معرفی و دانلود کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن

عکس جلد کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن
قیمت:
۲۱,۸۴۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن

شاهرخ حاجی شریفی در کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن، از اثرات انکارناپذیر تلاوت سوره‌ی یس در آرامش معنوی بشر و سعادت روحانی انسان برایتان خواهد گفت. نویسنده در این کتاب آگاهی‌بخش، با بهره‌گیری از تجربیات شخصی، تعمق در سخنان معصومین (ع) و بزرگان دینی، همچنین با اشاره به دیدگاه‌ها و نظرات افرادی که به‌راستی از ثمرات نیک قرائت این سوره برخوردار شده‌اند، به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید زندگی‌تان را با معجزات قرآن عجین کنید‌‌.

درباره‌ی کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن

در سراسر قرآن مجید 114 سوره جای گرفته‌اند که هر کدام دریچه‌ای به روی خیر فراوان و برکات بی‌شمار محسوب می‌شوند. در این میان، سوره‌‌ی مبارکه‌ی یس اهمیت ویژه‌ای دارد و بارها مورد تأکید و توجه معصومین (ع) و بزرگان دین قرار گرفته. امام حسین (ع) در دعای عرفه به این سوره و ثمرات آن اشاره کرده. امام صادق (ع) نیز آن را «ریحانه‌ی قرآن» نامیده است. از سوی دیگر، سوره‌ی یس به‌عنوان «قلب قرآن» نیز معرفی شده و منشأ آرامش بی‌انتها برشمرده می‌شود. این سوره که 83 آیه را دربرمی‌گیرد، جمعاً 733 واژه دارد. تمامی آیات آن مکی‌اند جز یک آیه که مدنی است. برای این‌که با ابعاد معنوی این سوره و نتایج درخشانی که می‌تواند در زندگی انسان داشته باشد بیشتر آشنا شوید، مطالعه‌ی کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شاهرخ حاجی شریفی نگارش این اثر را به انجام رسانده است.

به گفته‌ی بسیار از افرادی که تلاوت سوره‌ی یس را در برنامه‌ی روزمره‌ی خود گنجانده‌اند، با خواندن آیات این سوره، وجود انسان غرق در آرامش می‌شود، انرژی‌های منفی و شیطانی فرد را رها می‌کنند و آرامش ناب سرتاسر وجود و زندگی آدمی را فرامی‌گیرد. از آن‌جایی که برکات قرآن پایانی ندارند، سایر انسان‌ها نیز می‌توانند با مراجعه به سوره‌ی یس، از معرفت و آرامش ابدی آن بهره‌مند شوند. نویسنده نیز کتاب حاضر را برای تحقق چنین هدفی نگاشته و با کاربرد زبانی ساده و زودفهم در تلاش بوده تا مخاطبان عام را با فواید این سوره و نقش پررنگ آن در آرامش روحانی انسان آشنا کند. این اثر در عین اختصار، نکات بسیار مهمی را شامل می‌شود که می‌توانند زندگی شما را برای همیشه متحول کنند. به اعتقاد نویسنده، با اختصاص دادن روزی چند دقیقه به مطالعه‌ی سوره‌ی یس، می‌توان الطاف الهی را نصیب خود کرده و دروازه‌ی ورود به دنیای فرشتگان را به روی خود گشود.

کتابی که پیش رو دارید، در پانزده فصل تهیه و تدوین شده. شاهرخ حاجی شریفی در بخش نخست آن داستان آشنایی خود را با سوره‌ی یس بیان می‌کند. مطالعه‌ی این بخش نشان می‌دهد که نویسنده در زندگی شخصی خود نیز توانسته از پیامدهای پر از خیر و برکت این سوره بهره‌مند شود، بنابراین، بسیاری از مطالبی که بیان شده، حاصل تجربیات شخصی وی هستند. بخش دوم کتاب، ادب و احترام نسبت به قرآن کریم را بررسی کرده و ارزش آن‌ را به مخاطبان یادآوری می‌کند. در بخش سوم، با توصیه‌های بزرگان دینی در زمینه‌ی اثرات تلاوت سوره‌ی یس بر روح و جان انسان آشنا خواهید شد. با همراه شدن با بخش چهارم کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن، خوانش سوره‌ی یس را آغاز خواهید کرد تا در زندگی خود نیز معجزات حاصل از آن را به‌وضوح ببینید.

فرستادن صلوات، پیشکش کردن ثواب خواندن این سوره به بانوی بی‌نشان و دریافت منبع بی‌پایان آرامش ناب، موضوعات اصلی بخش‌های پنجم، ششم و هفتم اثر حاضر به شمار می‌آیند. در ادامه نیز گوشه‌ای از نتایج تلاوت این سوره، به‌طور مفصل بررسی شده است. فصل هشتم به دور شدن بلاها از زندگی فرد و از میان رفتن انرژی‌های منفی اشاره دارد. بخش نهم نشان می‌دهد که چگونه انس و الفت با سوره‌ی یس می‌تواند موجب پیدا شدن گمشدگان شود. اگر خود یا اطرافیانتان محتاج شفای جسمانی هستید، مطالعه‌ی بخش دهم این کتاب را فراموش نکنید. نویسنده در این بخش نشان می‌دهد که چگونه شفای بیماری‌ها با قرائت این سوره امکان‌پذیر خواهد شد.

تجربه‌ی یک شب عالی، موضوع محوری بخش یازدهم را می‌سازد و در بخش دوازدهم نیز نحوه‌ی دوری شیطان از فردی که مدام به سوره‌‌ی یس مراجعه می‌کند، شرح داده خواهد شد.

توجه داشته باشید قرآن مجید، راهنمایی است نورانی که در جای‌جای آن نکته‌ها و آموزه‌هایی برای زندگی فردی و اجتماعی بشر ذکر شده. زمانی می‌توانید به کمک راهنمایی‌های قرآن از پستی‌ها و بلندی‌های زندگی به سلامت عبور کنید که توصیه‌های حیاتی آن را به کار بگیرید.

پیش‌تر گفتیم که تلاوت پیوسته‌‌ی سوره‌ی یس در زندگی روزمره فواید روحی و معنوی بسیاری دارد. یکی از راه‌هایی که می‌توان به کمک آن آیات نورانی این سوره را وارد لحظه‌لحظه‌ی زندگی کرد، حفظ کردن و به خاطر سپردن آن‌هاست. در این حالت، همیشه می‌توان آیات این سوره را زیر لب زمزمه کرد و به آرامشی عمیق و پایدار دست یافت. نویسنده با نوشتن این کتاب نشان می‌دهد که سوره‌ی یس و انس با آن چگونه زندگی دیگران را دگرگون کرده. در بخش‌های دیگر این کتاب با دیدگاه افرادی آشنا خواهید شد که خوانش و مطالعه‌ی سوره‌ی یس را یکی از ارکان اصلی زندگی‌شان قرار داده‌اند و حال‌و‌هوای روحی خود را از این طریق، دست‌خوش دگرگونی کرده‌اند. اگر شما هم از صمیم قلب، کمبود آرامش معنوی و حقیقی را در زندگی‌تان احساس می‌کنید و ترجیح می‌دهید آرامش گمشده‌ی خود را به کمک راهنمایی‌های دین اسلام بجویید، ما به شما تهیه و مطالعه‌ی کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن را پیشنهاد می‌دهیم. اثری که به همت نشر مانیان، قدم به دنیای کتاب نهاده است.

کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید درهای زندگی خود را به روی برکات قرآن باز کنید و از ثمرات این هدیه‌ی الهی بهره‌مند شوید، توصیه می‌کنیم با کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن همراه شوید و خط‌به‌خط این کتاب ارزشمند را با روح و جان خود بیامیزید.

در بخشی از کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن می‌خوانیم

داستان زیر را استاد حسین الهی قمشه‌ای بیان کرده‌اند:

محی‌الدین عربی نقل می‌کند که من بیمار بودم و در حالت بیهوشی اینگونه به من الهام می‌شد که همه از من قطع امید کرده‌اند. ناگهان در عالم بیهوشی و رؤیا دیدم که تعداد زیادی دیوهای سیه‌رو، دور مرا احاطه کرده‌اند، روی سینه من فشار آورده‌ و می‌خواهند مرا خفه کنند. ناگهان دیدم فرشته‌ی زیبایی جلو آمد و آن موجودات اهریمنی را از هر طرف با قدرت دور کرد. بعد جلو آمد و دست خودش را روی پیشانی من قرار داد و گفت: تو شفا گرفتی.

پرسیدم تو کیستی؟
گفت: من سوره یاسین هستم.
محی‌الدین می‌گوید: وقتی بیدار شدم؛ دیدم پدرم بالای سر من در حال تلاوت سوره یاسین است.

فهرست مطالب کتاب

1.‌ داستان آشنایی نگارنده با سوره یس
2.‌ ادب و احترام در پیشگاه قرآن
3.‌ توصیه بزرگان به تلاوت یس
4.‌ شروع فوق‌العاده
5. صلوات
6.‌ تقدیم ثواب سوره به بانوی بی‌نشان
7.‌ آرامش ناب
8.‌ دور شدن بلاها و انرژی‌های منفی
9.‌ پیدا شدن گم‌شده
10.‌ شفای بیمار
11.‌ یک شب عالی
12.‌ دور شدن شیطان
13.‌ عمل به قرآن
14. حفظ سوره یس
15.‌ نظرات همراهان سوره یاسین
نتیجه‌گیری
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-622-7852-44-8
موضوع کتابکتاب‌های علوم قرآنی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن

محمود توجه
۱۴۰۲/۹/۱۲
شاید قطره‌ای از دریا و خیلی مختصر انتظار این بود که به محتوی ‌تفسیر‌های سوره مبارکه یس اشاره مختصری می‌شد به هر حال برای شروع ‌اطلاع کار خوبی بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن

برای دریافت کتاب آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.