معرفی و دانلود کتاب آبشار جاذبه: چهار افسانه شگفت انگیز (افسانه‌های گم شده)

عکس جلد کتاب آبشار جاذبه: چهار افسانه شگفت انگیز (افسانه‌های گم شده)
قیمت:
۸۸۰۰۰ 44000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آبشار جاذبه: چهار افسانه شگفت انگیز (افسانه‌های گم شده) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آبشار جاذبه: چهار افسانه شگفت انگیز (افسانه‌های گم شده) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آبشار جاذبه: چهار افسانه شگفت انگیز (افسانه‌های گم شده)

الکس هیرش در کتاب آبشار جاذبه: چهار افسانه شگفت انگیز (افسانه‌های گم شده) که از پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز به شمار می‌آید، یک داستان هیجان‌انگیز و خارق‌العاده را به تصویر کشیده است. خانواده‌ی پاینز منتظر هستند تا شما را به یک ماجراجویی دیگر با هیولاها ببرند.

درباره‌ی کتاب آبشار جاذبه: چهار افسانه شگفت انگیز (افسانه‌های گم شده):

این کتاب مجموعه‌ای از چهار داستان جدید و فوق‌العاده است. آیا تا حالا از خودتان پرسیدید موجودات آبشار جاذبه وقتی شما نگاهشان نمی‌کنید کجا قایم می‌شوند؟ گم شدن درون دنیاهای موازی چه حس و حالی دارد؟ با افسانه‌های گم شده همراه شوید تا به جواب همه‌ی این سوالات برسید. مجموعه‌ای از داستان‌ها متفاوت که ممکن است برای پخش در تلویزیون، تا حدودی عجیب و غریب باشند اما به اندازه‌ای جالب هستند که شروع به خواندن کتابشان کنید! داستان‌هایی فانتزی و پر از هیجان که کتاب آبشار جاذبه: چهار افسانه شگفت‌انگیز (Gravity Falls: Lost Legends: 4 All-New Adventures) را به اثری جذاب تبدیل کرده که قطعا از خواندنش لذت خواهید برد.

موضوع کتاب آبشار جاذبه: چهار افسانه شگفت انگیز (افسانه‌های گم شده) چیست؟

در داستان اول یک هیولا صورت میبل را می‌دزدد، در داستان دوم گرفتاری‌های دنیای کمیک به تصویر کشیده می‌شوند، در داستان سوم میبل در دنیایی عجیب گم می‌شود و در قصه‌ی چهارم راز برادران پاینز که در حقیقت داستانی از دوران کودکی دوقلوهای استن است که به دنبال دیو می‌گردند، به تصویر کشیده می‌شود.

درباره‌ی مجموعه آبشار جاذبه:

الکس هیرش (Alex Hirsch) خالق انیمیشن تلویزیونی پرطرفدار آبشار جاذبه است. این سریال تاکنون جوایز معتبری همچون بفتا و امی را نصیب خود کرده و همچنین نامزد جوایز گوناگونی نیز بوده است. آبشار جاذبه امتیاز بالای 8.9 را در سایت imdb دارد. بعد از پخش این سریال، هیرش و رابرت رنزتی (Rob Renzetti) مجموعه‌ای از کتاب‌های کمیک از آبشار جاذبه را منتشر کردند که در واقع داستان‌هایی جدید روایت می‌کنند و باعث می‌شوند دوباره وارد دنیای فانتزی و شیرین داستان‌ها بشوید.

کتاب آبشار جاذبه: چهار افسانه شگفت انگیز (افسانه‌های گم شده) مناسب چه کسانی است؟

داستان‌های فانتزی و غیرقابل پیش‌بینی این کتاب برای تمام کودکان دبستانی، نوجوانان و طرفداران کتاب‌های کمیک جذاب و دوست‌داشتنی خواهد بود.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آبشار جاذبه: چهار افسانه شگفت انگیز (افسانه‌های گم شده)
نویسنده
مترجمخلیل هیبتی
ناشر چاپی موسسه انتشاراتی فرهنگی اشتیاق نور
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-600-365045-6
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
۸۸۰۰۰ 44000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آبشار جاذبه: چهار افسانه شگفت انگیز (افسانه‌های گم شده)

Mohammad Azimi
۱۴۰۰/۱/۸
خیلی قشنگ بود من بکی تز بزرگترین فن‌های آبشار جاذبه هستم تمام دو فصلش رو ۱۰ بار دیدم و اینکه حتی کتاب اصلش رو هم خریدم فقط کاش کی الکس هبرش فصل۳ رو بسازه ولی میدونم نمیشه چون کمپانی دیزنی باهاش قرارداد نمیبنده.
مبینا آهن
۱۴۰۰/۱۰/۵
من راز رو پیدا کردم
توی صفحه ۴ اون گوشه داخل کتابخانه کتاب جادویی شیش انگشتی ۴ وجود داره که دست شومبوس گومبول عه کا به این معنا هست که فصل ۳ در راه این هم راز این داستان من طرفدار پر و پا قرص این انیمیشن هستم و کتابش رو هم خیلی وقت پیش خوندم و رمز و راز‌اش رو کشف کردم.
monoshi :)
۱۳۹۹/۱۲/۹
خیلی جذاب...
من انیمیشن آبشار جاذبه رو خیلی دوست داشتم ولی هیچوقت نتونستم کامل ببینم اول نسخه نمونه رو خوندم و عاشقش شدم و الان نسخه کامل خریداری کردم حتما بخونید
Avina Sarmadi
۱۴۰۰/۴/۲۱
عالییییییییییی بود من با این کتاب عاشق شدم من یک راز کوچولو فهمیدم که ص51 نوشته بیل سایفر روی اینجا بود😬🤨🤔 البته راز اصلی را نفهمیدم خیلی سخت ولی اخه چراااااااااا لحظه آخر شمبولاس لال شد چرااااااااااااااااااااااااا🤨🤒🤕😡😤
Artin Ansari
۱۴۰۰/۱/۲۶
عالی بهترین کتاب کومیک بود حتی پنج ستاره هم کمه اگر سریال آبشار جاذبه رو ندیدید بهتره این کتاب رو نخوانید اول آبشار جذابه رو ببینید بعد این رو هم بخوانید ❤❤❤❤✌
hanami
۱۴۰۱/۱۰/۶
عالی بود و اینکه کاش فصل سه بیاد که به احتمال زیاد نمیاد
ولی اگر فصل 3 بیاد کاش شخصیت‌های جدیدی هم بیان یا مثلاً یه داستان کوتاه در مورد استن و آستن لی
بنویسن یا بسازن که ما ببینیم الان دارن چیکار میکنن
کجان و یا بیل دوباره بر میگرده؟
مه نگار
۱۴۰۱/۶/۳
باسلام واقعا از کتابراه ممنونم بابت این کمیک
واقعا عالی بود من یکی از فن‌های آبشار جاذبه هستم
ولی واقعا خیلی روعصاب بود که شمبوس گومبول آخر داستان
دوباره لال شد به خصوص وقتی که داشت مهم‌ترین معمارو فاش
میکرد.
باتشکر از کتابراه🌻🙏💐😊😃
محمد آیدین بختیاری
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
عالی بود من کتابش و فیلم آبشار جاذبه رو دارم ولی خداکنه الکس هیریش فصل ۳ آبشار جاذبه رو درست کنه
Elena Dadkhah
۱۴۰۰/۲/۱۹
این کتاب واقعا عالی بود 😻💖 نقاشی و گرافیکی بی نظیر بود و همچنین بسیار طنز و خنده دار بود. بهتون پیشنهاد می‌کنم که حتما بخونید چون اگه بخونید از دستتون رفته.
حسین حسین نژاد
۱۴۰۰/۱/۲۴
کمیک بسیار عالی هستش و از خواندن این کتاب واقعا لذت بردم و البته کارتون این کمیک هم بسیار عالی هست و البته بازی این کمیک هم بسیار عالی هست
پاشا
۱۴۰۲/۶/۱۹
کتاب خوبیه که یاد خاطرات سریال مورد علاقتو زنده نگهداری:)
یک روز قول انقدر پولدار بشم که آبشار جاذبه رو بازسازی کنم تا ۱۰ فصل ادامه بدم و ۴ تا فیلم ازش منتشر کنم و همچنین ۷ تا کمیک
Adrien Agrest
۱۴۰۲/۱/۳
کتابی برای کسانی که انیمیشن ابشار جاذبه رو دیدن فقط جالب بود! وبرای بقیه زیاد شخصیت‌ها رو متوجه نمی‌شدند. مثل میبل و......
اما در کل یکم تصویر داستان هاش زیبا نبود. ولی بسیار ماجرا‌های زیبایی داشت.
Fataneh Ghadirian
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
عالی بود💗
پیشنهاد می‌کنم حتما بخوانید🌷
ممنون از کتابراه💖
{ S~KH }
۱۴۰۲/۹/۱۰
خوب و خوانا بود، همچنین حجم داستان‌ها انقدر کم بودن که کلا ۳ قسمت بیشتر ازش در نمیومد! و اینکه داستان‌ها اونجور که باید جذاب نبودن، و بیشتر موضوع سمت چیزای بچه گونه تر رفت تا موضوع‌های هیجان انگیزی مثل بیل سایفر!
Mabel
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
خیلی کتابه خفنی بود بعضی جاهاشم خنده دار ولی‌ی مشکلی داشت برای من نوشته‌های 3 صفحش قابل خوندن نبود برای همین باید 4 ستاره بدم اما چون داستان جالبی داشت و تیکه‌های خنده دار 5 ستاره میدم:)
مشاهده همه نظرات 95

راهنمای مطالعه کتاب آبشار جاذبه: چهار افسانه شگفت انگیز (افسانه‌های گم شده)

برای دریافت کتاب آبشار جاذبه: چهار افسانه شگفت انگیز (افسانه‌های گم شده) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.