آموزشی کاربردی هست رو به کسانی که در بازارهای مالی پرایس اکشن، کریپتو، فارکس و... فعالیت دارند توصیه میکنم.
Arash
۱۴۰۳/۲/۴
سورپرایز شدم که ترجمه فارسی کتاب pdf اینجا هست! یه رفرنس تکنیکال با ارزش. همه تریدرهای حرفه ای این کتابو میشناسن. تحلیل، استراتژی، سیستم معاملاتی، مدیریت ریسک و زمان، ژورنال، فلسفه ی حرکت قیمت، هرچی لازمه برای ترید اموزش داده.
سید محمد صالحی
۱۴۰۲/۸/۲۱
کتاب خیلی خوب هست و مناسب برای کسی که تازه میخواهد کار معامله گری را شروع کند نیست و بیشتر به درد کسی که قبلاً کار کرده و حالا بیشتر میخواهد در بازار معامله گری خودش را ارتقا بدهد مناسب هست
امیرمحمد خمر
۱۴۰۲/۷/۱۴
عالیه تو حوضه کاریتون همه کتابای مربوطه رو بخونید تا استاد بشید این کتاب معامله گری به سبک عرضه تقاضای لنس بگز رو گفته و خوندنش واقعا برای تبدیل شدن به یک تریدر قوی ضروریه.
مهرداد نصیری طهرانی
۱۴۰۳/۱/۱۳
با سلام و احترام
من این کتاب را به صورت چاپی مطالعه کرده‌ام و نیاز دیدم برای یادگیری بیشتر در گوشی هم داشته باشم مطمئن باشید با تمرین موفق خواهید شد
مسعود شقاقی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
بهترین کتابی که در زمینه‌ی ترید میخونید. اگر قصد خرید دارید حتما این کار رو بکنید چون واقعا باعث پیشرفتتون میشه و کلا دیدتون رو در دنیای ترید عوض میکنه.
Hasan Amirzadeh
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
این کتاب بسیار جامع بوده و برای جامعه معامله گری بسیار مفید می‌باشد، توصیه بنده به معامله گران گرامی خواندن این کتاب هست
دنیا
۱۴۰۳/۱/۲
نخونی از دست دادی
کتاب عالی بود
بعد از یه دوره تکنیکال مقدماتی، پرایس اکشن بسیار ضروریست
برای معامله گران
Farshid Taraghijoo
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
بدون مطالعه این کتاب کار در بازار فارکس بی معنی هستش. واقعا عالی. ترجمه هم خوب و منطبق بر کتاب هست کاملا.
sara13 salar
۱۴۰۲/۱۲/۷
کتاب خوب کاربردیه و شما با تمرین عملی با یک حساب دمو می‌توانید به خوبی از ان بهره ببرید
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب معامله‌ گر پرایس اکشن

برای دریافت کتاب معامله‌ گر پرایس اکشن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.