معرفی و دانلود کتاب Photoshop شاخه کاردانش

برای دانلود قانونی کتاب Photoshop شاخه کاردانش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Photoshop شاخه کاردانش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب Photoshop شاخه کاردانش

کتاب Photoshop شاخه کاردانش از محمدرضا اسلامی مقدم با هدف آشنایی کلی دانش‌آموزان با نرم‌افزار فتوشاپ و توانایی کار با آن تالیف شده است و نقش مهمی در افزایش مهارت‌های کامپیوتری آن‌ها ایفا می‌کند.

درباره کتاب Photoshop شاخه کاردانش:

امروزه نرم‌افزارهای گرافیکی فراوانی توسط شرکت‌های مختلف ساخته و به بازار عرضه شده است. شرکت Adobe یکی از پیشگامان عرصه تولید نرم‌افزارهای گرافیکی و Multimedia به‌حساب می‌آید و یکی از تولیدات این شرکت، نرم‌افزار Photoshop است که با استقبال و توجه زیادی از سوی کاربران، خصوصاً متخصصین تولیدات گرافیکی و Multimedia مواجه شد. کتاب photoshop شاخه کاردانش برای آشنایی دانش‌آموزان هنرستانی با فتوشاپ، نکات اولیه و کاربردهای آن تالیف شده چون این نرم‌افزار نقش مهمی در آینده کاری و فعالیت حرفه‌ای این گروه ایفا می‌کند.

این نرم‌افزار کم‌نظیر و شاید بی‌نظیر، دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های فراوان و پرکاربردی در زمینه ویرایش تصاویر، خلق طرح‌های گرافیکی به منظور استفاده در پوستر، بروشور، کارت ویزیت، کاتالوگ، کارت پستال، روتوش عکس‌ها، طراحی صفحات اولیه Multimedia و... است. از دیگر مزایای این نرم‌افزار می‌توان به سازگاری و تعامل آن با نرم‌افزارهای دیگر شرکت Adobe یعنی In Design، Adobe Premier Illustrator, ImageReady و... اشاره کرد که تسلط بر این امکانات، به افزایش مهارت دانش‌آموزان کاردانش منجر می‌شود و در آینده، آن‌ها را در میان اولین انتخاب‌های کارفرما قرار می‌دهد.

کتاب Photoshop شاخه کاردانش مناسب چه کسانی است؟

مخاطبان این کتاب، دانش‌آموزان مدارس کاردانش هستند که در رشته گرافیک و عکاسی دیجیتال تحصیل می‌کنند.

در بخشی از کتاب Photoshop شاخه کاردانش می‌خوانیم:

در این واحد کار با ماهیت لایه‌ها آشنا شدید. در مورد کادر لایه‌ها و مدیریت لایه‌ها در این کادر از قبیل نمایش یا عدم نمایش آنها، متصل کردن لایه‌ها به هم، نامگذاری لایه‌ها، انتخاب لایه، شفافیت لایه‌ها (Opacity) و تغییر ترتیب آن‌ها، نحوه ساخت یک لایه جدید و حذف آن‌ها و نحوه مضاعف سازی لایه‌ها (Duplicate) مطالبی بیان شد.

در ادامه به حالت‌های ترکیبی (Mode Blending) و نحوه اعمال آن‌ها روی لایه‌ها اشاره شد. با سبک‌های لایه (Styles Layer) و نحوه ایجاد و روش ذخیره‌سازی آن‌ها به عنوان یک سبک از پیش آماده شده (Style Preset) و همین طور با لایه‌های متنی و محدودیت‌های آن‌ها آشنا شدید و به نحوه معمولی کردن یک لایه متنی اشاره کردیم و در آخر کارآیی روشهای یکی کردن لایه‌ها (Merge) مورد بررسی قرار گرفت که شامل یکی کردن لایه‌های قابل مشاهده، یکی کردن لایه‌های متصل به هم، یکی کردن یک لایه با لایه زیر آن و یکی کردن کلیه لایه‌ها و تبدیل به Background بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مؤلف
پیش آزمون
واحد کار اول: توانایی نصب فتوشاپ و شناخت مقدمات گرافیک
واحد کار دوم: توانایی بررسی کلی Photoshop
واحد کار سوم: توانایی کار با ابزارهای ویرایشی (Edit)
واحد کار چهارم: توانایی کار با ابزارهای تغییر دهنده تصویر
واحد کار پنجم: توانایی دریافت تصاویر
واحد کار ششم: توانایی شناخت Photoshop در عمق
واحد کار هفتم: توانایی ترسیم Path
واحد کار هشتم: توانایی استفاده از Channelها و Quick Mask
واحد کار نهم: توانایی تنظیم و تعدیل رنگ‌ها (Color Tonality)
واحد کار دهم: توانایی تغییر وضعیت History
واحد کار یازدهم: توانایی استفاده از Actionها
واحد کار دوازدهم: توانایی نوشتن متن
واحد کار سیزدهم: توانایی تغییر دادن تصاویر با فیلترها
واحد کار چهاردهم: توانایی ایجاد جلوه‌های سه بعدی
واحد کار پانزدهم: توانایی طراحی گرافیک ساده برای صفحات Web
آزمون پایانی «نظری»
آزمون پایانی «عملی»
پاسخنامه
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب Photoshop شاخه کاردانش
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات257
زبانفارسی
شابک978-964-354-651-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
95000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب Photoshop شاخه کاردانش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب Photoshop شاخه کاردانش

برای دریافت کتاب Photoshop شاخه کاردانش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.