معرفی و دانلود کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم

عکس جلد کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم
قیمت:
۱۲۵۰۰۰ ۶۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم

کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم تألیف مسعود بیگدلی، یکی از بهترین منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دبستان است. این مجموعه‌ی ارزشمند، عنوان «کتاب برگزیده‌ی آموزش و پرورش استان تهران» را از آن خود کرده و از کامل‌ترین و بهترین مرجع برای دانش‌آموزان و همچنین معلمان این مقطع تحصیلی محسوب می‌شود.

درباره‌ی کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم

پایه‌های تحصیلی مختلف، هرکدام اهمیت خاص خود را در دوره‌ی آموزش دارند و قطعاً دانش‌آموزان و والدین آن‌ها خواهان موفقیت تحصیلی در هر مقطعی می‌باشند. شاید یکی از مهم‌ترین مقاطع، ششم دبستان باشد که دانش‌آموزان پس از گذراندن آن در آزمون‌های مختلفی شرکت می‌کنند تا برای مقطع بعدی در مراکز علمی بهتر و باکیفیت‌تری به روند تحصیلی خود ادامه دهند. آزمون استعدادهای درخشان (تیزهوشان) و آزمون‌های مدارس نمونه‌دولتی از مهم‌ترین رقابت‌های علمی در این مقاطع محسوب می‌شوند و موفقیت در آن‌ها آینده‌ی بهتری را برای فرزندان این مرز و بوم رقم خواهد زد. مسعود بیگدلی در کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم، مجموعه‌ی ارزشمندی از نمونه سؤالات این آزمون‌ها را گردآوری کرده و با کیفیت بالایی در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

معرفی و دانلود کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم

از ویژگی‌های کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم می‌توان به هدفمندی آزمون‌های آن اشاره کرد. هر 40 آزمون موجود در کتاب کمک‌درسی پیش رو، در سه سطح مختلف برنامه‌ریزی شده‌اند و دانش‌آموزان قادر خواهند بود به‌ترتیب به حل آزمون‌های تیزهوشان، مدارس نمونه‌دولتی و نخبگان (المپیاد) بپردازند. در پایان هر دوره از سه آزمون مذکور نیز، یک سری از سؤالات جمع‌بندی موجود است که موجب تفهیم بهتر و ملکه‌ی ذهن شدن مطالب درسی برای دانش‌آموز می‌شوند. کتاب پیش رو شامل تست‌های چها گزینه‌ای از تمامی دروس است و مسعود بیگدلی، مؤلف آن، هیچ نکته‌ی مهمی را از قلم نینداخته است. در ابتدای هر آزمون نام درس‌ها آمده و جداول رنگی و باکیفیتی نیز در اختیار دانش‌آموز قرار گرفته که شامل تعداد سؤالات و مباحث موجود هستند.

اندازه‌ی نوشته‌ها و قلمی که برای کتاب در نظر گرفته شده بسیار مناسب است و از خستگی چشم خواننده جلوگیری می‌کند، جدول‌ها و شکل‌های موجود در کتاب بسیار دقیق و مطابق با مطالب کتب درسی می‌باشند، سؤالات به‌صورت دقیق و کاملاً صحیح چاپ شده‌اند و اشتباه علمی در آن‌ها دیده نمی‌شود. در پایان کتاب نیز پاسخ‌نامه‌ی تشریحی آزمون‌ها قرار گرفته که با مراجعه به آن، اشکالات و ابهامات دانش‌آموز برطرف خواهد شد. مسعود بیگدلی در تألیف کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم تمامی استانداردهای روز دنیا برای یک کتاب کمک‌درسی را رعایت کرده و مرجع بسیار باکیفیت و کاملی را در اختیار دانش‌آموزان قرار داده تا با بهره بردن از آن، گام محکمی در راه موفقیت تحصیلی آینده‌ی خود بردارند.

کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم را انتشارات پویش اندیشه خوارزمی منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطب اصلی این کتاب دانش‌آموزان پایه‌ی ششم دبستان و معلمان این مقطع تحصیلی هستند.

در بخشی از کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم می‌خوانیم

می‌نویسم، می‌خوانم، می‌خواهم که بخوانم، می‌خواهم که بدانم و بنویسم. می‌دانم که می‌توانم. می‌دانم که می‌توانم؛ بخواهم، بدانم و بنویسم.

سلام. شاید از هر صد نفر، که این کتاب رو تهیه می‌کنن، یک نفر که اونم شما باشید پای حرف‌های من، به‌عنوان مؤلف کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای بشینه. «40آزمون 5100ثانیه‌ای» که می‌شه ادعا کرد که کامل‌ترین مرجع سؤالات مفهومی و فرامفهومی برای آزمون‌های ورودی تیزهوشان و نمونه‌دولتی هست، کتابیه که پشت همه چیزش، از اسم و طرح جلد منحصر به فردش گرفته تا محتواش، هدفی نهفته. هدف اصلیش هم آشنایی دانش‌آموزان مستعد و توانمند با سؤالات مشابه آزمون تیزهوشان و مدارس نمونه‌ی کشوره. هدفش آشنایی با سؤالات آزمون‌های ورودیه، پیش از اینکه در جلسه‌ی آزمون شرکت کنید!!

ادعای بزرگیه، ولی اکنون کتاب دردست شماست. بهتر است شما قضاوت کنید. کتابی که حاصل زحمات 13ماهه و طراحی 160 آزمون جامع و انتخاب و گلچین 40 آزمون هدفمند با محتوای غنی می‌باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات729
زبانفارسی
شابک978-600-6403-35-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۵۰۰۰ ۶۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم

برای دریافت کتاب 40 آزمون 5100 ثانیه‌ای: تیزهوشان ششم به هفتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.