معرفی و دانلود کتاب Quick Access to IELTS Vocabulary (دسترسی سریع به واژگان آیلتس)

عکس جلد کتاب Quick Access to IELTS Vocabulary (دسترسی سریع به واژگان آیلتس)
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب Quick Access to IELTS Vocabulary (دسترسی سریع به واژگان آیلتس) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Quick Access to IELTS Vocabulary (دسترسی سریع به واژگان آیلتس) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب Quick Access to IELTS Vocabulary (دسترسی سریع به واژگان آیلتس)

کتاب Quick Access to IELTS Vocabulary (دسترسی سریع به واژگان آیلتس) به قلم مهدی حاجیان، شامل 600 واژه بسیار ضروری و مهم در امتحانات آزمون کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، TOEFL و IELTS است که در 30 درس تدریس می‌شود.

این یک کتاب آموزش واژگان انگلیسی و خواندن متن است. با مطالعه این کتاب مجموعه لغات مورد نیاز در امتحانات مختلف مانند آیلتس، تافل، دولینگو، جی آر یی و همچنین لغات مورد نیاز در آزمون مقاطع مختلف، در سطح کارشناسی، ارشد و دکتری را یاد می‌گیرید. انتخاب لغات با کمک نرم‌افزارهای زبانشناسی روز دنیا صورت گرفته و اطمینان داشته باشید که با حفظ کردن کلمات و متن‌های این کتاب در هر آزمون زبان انگلسی موفق می‌شوید.

هر یک از 30 درس ارائه شده در این کتاب دارای سه قسمت است: در قسمت اول 20 واژه معرفی شده است که هر یک با مثال و تعریف کلمه به انگلیسی همراه است. در قسمت دوم هر درس، بخشی از یک متن IELTS در قالب دو یا چند پاراگراف ارائه شده که لازم است زبان‌آموزان متن را به دقت خوانده و توجه خاصی به کلمات پررنگ شده در متن داشته باشند، چرا که این کلمات در آزمون‌های IELTS و نیز آزمون‌های مختلف به کار رفته و استفاده شده‌اند.

پس از ارائه‌ی کامل متن مورد نظر، در درس بعدی کل متن به صورت یکجا آورده شده و کلماتی که در بخش‌های قبلی پررنگ شده بودند این بار از متن حذف شده و در قسمت بعدی تحت عنوان تمرینات دوره‌ای به صورت جای خالی آورده شده و زبان‌آموز می‌بایست کلمات حذف شده را تشخیص داده و کلمه درست از لحاظ معنایی را از کادر بالای متن مورد نظر انتخاب نموده و در جای مناسب قرار دهد.

در بخش سوم هر درس نیز ده جمله از متون IELTS به صورت جای خالی آورده شده و از زبان‌آموزان خواسته شده است که از میان ده کلمه ارائه شده در کادر بالای جملات، واژه مناسب را در جای خالی قرار دهند. بعد از این 30 درس در صفحات پایانی کتاب پاسخ‌نامه‌ی تمرینات مورد نظر فراهم شده است.

برخی از مواردی که سبب تمایز این کتاب نسبت به دیگر کتب منتشر شده در این حوزه هستند عبارتند از:

- مجموعه واژگانی که در این کتاب گردآوری شده است همگی جزء کلمات موجود در آزمون IELTS بوده که از این حیث سایر کلمات ارائه شده در آزمون‌های دیگر مانند آزمون TOEFL، کارشناسی ارشد و دکتری را در بر می‌گیرد.

- این کتاب با کمک نرم‌افزارهای مختلف زبانشناسی و تحقیق و مطالعه بر روی واژگان و نیز با مشورت با زبانشناسان انگلیسی بزرگ مانند پروفسور کریستین مایر که در دوره دکتری استاد راهنمای نگارنده کتاب بوده، نوشته شده
است.

- کلمات جدید در هر درس قبل از اینکه به انگلیسی تعریف شوند با علائم آوایی (فونمیک) انگلیسی بریتانیایی و انگلیسی آمریکایی ارائه شده‌اند تا یادگیرندگان با هر دو تلفظ صحیح کلمه نیز آشنا شوند. در این خصوص اگر کلمه‌ای به صورت اسم و فعل به کار رفته باشد و تلفظ این دو از لحاظ تکیه صداها یکسان نباشد نیز هر دو تلفظ ارائه شده است تا زبان‌آموزان عزیز از همان ابتدا متوجه تفاوت در ادای هر دو کلمه شده و هر یک را در جمله مورد نظر با تلفظ مناسب کلمه بیان کنند.

- در این کتاب گاهی اوقات برای یک واژه تنها یک مثال آورده شده و آن هم به این دلیل که واژه مورد نظر تنها دارای یک مقوله دستوری به عنوان اسم، فعل، صفت و ... بوده است. همانطور که گفته شد این امر باعث می‌شود که یادگیرندگان در مدت زمان کمتر لغات بیشتری را مطالعه کنند. به عبارت دیگر تعداد مثال‌های آورده شده برای معرفی یک واژه با توجه به مقوله‌ی دستوری آن کلمه بوده یعنی اگر واژه معرفی شده به عنوان اسم و فعل به کار می‌رود، تنها دو مثال آورده شده است که یکی در غالب اسم و دیگری در غالب فعال می‌باشد.

در بخشی از کتاب Quick Access to IELTS Vocabulary (دسترسی سریع به واژگان آیلتس) می‌خوانیم:

Darwin, Charles Robert (1809-1882) , was a British scientist, who laid the foundation of modern evolutionary theory with his concept of the development of all forms of life through the slow-working process of natural selection. His work has been of major influence on the life and earth sciences and on modern thought in general.

Born in Shrewsbury, Shropshire, on February 12, 1809, Darwin was the fifth child of a wealthy and sophisticated family. His maternal grandfather was the successful China and pottery entrepreneur Josiah Wedgwood; his paternal grandfather was the well-known 18th-century doctor, poet, and savant Erasmus Darwin. His father was a successful provincial physician with a dominant personality; his mother died when Charles was only eight, after which time he was looked after by his elder sisters.

فهرست مطالب کتاب

UNIT 01. Charles Darwin
UNIT 02. Voyage of the Beagle - part one
UNIT 03. Voyage of the Beagle - part two
UNIT 04. Theories of Natural Selection - part one
UNIT 05. Theories of Natural Selection - part two
UNIT 06. Theories of Natural Selection - part three
UNIT 07. Theories of Natural Selection - part four
UNIT 08. Reactions to the Theory
UNIT 09. Later Years
UNIT 10. Darwin’s Legacy
Review Exercises 1
UNIT 11. Requirements for Murder - part one
UNIT 12. Requirements for Murder - part two
UNIT 13. Requirements for Murder - part three
UNIT 14. Requirements for Murder - part four
UNIT 15. Requirements for Murder - part five
UNIT 16. Requirements for Murder - part six
Review Exercises 2
UNIT 17. Cells - part one
UNIT 18. Cells - part two
UNIT 19. Cells - part three
UNIT 20. Cells - part four
Review Exercises 3
UNIT 21. Malaria - part one
UNIT 22. Malaria - part two
UNIT 23. Malaria - part three
UNIT 24. Malaria - part four
Review Exercises 4
UNIT 25. Overseas Students in Higher Education - part one
UNIT 26. Overseas Students in Higher Education - part two
UNIT 27. Overseas Students in Higher Education - part three
UNIT 28. Overseas Students in Higher Education - part four
UNIT 29. Overseas Students in Higher Education - part five
UNIT 30. Overseas Students in Higher Education - part six
Review Exercises 5
ANSWERS

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب Quick Access to IELTS Vocabulary (دسترسی سریع به واژگان آیلتس)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات جنگل
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات189
زبانانگلیسی
شابک978-600-316-863-3
موضوع کتابکتاب‌های آزمون آیلتس
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب Quick Access to IELTS Vocabulary (دسترسی سریع به واژگان آیلتس)

Nooshin Fasihzade
۱۳۹۹/۵/۳۱
کتاب مفیدی است و همین که سوالات ایلتس را هم داره و کار کرده بخش بخش بسیار کاربردی است سپاسگزارم🌺🌺🌺🌺🌺🌼🌼🌼🌻🌻🌻
AminAj
۱۴۰۱/۷/۵
کتاب بسیار مفیدی هست. چرا که لغات با توجه به اهمیتشون به درستی انتخاب شدن.
Zah Jal
۱۴۰۱/۲/۱۲
فعل‌های خوبی برای استفاده در رایتینگ آیلتس داره
ایمان ظهیری
۱۴۰۲/۴/۱۷
کتابی کاربردی جهت بالا بردن سطح لغات
علی اکبری
۱۴۰۱/۴/۱۸
کلا کتاب جالب بود توصیه می‌کنم بخوانید
Hadi Shahbazi
۱۳۹۹/۷/۳
عالی برای کتابهای دیگه انجام بدین لطفا
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب Quick Access to IELTS Vocabulary (دسترسی سریع به واژگان آیلتس)

برای دریافت کتاب Quick Access to IELTS Vocabulary (دسترسی سریع به واژگان آیلتس) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.