معرفی و دانلود کتاب دور دنیا در هشتاد روز: ماجراجویی‌های آقای فاگ

عکس جلد کتاب دور دنیا در هشتاد روز: ماجراجویی‌های آقای فاگ
قیمت:
۱۰۰۰۰ 5000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دور دنیا در هشتاد روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دور دنیا در هشتاد روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دور دنیا در هشتاد روز: ماجراجویی‌های آقای فاگ

داستانی فراموش نشدنی از ادبیات فرانسه؛ کتاب دور دنیا در هشتاد روز کتابی کمیک، سرگرم‌کننده و ماندگار است که نخستین بار در سال 1873 به انتشار رسید. ژول ورن نویسنده‌ی پرآوازه فرانسوی در این اثر، که برنده‌ی جایزه Audie سال 2006 شده، ماجرای مردی انگلیسی به نام فیلئاس فوگ را شرح می‌دهد که می‌خواهد سر شرط‌بندی با دوستانش در هشتاد روز به دور دنیا سفر کند. گفتنی‌ست این اثر تلخیصی از رمان اصلی به‌شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب دور دنیا در هشتاد روز:

کتاب کمیکی که در دست دارید یکی از برترین و تحسین‌برانگیزترین آثار داستانی کودک و نوجوان در فرانسه است. ژول ورن (Jules Verne) با نگارش رمان دور دنیا در هشتاد روز (Around the World in Eighty Days) سروصدای زیادی در ادبیات فرانسه و جهان به پا کرد.

در این رمان با فیلئاس فوگ، مردی انگلیسی آشنا می‌شوید که با دوستانش شرط عجیب و خطرناکی می‌بندد و ادعا می‌کند که می‌تواند مدت هشتاد روز دور دنیا را سفر کند. فوگ که مردی بسیار منظم و ثروتمند است هم اکنون مجبور شده تا تمام برنامه‌های روزانه‌ی خود را بشکند و به همراه خدمتگزارش به سمت شهر دوور در انگلستان حرکت کند. آن‌ها در این سفر دور و دراز وسیله‌های زیادی از جمله قطار، کشتی، سورتمه، قایق و حتی فیل را نیز تجربه می‌کنند و حوادث بسیاری را پشت سر می‌گذارند. شما با مطالعه‌ی این کمیک جذاب از سرزمین‌های زیادی دیدن خواهید کرد و کلی ماجراهای هیجان‌انگیز پشت سر خواهید گذاشت. پس لحظه‌ای درنگ نکنید و خواندن این کتاب تصویری را آغاز کنید!

اقتباس سینمایی از کتاب دور دنیا در هشتاد روز:

از روی این رمان موفق، فیلم‌های بسیاری در طی سال‌های متفاوت ساخته شده است که مشهورترین آن‌ها فیلمی سینمایی به کارگردانی فرانک کوراکی است که در سال 2004 ساخته شد.

نکوداشت‌های کتاب دور دنیا در هشتاد روز:

- ادیسه‌ای هیجان‌انگیز و پرحادثه به ناشناخته‌ها. (Barnes & Noble)
- گوهری سرگرم‌کننده. (SirReadaLot.org)
- دلیل این که هنوز میلیون‌ها نفر داستان‌های ورن را می‌خوانند این است که او یکی از بهترین داستان سرایان در تمام اعصار بود. (Arthur C. Clarke)

کتاب دور دنیا در هشتاد روز برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب بیشتر به مذاق کودکان 9 تا 12 سال خوش خواهد آمد؛ اما نوجوانان کتابخوان نیز از مطالعه‌ی آن لذت خواهند برد.

با ژول ورن بیشتر آشنا شوید:

وی در سال 1828 در نانت فرانسه به دنیا آمد و هنوز هم یکى از محبوب‌ترین نویسندگان جهان به شمار مى‌آید. ژول ورن پیش از نشر اولین رمانش، که در سال 1862 در پاریس به چاپ رسید، چند سالى به خواندن حقوق پرداخت. از آن زمان تا هنگام مرگش در 1905، تقریباً سالی یک رمان نوشت. گفته مى‌شود کتاب‌هاى او به رویاهایى شبیه‌اند که بعدها به واقعیت پیوستند، زیرا در آن‌ها از اختراعات شگفت دنیای مدرن، مانند زیردریایى، هواپیما و تلویزیون سخن گفته شده است؛ چیزهایی که بسیارى از آن‌ها، مدت‌ها پس از چاپ داستان‌هاى ژول ورن اختراع شدند.

ژول ورن حدود 80 داستان بلند و کوتاه و همین‌طور مقاله و رساله پژوهشی نوشته است. از جمله آن‌ها می‌توان به بیست هزار فرسنگ زیر دریا، در مدار ماه، دور دنیا در هشتاد روز، ماجراهای آفریقا، اسرار معدن زغال‌سنگ، فانوس دریایی آخر دنیا و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب دور دنیا در هشتاد روز می‌خوانیم:

فاگ 20 هزار پوند در کیف گذاشت و به پیشخدمتش داد و گفت: به فرانسه می‌رویم. پاسپارتو خیلی از تصمیم اربابش خوشحال نشد.
به این ترتیب آن‌ها راهی فرانسه شدند و از آنجا یک قطار برای ایتالیا و یک کشتی برای پورت سعید گرفتند.
وقتی کشتی به سوئز رسید یک کارآگاه انگلیسی به نام فیکس منتظر ورود آن‌ها بود. او می‌خواست دزد بانک را دستگیر کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دور دنیا در هشتاد روز: ماجراجویی‌های آقای فاگ
نویسنده
مترجمزینب حق جو
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-622-243-484-7
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ 5000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دور دنیا در هشتاد روز

محمد مهدی مومن ابادی
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
سلام داستان بسیار زیبایی داره پیشنهاد میکنم حتما بخوانید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب دور دنیا در هشتاد روز

برای دریافت کتاب دور دنیا در هشتاد روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.