معرفی و دانلود کتاب تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی

عکس جلد کتاب تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی
قیمت:
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی

دقت، تمرکز و سرعت عمل سه شرط اساسی موفقیت در تمامی آزمون‌ها هستند. مسعود بیگدلی در کتاب تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی به شما می‌آموزد که همزمان با افزایش سرعت خود در امتحانات، دقت و تمرکزتان را نیز در بالاترین سطح نگه‌دارید. کافی است تمامی نکته‌های کتاب را به خوبی اجرا کنید تا شاهد پیشرفت روزافزون خود در همه‌ی آزمون‌های درسی و غیردرسی باشید.

درباره‌ی کتاب تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی

حتما تا‌به‌حال همه‌ی ما این تجربه را داشته‌ایم که در یک آزمون مهم و حساس، نتوانسته‌ایم سرعت خود را با زمان آزمون هماهنگ کنیم! فرقی ندارد در چه مقطعی باشید یا برای چه آزمونی آماده می‌شوید، مهم این است که مسعود بیگدلی در کتاب تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی شما را برای موفقیت در هر آزمونی آماده می‌کند. اگرچه مخاطبان اصلی این کتاب دانش‌آموزان هستند که بیش از سایر خوانندگان با آزمون و امتحان سروکار دارند، اما شما هم در هر مرحله‌ای که هستید می‌توانید با پاسخ به سوالات هوش این کتاب، تمرکز، سرعت عمل و دقت خود را بالا ببرید.

کتاب تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی این فرصت را به خواننده می‌دهد که با شروع نخستین آزمون، نقاط ضعف و قوت خود را به‌خوبی بشناسد و سپس در مراحل بعدی، با تقویت نقاط ضعف خود، دقت و سرعت‌تان را به طور همزمان بالا ببرد. مسعود بیگدلی که از متخصصان حوزه‌ی تدریس و مشاوره‌ی آموزشی است، برای رسیدن به سرعت مطلوب و دستیابی به بالاترین نقطه‌ی تمرکز، تا آخرین آزمون در کنار شماست. کتاب حاضر از سوی انتشارات پویش اندیشه خوارزمی به چاپ رسیده است.

درباره‌‌ی مجموعه‌ کتاب تیک آف

مجموعه کتاب‌های تیک آف شامل آزمون‌هایی هستند که انتشارات پویش اندیشه خوارزمی برای آماده‌سازی دانش‌آموزان با فضای آزمون‌های واقعی طراحی کرده است. کتاب‌ تیک آف: 44 آزمون هوش تستی و کتاب مکمل آن با عنوان «33 آزمون دقت و تمرکز» از سری کتاب‌های نیترو و زیرمجموعه‌ی کتاب‌های تیک آف هستند. هر دو جلد نوشته‌ی مسعود بیگدلی و با هدف ارتقای تمرکز و سرعت پاسخ‌دهی دانش‌آموزان در آزمون‌های درسی به چاپ رسیده‌اند.‌

کتاب تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی برای چه کسانی مناسب است؟

در هر سن و پایه‌ی تحصیلی که هستید، با خواندن این کتاب می‌توانید سرعت و تمرکز خود را در آزمون‌ها بالا ببرید. اگر شما هم در حال آماده شدن برای آزمون‌های جامع یا امتحانات مدرسه هستید، خواندن کتاب تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی را هرگز از دست ندهید.

با مسعود بیگدلی بیشتر آشنا شویم

مسعود بیگدلی، زاده‌ی 1367، مدرس ریاضی و از مؤلفان حوزه‌ی مشاوره و آزمون‌های تیزهوشان است. از این نویسنده و مدرس تاکنون کتاب‌های بسیاری به چاپ رسیده است؛ به عنوان نمونه می‌توان به کتاب‌های «هوش اسمارتیز پنجم و ششم»، «33 آزمون دقت و تمرکز» و «20 آزمون استعداد تحلیلی + 20 آزمون هوش و خلاقیت» اشاره کرد.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات209
زبانفارسی
شابک978-600-9904-84-6
موضوع کتابکتاب‌های تست روانشناسی، کتاب علمی و آموزشی نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی

mohammad rashidian
۱۴۰۲/۲/۲۰
کتاب‌های تیزهوشان آقای بیگدلی از بهترین کتاب‌ها در این زمینه هستند. این کتاب مناسب تمامی سنین هست و فقط مختص دانش آموزان ششم یا نهم نیست. برای همه مناسب است.
زهرا حیدری
۱۴۰۲/۹/۱۹
ابن کتاب خیلی خیلی عالی هست. من واقعا از زدن این کتاب هم با مقدار سختی سوالات اشنا شدم و خیلی میووانه به ما کمک کنید و خیلی مفید و خوب هست.
نازسمن جعفرپور
۱۴۰۲/۴/۱۲
کتاب خوبیه همراه با تست‌های خوب و تصویر‌های واضح اگه پاسخنامش تشریحی بود بهتر میشد
ارش
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
ازاینکه تونستم در وسط کتاب به سرعت خواسته شده با جواب درست برسم خیلی راضی بودم
محمد حسینی
۱۴۰۳/۲/۶
کتاب بسیار خوبی است بسیار حتما بخرید
ماهان خانبابائی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
کتابه خوبیه و آزمون هایش هم خوبه
کیان علی خانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
خیلی عالی بود همه چیز کامل بود
محمد تورنگ
۱۴۰۲/۸/۱۸
بسیار عالی، توصیه میکنم
Mohamad Abdine
۱۴۰۲/۱/۲۲
عالی برای امتحان تیز هوشان
امیر عباس رحیمی
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
عالی بود ممنون از شما
زهرا وفاخواه
۱۴۰۲/۳/۲۰
به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنم
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی

برای دریافت کتاب تیک آف: 44 آزمون هوش سرعتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.