معرفی و دانلود رایگان کتاب آب استخودوس

عکس جلد کتاب آب استخودوس
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آب استخودوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آب استخودوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آب استخودوس

مطالب این کتاب، نخست در سال 1388 در قالب «هفت قانون طلایی» و در کتاب «سی کارآفرین (1)» به چاپ رسید. دو سال بعد با مطالعه زندگینامه 60 نفر از مدیران صنایع کشور در کتابهای دوم و سوم، موارد جدیدی به هفت تای نخست افزوده شد و سیاهه‌ای به نام «14 قانون طلایی» گردآوری شد.

بهار سال 91 و همزمان با آماده‌سازی کتاب «راه روشن» که گزیده جملات بنده نیز در میان سخنان یکصد کارآفرین دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی شریف در حال چاپ بود، یکی از دوستانم تذکر داد که این جملات فقط برای کتابی درباره «روانشناسی» مفید است. بنابراین برای ایجاد تناسب با هدف آن کتاب که تبلیغ «کسب ثروت از طریق ایجاد کسب‌وکارهای دانش‌بنیان» بود به انتهای هر جملة گزیده، توضیحی کوتاه افزودم که ارتباط محتوایی آن را با فضای کسب‌وکار و شرکت‌داری از نگاه خود، بیشتر توضیح داده باشم.

به دلیل فضای تنها یک صفحه‌ای که برای هر شخص در آن کتاب در نظر گرفته شده بود، ناچار به این نتیجه رسیدم که برای ادای حق مطلب، نیاز است که کتابی جداگانه به رشته تحریر درآید و بدین ترتیب تعداد موارد گنجانده شده در کتاب تا عدد سی فزونی یافت. امیدوارم خواننده فرهیخته، از خواندن کتاب بهره ببرد. البته اینها فقط نظریات شخصی بنده است و انتظار هم ندارم برای مردم، نسخه عمومی بپیچم ولی در حالت کلی، به نظر می‌رسد عمده مشکلات شراکتها چه در فضای کسب‌وکار و چه در زندگی مشترک، در «بد‌اخلاقی افراد» پنهان است!

درباره دلیل نامگذاری این کتاب هم جانم برایتان بگوید که آب استوخودوس خواص درمانی دارد؛ از جمله برای رفع سردرد به کار می‌رود و البته همزمان باعث خواب‌آلودگی هم می‌شود که با توجه به محتوای کتاب که حالت توصیه‌کنندگی دارد، مثل تجویز یک داروی آرام‌بخش می‌ماند! امیدوارم که بدین ترتیب، دریچه تفکر را در ذهن خواننده باز کرده باشم ولی چنانچه نتیجه این تفکرات، رسیدن به قوانینی برخلاف آنچه من بدانها رسیده‌ام باشد باز هم در هدفم موفق بوده‌ام چون مهم آن است که هر یک از ما درباره کردارمان یک «نقشه راه» برای خودمان ترسیم کنیم.

فهرست مطالب کتاب

قوانین سی‌گانه:

1.  آز

2.  قضاوت

3.  گزیده‌گویی

4.  امید

5.  استقامت

6.  آگاهی

7.  اغتنام

8.  شجاعت

9.  همبستگی

10. واکنش

11. عبرت

12. لیاقت

13. برخورداری

14. بقا

15. اطلاع‌رسانی

16. بخشودن

17. تخصیص

18. تناقض

19. آرمان

20. سرزمین

21. خطرپذیری

22. رَشک

23. برخورد

24. عناوین

25. ظواهر

26. جهان‌بینی

27. محبوبیت

28. اقبال

29. باور

30. امانت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آب استخودوس
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات32
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب آب استخودوس

محسن جودکی
۱۳۹۶/۲/۱۲
بسیار عالی.‌ای کاش همه می‌توانستند به این نتیجه برسند که افکار مثبت و اصولی خود را به رشته تحریر در آورند. و نگویند من اینکاره نیستم. چون تجارب خیلی زیادی در کشور وجود دارد که به خاطر اینکه ما از ابتدا به عنوان مصرف کننده محتوا بار آمده ایم، توان و یا روحیه نوشتن نداریم و فکر می‌کنیم که حافظ، سعدی، فردوسی و... تکرارشدنی نیست و انگار آن‌ها از یک عالم دیگری آمده‌اند.
پارسا
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
کتاب خوبی بود. کاملن خلاصه و مفید از هرچی که توی بیزینس و زندگی یاد گرفته بود همراه با یک بیت شعر و ضرب المثل خارجی. لپ مطلب رو ادا کرده بود و ذهن خواننده رو با حواشی و داستان و اضافه گویی درگیر نکرده بود و نکاتی رو گفته بود که شاید هرکدوم ماه‌ها و حتی سالها زمان میبره تا خودمون بصورت آزمون و خطا یاد بگیریم. دستشون درد نکنه که تحربیاتشون رو در اختیار بقیه هم میزارن.
کاربر م
۱۳۹۴/۸/۱۶
به نظر من هر جمله از این گفتارها حاصل تجربیات فرد یا افرادی بوده است و از این منظر ارزشمند است، با این وجود اگر با تحلیل‌های بیشتری همراه بود و از کتاب‌های موثق و شواهدی از زندگی افراد موفق هم در لابه لای آن‌ها استفاده می‌کرد خیلی بهتر بود. و در مجموع مثل هر کتابی ارزش یک بار خواندن را دارد.
یگانه حسنی فر
۱۴۰۲/۱/۲۳
کلمه به کلمه آدم‌و جذب میکنه
چقدر باید به فکر چیزایی باشیم که در نظرمون سادن و از کنارشون میگذریم در صورتی که اگر فقط کمی فکر کنیم موجب چه تحولاتی میشه
واقعا حرف نداشت کوتاه اما جامع ومعنی دار
پیمان حیدری
۱۳۹۵/۱۲/۲۱
خوب بود ولی به کلیات گویی بسنده نکن به جزئیات هم نگاهی بینداز تفاوت ما و غربی‌های موفق ما توی کلیات گیر کردیم اون‌ها داخل جزئیات به دنبال راه حل هستن
hesam heydari
۱۳۹۵/۱۲/۵
خیلی خیلی عالیه. یعنی کاملا مشخصه نویسنده تمام تجربیات ارزشمند ش رو در این کتاب آورده. به نظر من بیشتر به درد جوون‌ها می‌خوره. ضرب المثل‌های خیلی جالب با مضامین خوب داره. تشکر
زهرا علوی
۱۳۹۹/۵/۳۰
کتاب خیلی جالبی بود. امیدوارم دیگران بخوانند و استفاده کنند. خیلی نکات با ارزشی داشت. ممنون از نویسنده و ممنون از کتابراه که امکان خواندن این کتاب رو برام فراهم کرد
happy abolfazl
۱۳۹۴/۳/۲
کتاب فوق العاده ایست پیشنهاد میکنم حتما بخونید اونایی که بازاریابن میتونناز جملاتش هم یاد بگیرن هم برای متقاعد کردن شخص ازش استفاده کنن
Shahla Ebrahimian
۱۳۹۴/۸/۴
برخلاف کتاب «راه دشوار پیروزی» از این نویسنده، این کتاب عالی تر بود. متشکر
امکان داره کتاب «راز» را رایگان قرار دهید؟ منتظرم.
حبیب مظاهری
۱۳۹۴/۵/۱۴
اول اینکه اسم چند سطر از این اً ن کتاب نمیشود. دوم عدم تناسب عنوان با متن نوشتار سوم عدم ذکر آدرس و
منبع و...
علی مقامی
۱۳۹۴/۱/۱۲
با سپاس و تشکر فراوان از شما نویسنده و ناشر محترم. ارایه این نوع کتابها از نان شب هم واجب تر است مرحبا و درود بر شما
کبری حیاتی
۱۴۰۰/۱/۸
سلام، بدنبود واسه ۱ساعت بجای فیلمهای که میبینم بدردم نمیخورن حداقل یه جمله از این کتاب بخونم ودرذهنم حک بشه بهتره.
ناهید
۱۴۰۲/۸/۱۷
خیلی جامع بود ولی منم با نظر اون دوست عزیزی که فرمودن باید به جزئیات هم توجه کنیم موافقم
Mahdiye Khayeri
۱۳۹۸/۱۲/۱۳
نظرات جالبى بود
خلاصه مفید و مختصر بود
از اشعار فارسى هم استفاده شده بود
نوشین افشار
۱۳۹۸/۱/۱۴
سلام مرسی کتابراه عزیز. دوستان بهتون پیشنهاد میدم این کتاب رامطالعه کنید... عالی
مشاهده همه نظرات 49

راهنمای مطالعه کتاب آب استخودوس

برای دریافت کتاب آب استخودوس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.