معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش ساخت لوگو، مهر و پلاک

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش ساخت لوگو، مهر و پلاک
قیمت:
۲۲۰۰۰ ۱۹,۸۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش ساخت لوگو، مهر و پلاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش ساخت لوگو، مهر و پلاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش ساخت لوگو، مهر و پلاک

با کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش ساخت لوگو، مهر و پلاک، کلاس طراحی و تصویرسازی را در خانه‌ی خود برگزار کنید و از نکات ارائه‌شده توسط نویسنده‌ی این اثر یعنی حسین رضامنادی نهایت بهره را ببرید. این کتاب خواندنی، طی سه بخش مفصل هر آن‌چه لازم است درباره‌ی ‌طراحی لوگو، مهر و پلاک بدانید را، آن هم بر اساس پرکاربرد‌ترین برنامه‌‌های طراحی تصویر یعنی نرم‌افزار CorelDRAW و Adobe Photoshop، به شما خواهد آموخت.

درباره‌‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش ساخت لوگو، مهر و پلاک

به کمک کتاب مهارت‌های شغلی: آموزش ساخت لوگو، مهر و پلاک به یک گرافیست حرفه‌ای تبدیل شوید و از این مهارت پرسود، کسب درآمد کنید. حسین رضا منادی، نویسنده‌ی این کتاب، قرار است تا هر نکته و فنی را که در مسیر طراحی یک لوگو، پلاک و یا مهر خوب و حرفه‌ای لازم است بیاموزید، به‌صورت یک‌جا در اختیارتان بگذارد و با راهنمایی‌های ویژه‌ی خود شما را از مسیر چالش‌های طراحی یک نماد خوب گذر دهد.

لوگو و آرم‌ها این‌ روزها به نماد اصلی نام‌های تجاری تبدیل شده‌اند و پرچم تبلیغ آن‌ها را در بازار پررقابت تجارت به دوش می‌کشند. یک لوگو یا مهر جذاب برای یک کسب‌وکار به راحتی می‌تواند نام آن را میان اسامی رنگارنگ موجود در عرصه‌ی تجارت بدرخشاند و یا برعکس، یک آرم غیرحرفه‌ای می‌تواند یک نام تجاری را از چشم و نگاه مخاطبین دور کند. به همین موازات نیز طراحی لوگو و نماد این روز‌ها به یکی از پرطرفدار‌ترین و البته پردآمد‌ترین مشاغل موجود در حرفه‌ی طراحی تصویر و گرافیک تبدیل شده و مشتاقان و متقاضیان زیادی پیدا کرده است. اما تفاوت‌های اصلی میان یک لوگوی جذاب و خیره‌کننده با نمونه‌های مبتدی و به دور از خلاقیت در چیست؟ چطور می‌توان از ابزار‌های موجود برای طراحی نماد نهایت بهره را برد و با ساده‌ترین روش‌ها، نواقص طرح اولیه‌ را برطرف نمود و آن را ارتقاء داد؟

کتاب مهارت‌های شغلی: آموزش ساخت لوگو، مهر و پلاک به تمامی سؤالات شما در این حوزه پاسخ خواهد داد. نویسنده‌ی این کتاب اساس کاری خود را بر دو مورد از کامل‌ترین نرم‌افزار‌های موجود در بازار یعنی کورل دراو (CorelDRAW) و ادوبی فتوشاپ (Adobe Photoshop) قرار داده و ضمن قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد و ویژه‌ای ای که خود این برنامه‌ها به شما ارائه می‌دهند، نویسنده نیز به شما کمک خواهد کرد تا از تمام ابزار و ترفندهای موجود در آن‌ها نهایت بهره را حاصل کنید. مباحث کتاب مهارت‌های شغلی: آموزش ساخت لوگو، مهر و پلاک همچنین ضمن نگاه حرفه‌ای خود به طراحی لوگو و جامعیت بالا، از تنوع موضوعی خوبی نیز برخوردارند. در این اثر شما علاوه بر آشنایی‌های اولیه با تاریخچه و مبانی طراحی لوگو، استراتژی‌های طراحی، ویژگی‌های یک لوگوی جذاب و متفاوت، و همچنین اصول طراحی مهر و پلاک، به ده‌ها نکته‌ی راه‌گشای دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

در نهایت، مطالب کتاب مهارت‌های شغلی: آموزش ساخت لوگو، مهر و پلاک به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا در کنار دارا بودن نکته‌های مفید و ارزنده برای اهالی متخصص در این زمینه، به افرادی که تجربه و مطالعات چندانی نیز در این خصوص نداشته‌اند کمک کند تا یک شروع حرفه‌ای را رقم بزنند؛ فعالیت خود را به صورت اصولی و با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی آغاز کنند و در انتها، به عنوان یک طراح و تصویر‌گر ماهر و خلاق، به سطح کسب درآمد نیز برسند.

این اثر با تلاش یکی از ناشرین مطرح کشور در زمینه‌ی کتاب‌های تخصصی و آموزشی یعنی مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست علاقه‌مندان رسیده است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش ساخت لوگو، مهر و پلاک برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر جامع و پرفایده به عنوان دفترچه‌ای راهنما همراه مشتاقان یادگیری مباحث طراحی لوگو و تصویر‌سازی خواهد بود.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش ساخت لوگو، مهر و پلاک می‌خوانیم

با پیشرفت تکنولوژی، طرق ارتکاب جرایم از جمله جرم جعل نیز متحول شده است. امروزه ساختن سندی مثل شناسنامه یا گذرنامه، تنها راه ارتکاب جرم جعل نیست، بلکه روش‌های متفاوتی وجود دارد که می‌توان یک نوشته یا سند را جعل نمود. تعدادی از این روش‌ها به شرح زیر هستند؛ ساختن مهر یا امضای اشخاص؛ چک، قول‌نامه، اجاره‌نامه و اسنادی نظیر آن باید توسط اشخاصی که این اسناد متعلق به آن‌ها است، امضا یا مهر شود. در این روش، جاعل امضا و مهر این اشخاص را جعل نموده، سپس از سند جعلی به ضرر صاحب این اسناد استفاده می‌نماید. خراشیدن یا تراشیدن؛ در این روش، جاعل با استفاده از ابزاری همچون تیغ یا چاقو، اعداد یا کلمات نوشته را تغییر می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: لوگو
نحوه ساخت لوگو در برنامه فتوشاپ
ابزارهای روتوش و نقاشی
نرم‌کردن حاشیه عکس
روتوش عکس
فصل دوم: آموزش ساخت لوگو در برنامه CORELDRAW
فصل سوم: مهر
گذری بر تاریخچه مهر و آرم از گذشته تا کنون
نقوش و طرح مهرهای باستانی
مهرها در قرون جدید
کاربرد مهر و آرم
تفاوت‌های مهر لیزری و مهر ژلاتینی
آموزش ساخت مهر در برنامه PHOTOSHOP
آموزش طراحی اولیه مهر در برنامه COREL
آموزش ساخت مهر بدون دستگاه و آسان
ساخت مهر
آموزش ساخت مهرهای ژلاتینی
آموزش ساخت مهر برجسته
مجازات جعل و ساخت مهر ژلاتینی
مجازات ساخت مهر ژلاتینی جعل مهرسازی
ساخت پلاک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش ساخت لوگو، مهر و پلاک
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-124-872-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک
۲۲۰۰۰ ۱۹,۸۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش ساخت لوگو، مهر و پلاک

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش ساخت لوگو، مهر و پلاک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.