معرفی و دانلود کتاب SPSS در تربیت بدنی

عکس جلد کتاب SPSS در تربیت بدنی
قیمت:
۹۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب SPSS در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب SPSS در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب SPSS در تربیت بدنی

کتاب SPSS در تربیت بدنی نوشتۀ عبدالحمید دانشجو، رضا نوبخت و محسن ثالثی، طریقۀ استفاده از این نرم‌افزار و کاربرد آن در دنیای ورزش را آموزش می‌دهد و شما را با آمارهای توصیفی در این زمینه آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب SPSS در تربیت بدنی:

علم ورزش علمی نو و جدید به شمار می‌رود که در سال‌های آغازین قرن بیستم بسیار مورد توجه واقع شد و در طی این مدت، پیشرفت بسیار زیادی داشت و هر روز اهمیت و ارزش این دانش، نزد جهانیان بیشتر و بیشتر شد. به همان میزان که دانش انسان در عرصه‌های گوناگون تحول می‌یابد و رو به پیشرفت می‌رود متغیرهای بیشتر و پیچیده‌تری نیز کشف می‌شود. تجزیه و تحلیل این متغیرها و معرفی خصوصیات آن‌ها به آشنایی با نرم‌افزارهایی مانند SPSS نیازمند است.

کتاب SPSS در تربیت بدنی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب با نثری ساده و همه‌فهم در این خصوص نوشته شده و نیاز دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشتۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی به نحوۀ استفاده از نرم‌افزار SPSS را رفع می‌کند.

در بخشی از کتاب SPSS در تربیت بدنی می‌خوانیم:

برچسب یک کد شناسایی است که می‌تواند خالی باشد، ولی محقق چنان که مایل باشد می‌تواند یک عدد، رقم و یا حرف را به متغیر خود نسبت بدهد. زمانی که ما شاخصی را بر اساس چند گویه تعریف می‌کنیم، وارد کردن یک گویه در کادر اسم متغیر درست نیست به همین دلیل محقق از یک کلمۀ کلیدی در گویه استفاده می‌کند. اما در قسمت label محقق می‌تواند گویۀ مورد نظر را به طور کامل بنویسد. برای این منظور، با کلیک کردن بر روی آن، خانه آماده نوشتن می‌شود و می‌توان برچسب خود را وارد کرد. نوشتن برچسب زمانی لازم و ضروری است که متغیر به طور کامل مشخص نیست.

به عنوان مثال در صورتی که سؤال تحقیق این باشد که: "افراد خط میانی ورزش فوتبال دارای نیازمندى‌هاى انرژى متفاوتی با دیگر بازیکنان می‌باشند" و این گویه به صورت از کاملاً موافق تا کاملاً مخالف در مقیاس 5 ارزشی سنجیده شده است، محقق نمی‌تواند که این جمله را به عنوان متغیر تعریف کند، معمولاً در این شرایط یکی از لغات کلیدی را در قسمت متغیر نوشته و در قسمت برچسب کل جمله را می‌نویسند. زمانی که موس را در کادر View Data بر روی متغیر مورد نظر قرار دهیم عین جمله یا آنچه در برچسب نوشته شده است، نمایان می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش اول: معرفی قسمت‌های مختلف نرم‌افزار (SPSS)
بخش دوم: توزیع‌های فراوانی و نمودارها
بخش سوم: آمار توصیفی
بخش چهارم: آزمون‌های آماری برای طرح‌های بین آزمودنی
بخش پنجم: آزمون‌های آماری برای طرح‌های درون آزمودنی و طرح‌های آمیخته
بخش ششم: رگرسیون چند متغیری، تحلیل عاملی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب SPSS در تربیت بدنی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات214
زبانفارسی
شابک978-600-5751-13-0
موضوع کتابکتاب‌های آمار و احتمالات، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب SPSS در تربیت بدنی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب SPSS در تربیت بدنی

برای دریافت کتاب SPSS در تربیت بدنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.