معرفی و دانلود کتاب آثار مخرب و منفی جنگ بر حقوق کودکان

عکس جلد کتاب آثار مخرب و منفی جنگ بر حقوق کودکان
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آثار مخرب و منفی جنگ بر حقوق کودکان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آثار مخرب و منفی جنگ بر حقوق کودکان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آثار مخرب و منفی جنگ بر حقوق کودکان

کتاب آثار مخرب و منفی جنگ بر حقوق کودکان نوشته‌ی مصطفی ایقانی و مسلم دوستی به آسیب‌هایی که کودکان در زمان جنگ متحمل می‌شوند، می‌پردازد. این کتاب با آمار و اطلاعات دقیقی که ارائه می‌دهد شما را با عمق این فاجعه آشنا می‌کند و شما به درک بیشتری نسبت به رابطه‌ی میان کودکان و جنگ می‌رساند.

بدون شک، در هر جامعه‌ای کودکان ضعیف‌ترین گروه محسوب می‌شوند؛ چراکه برای محافظت و تأمین نیازهای اولیه‌ی خود ناتوان هستند و به سایرین نیاز دارند. با این اوصاف، در شرایط خاص به ویژه جنگ، نخستین گروهی که بیشترین آسیب را متحمل می‌شود کودکان هستند. کتاب آثار مخرب و منفی جنگ بر حقوق کودکان به رابطه‌ی کودک و جنگ می‌پردازد و برای این‌که شما درک بهتری نسبت به این مسئله پیدا کنید، برایتان مثال‌های بی‌شماری ذکر می‌کند. فراموش نکنید که هر ساله هزاران هزار کودک به خاطر عوارض ناشی از جنگ می‌میرند و این مسئله، پدیده‌ای غیرقابل‌انکار است. مصطفی ایقانی و مسلم دوستی نیز در این کتاب تلاش می‌کنند تا با ارائه‌ی آمار و اطلاعات دقیق از جنگ‌هایی که تاکنون بشر به خود دیده شما را با ابعاد دیگر این پدیده‌ی شوم آشنا کنند.

در بخشی از کتاب آثار مخرب و منفی جنگ بر حقوق کودکان می‌خوانیم:

روابط تربیتی و پایدار با بزرگسالان عامل مهمی در بهبود روانی بچه می‌باشد. اگرچه همه آنهایی که یک قسمتی از زندگی روزانه کودکان هستند نقشی در پروسه درمان دارند اما والدین و مراقبان اصلی بهتر از همه آماده کمک به کودکان هستند. برای انجام این کار، خانواده‌ها و جوامع باید احساس امنیت و اطمینان کنند بنابراین برنامه‌ها باید به والدین و معلم‌ها کمک کند تا با کودکان در مورد مسائل دشوار ارتباط برقرار کنند.

در روآندا، پیغام‌های رادیویی، نمایش تلویزیونی و کتاب کودکان به کار گرفته می‌شوند تا حساسیت صدمه روحی را در سطح جامعه نشان دهد. دولت‌ها و سازمان‌های امدادی باید با جدیت فعالیت کنند تا مانع از نهادینه شدن کودکان شوند و نهادینه کردن گروه‌های خاص کودکان مانند کودکان سرباز، یتیم‌ها یا کودکان جدا شده، آن‌ها را بدنام می‌کند و انزوا و گوشه‌گیری آن‌ها را تشویق می‌کند. مراقبت‌های نهادینه همچنین می‌تواند به علت ویژگی متفاوت برای ادامه دادن، پُر‌هزینه باشد و در زمان مخاصمات مسلحانه اغلب نامنظم می‌باشد.

سازمان‌هایی مانند پیمان بین‌المللی نجات کودکان، کمیته نجات بین‌المللی (IRC)، صندوق کودکان مسیحی و سایرین برنامه‌هایی را برای کمک به کودکان به‌منظور یک وضعیت طبیعی از طریق کارهای روزانه یک خانواده و زندگی اجتماعی مانند رفتن به مدرسه، آماده کردن غذا، شستن لباس‌ها و کار در مزرعه گسترش داده است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: کودکان آواره و سرباز
فصل دوم: تلفات جنگ بر سلامت کودکان و راه‌های مقابله با آن
فصل سوم: سلاح‌های کشتار‌جمعی و سلاح‌های سبک
فصل چهارم: تحریم اقتصادی و حمایت از کودکان و زنان در جنگ
منابع و مأخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آثار مخرب و منفی جنگ بر حقوق کودکان
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات قانون یار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات202
زبانفارسی
شابک978-622-229113-6
موضوع کتابکتاب‌های حقوق بین الملل
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آثار مخرب و منفی جنگ بر حقوق کودکان

برای دریافت کتاب آثار مخرب و منفی جنگ بر حقوق کودکان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.