معرفی و دانلود کتاب 24 سال در جیب: چکیده‌ای از کتاب اینشتین و شاعر

عکس جلد کتاب 24 سال در جیب: چکیده‌ای از کتاب اینشتین و شاعر
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 24 سال در جیب: چکیده‌ای از کتاب اینشتین و شاعر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 24 سال در جیب: چکیده‌ای از کتاب اینشتین و شاعر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 24 سال در جیب: چکیده‌ای از کتاب اینشتین و شاعر

کتاب 24 سال در جیب: چکیده‌ای از کتاب اینشتین و شاعر نوشته‌ی ویلیام هرمان جملاتی پربار و جنجال‌برانگیز از اینشتین و دیگر فیلسوفان، سیاستمداران و ... دربردارد که سعید مشکبیز آن‌ها را گردآوری کرده است.

درباره‌ کتاب 24 سال در جیب: چکیده‌ای از کتاب اینشتین و شاعر:

ویلیام هرمان (William Hermanns) در مارس 1930 میلادی موفق شد تا با آلبرت انیشتین، بزرگ‌مرد آلمانی که نیازی به معرفی او نیست، دیدار کند. پروفسور هرمان با انیشتین قبل از جنگ جهانی دوم در آلمان مصاحبه کرد. آن‌ها ماهیت انسان کیهانی را کاوش کردند، اما غالباً درباره وحشت هولوکاست و پیامدهای بمب اتمی بحث می‌کردند. این مکالمات بین هرمان و انیشتین برای اولین بار در کتاب انیشتین و شاعر: در جستجوی انسان کیهان (Einstein And The Poet In Search Of The Cosmic Man) منتشر شد.

انیشتین و پروفسور هرمان هدف و دیدگاه هیتلر را خیلی خوب می‌دانستند، این‌که او پیروان را در خط آهنین و شیطان سرشت نهاد. انیشتین که مایل به تسلیم شدن در برابر نازیسم نبود، به آمریکا گریخت و در آن جا به بررسی ماهیت انسان و پتانسیل‌هایی پرداخت که برای دستیابی به قله‌هایی جدید در نهاد هر فرد وجود دارد.

پروفسور هرمان با تمرکز بر روابط نزدیک 34 ساله با انیشتین، این کتاب جذاب را با توصیف نذر خود در جبهه نبرد وردون آغاز می‌کند: «خدا، مرا نجات بده و من تا زمانی که زندگی می‌کنم خدمت شما خواهم بود.» پروفسور هرمان عضو اتحادیه حقوق بشر، باشگاه بین المللی الکساندر فون هومبولت و سایر سازمان‌های صلح، آلبرت انیشتین شد.

انیشتین همسری دلسوز داشت که او را به علاوه شوهرش مانند فرزند خود می‌دید. چنانکه در بسیاری از مواقع مثل یک کودک مجبور به مراقبت از او می‌شد. در سال‌های کودکی آلبرت وقتی در مهمانی بود، مادرش می‌گفت: من ایمان دارم که آلبرت مشهور خواهد شد؛ با این حرف، آلبرت مضحکه بچه‌های فامیل شد که اعتقاد داشتند آن تعریف مادرش فقط پرچانگی زنانه بود. انیشتین همچنین تواضع خاصی داشت، در هنگامی که ویلیام هرمان در هیجان اولین ملاقات با او بود، بی‌مقدمه پرسید: چطور شد که نابغه شد‌ه‌اید؟ او در حالی که دست‌های خود را با کف‌های روبه بالا پیش می‌آورد حیرت زده از ویلیام پرسید: چه کسی می‌گوید که من نابغه‌ام؟

در کتاب انیشتین و شاعر، چهار گفتگوی گران‌بار و مفید آمیخته با نظریه‌های نسبیت انیشتین، نکات علمی و فیزیکی، صلح و تلاش‌های افرادی مانند ویلیام هرمان و دیگر افراد جای دارد. سعید مشکبیز در کتاب 24 سال در جیب، چکیده‌ای از کلام‌ها و جملاتی را گردآوری کرده است که اکثرا از آلبرت انیشتین در آن اثر و دیگر بزرگان هستند.

در بخشی از کتاب 24 سال در جیب: چکیده‌ای از کتاب اینشتین و شاعر می‌خوانیم:

- فهمیدن بهتر از آن است که به ما تفهیم کنند. «فرانس آسیزی»
- شهرت و افتخار همیشه دست در دست هم ندارند. «آلبرت انیشتین»
- اصول را برای انسان‌ها می‌سازند، نه انسان‌ها را برای اصول... «آلبرت انیشتین»
- فرهنگ قبل از هر چیز، یگانگی اصلوب هنری در تمام تجلیات زندگی یک ملت است. «نیچه»
- انسان می‌تواند هر آنچه را که اراده می‌کند انجام دهد، ولی نمی‌داند هر آنچه را که اراده می‌کند بخواهد. «شوپنهاور»
- کسی که توان پیشگیری از جنایتی را دارد و این کار را انجام نمی‌دهد مشوق جرم محسوب می‌شود. «سنکا فیلسوف رومی»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 24 سال در جیب: چکیده‌ای از کتاب اینشتین و شاعر
نویسنده،
مترجمناصر موفقیان
ناشر چاپیانتشارات رهنج
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-622-967790-2
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار، کتاب‌های فلسفه و منطق
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 24 سال در جیب: چکیده‌ای از کتاب اینشتین و شاعر

elahe moradi
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
کتابی بسیار مفید کامل و آموزنده مرسی همیشه موفق باشید
شبنم مشک بیز
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
عالی بود. مختصر و مفید
محمد مهدی غلامی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
عالی بود و مطالب حیرت انگیز
حمیدرضا جلالی
۱۴۰۰/۲/۱۲
کتابی نه چندان جالب
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب 24 سال در جیب: چکیده‌ای از کتاب اینشتین و شاعر

برای دریافت کتاب 24 سال در جیب: چکیده‌ای از کتاب اینشتین و شاعر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.