معرفی و دانلود کتاب راهکارهای گفتار آیلتس 2020: نمونه های گفتاری، لغات، با هم گذاری و اصطلاحاتی برای ارتقاء تا نمره هشت

عکس جلد کتاب راهکارهای گفتار آیلتس 2020: نمونه های گفتاری، لغات، با هم گذاری و اصطلاحاتی برای ارتقاء تا نمره هشت
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهکارهای گفتار آیلتس 2020 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهکارهای گفتار آیلتس 2020 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهکارهای گفتار آیلتس 2020: نمونه های گفتاری، لغات، با هم گذاری و اصطلاحاتی برای ارتقاء تا نمره هشت

اگر قصد دارید در آزمون آیلتس با نمره‌ای درخشان قبول شوید، این اثر یک راهنمای کامل برای شما است. کتاب راهکارهای گفتار آیلتس 2020 نوشته‌ی جولیا وایت از کامل‌ترین و بهترین نسخه‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا در آیلتس به هدف خود برسید؛ حتی اگر تا به حال تجربه‌ی شرکت در این آزمون را نداشته‌ باشید.

درباره‌ی کتاب راهکارهای گفتار آیلتس 2020

آیلتس از مشهورترین و رایج‌ترین آزمون‌های مهارت زبان انگلیسی است که نمره‌ی آن مورد قبول دانشگاه‌های معتبر جهان قرار دارد و به همین علت همواره صدها هزار نفر از مردم جهان که داوطلب ورود به دانشگاه‌های انگلیسی زبان هستند، در این آزمون شرکت می‌کنند.

کتاب راهکارهای گفتار آیلتس 2020 (speaking sample 2020 IELTS) نوشته‌ی جولیا وایت (Julia White) یکی از کتاب‌های راهگشا برای موفقیت در این آزمون است و به عنوان یک راهنمای عملی بسیار مناسب می‌تواند به داوطلبان کمک کند تا به نمره‌ی مورد نظر خود برسند و برای ورود به دانشگاه‌های معتبر جهان آماده شوند.

نویسنده‌ی این کتاب معتقد است اثرش کامل‌ترین و کافی‌ترین نسخه‌ی راهکارهای گفتاری آیلتس است؛ او به آن‌ها که دغدغه‌ی دستیابی به اهداف ازپیش‌تعیین‌شده در قسمت گفتاری آیلتس دارند یا آن‌ها که بارها و بارها در این آزمون شرکت کرده و نتوانسته‌اند نمره‌ی دلخواه بگیرند، این نوید را می‌دهد که پس از مطالعه‌ی این کتاب و انجام تمرین‌های آن خود را برای کسب نمره‌ی عالی در این امتحان آماده کنند.

کتاب راهکارهای گفتار آیلتس 2020 نوشته‌ی جولیا وایت و ترجمه‌ی حمیده جواهری طهرانی هر آنچه را که برای موفقیت در آزمون گفتاری آیلتس نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد؛ ممکن است پیش از این حتی یک بار هم در این امتحان شرکت نکرده باشید و تجربه‌ی مواجهه با آن را نداشته باشید اما با مطالعه‌ی این کتاب به طور قطع خواهید توانست از عهده‌ی دشورای‌های آزمون بربیایید و برای گرفتن نمره‌ی 8 در بخش گفتاری هیچ چیز کم نداشته باشید.

این کتاب شگفت‌انگیز با تأکید بر نمونه‌هایی طراحی و نوشته شده که زبان‌آموز بتواند به راحتی نمره‌ی مورد نظر را در آیلتس به دست بیاورد؛ تعداد بالای لغات، اصطلاحات و جمله‌های گنجانده شده در این کتاب، موارد ضروری در آزمون را یادآوری می‌کند به شکلی که در روز آزمون هیچ استرسی از بابت ناآشنایی با لغات و اصطلاحات نخواهید داشت.

کتاب راهکارهای گفتاری آیلتس 2020 در کشورهای مختلف از جمله ترکیه، مالزی، امارات متحده‌ی عربی و پاکستان از کتاب‌های پرفروش و مورد استفاده‌ی داوطلبان آزمون آیلتس بوده است. در این کتاب نکات و تمرین‌ها به روشی ارائه شده است که برای صحبت کردن در امور روزانه نیز بسیار راهگشا است؛ همچنین می‌تواند تا حدود زیادی شما را از یادگیری فهرست بلندبالای لغات نجات دهد یا کمک کند روش‌های سنتی گرامری را بدون آنکه نیازی به مرور آنها داشته باشید کنار بگذارید.

گفتنی است انتشارات نوآوران سینا این کتاب را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

کتاب راهکارهای گفتار آیلتس 2020 مناسب چه کسانی است؟

اگر قصد دارید در آزمون آیلتس شرکت کنید و یا به طور کلی می‌خواهید مهارت‌ گفتاری‌تان را در زبان انگلیسی ارتقا دهید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
IELTS SPEAKING PART 1 SAMPLES (نمونه‌ها، قسمت اول صحبت‌های آیلتس)
IELTS SPEAKING PART 2 SAMPLES (نمونه‌ها، قسمت دوم صحبت‌های آیلتس)
واژگان تندرستی بر نقل ‌بیان
سریع صحبت کردن
موضوع صحبت آیلتس کریسمس
عبارت‌هایی برای بیان دوست داشتن و متنفر بودن
چطور زنجیره گفتگو را آغاز کنیم؟
لغات آیلتس مکالمه انگلیسی
صحبت کردن باهم‌گذاری به کمک Take
عبارت‌های فعلی برای صحبت کردن
یکصد روش بیان «خیلی»
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهکارهای گفتار آیلتس 2020: نمونه های گفتاری، لغات، با هم گذاری و اصطلاحاتی برای ارتقاء تا نمره هشت
نویسنده
مترجمحمیده جواهری طهرانی
ناشر چاپیانتشارات نوآوران سینا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات218
زبانانگلیسی
شابک978-622-7312-89-8
موضوع کتابکتاب‌های آزمون آیلتس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهکارهای گفتار آیلتس 2020

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راهکارهای گفتار آیلتس 2020

برای دریافت کتاب راهکارهای گفتار آیلتس 2020 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.