معرفی و دانلود کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک: هر آنچه باید در مورد راه اندازی شعبه آنلاین املاک بدانید

عکس جلد کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک: هر آنچه باید در مورد راه اندازی شعبه آنلاین املاک بدانید
قیمت:
۶۹,۳۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک: هر آنچه باید در مورد راه اندازی شعبه آنلاین املاک بدانید

تبلیغات و بازاریابی‌ سنتی در عصر تکنولوژی جای خود را به بازاریابی در فضای مجازی داده است. مریم صادقی‌پناه، نویسنده‌ی کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک، اصول و قواعد بازاریابی اینترنتی را برای استفاده‌ی بنگاه‌های معاملات املاک شخصی‌سازی کرده است. این کتاب، انواع روش‌های بازاریابی دیجیتال را به همراه مثال‌های مرتبط با حوزه‌ی خرید و فروش املاک توضیح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک

پیشرفت تکنولوژی در تمام زمینه‌ها پیوسته و با سرعت بالایی تغییر می‌دهد. کلید موفقیت بنگاه‌های معاملات املاک، مانند هر کسب و کار دیگری، شناسایی این تغییرات و هماهنگ شدن با آن‌هاست. به عنوان مثالی از تغییرات مهم در زمینه‌ی املاک، می‌توان به استفاده‌ی بیش از پیش مشتریان بنگاه‌های خرید و فروش ملک از جستجو در اینترنت و فضای مجازی اشاره کرد. همسو ساختن روش بازاریابی صاحبان برندهای تجاری املاک با رفتار مشتریان، گامی طلایی در پیشرفت کسب و کار و کسب درآمد بیشتر است که برای برداشتن آن، آشنایی با دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی ضرورت دارد. مریم صادقی‌پناه در کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک، آن دسته از راهکارهای بازاریابی دیجیتال که برای بنگاه‌های خرید و فروش ملک قابل استفاده هستند را معرفی می‌کند و آموزش می‌دهد.

در دنیای امروز، روش‌های بازاریابی سنتی مثل چاپ آگهی در روزنامه یا پخش بروشور برای رونق آژانس‌های املاک و مستغلات کارآمد و مقرون به صرفه نیستند. آژانس‌های املاک و مستغلات، اکنون بیش از هر زمان دیگری، باید از قابلیت‌های بازاریابی دیجیتال استفاده کنند تا جایگاه خود را در فضای رقابتی این صنعت ارتقا دهند. دیجیتال مارکتینگ مزایای زیادی نسبت به روش‌های سنتی دارد که به صاحبان آژانس‌های معاملات ملک کمک می‌کند دامنه‌ی فعالیت خود را به مناطق مختلف گسترش دهند، نظر مشتریان بیشتری را حتی از نقاط دور جذب کنند، اثربخشی تبلیغات خود را مشاهده، تحلیل و اصلاح کنند و در نهایت وارد معاملات بیشتر و سودآورتری شوند.

کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک، نوشته‌ی مریم صادقی‌پناه، راهنمای جامعی برای بازاریابی اینترنتی است که به طور خاص برای کسب و کارهای املاک و مستغلات طراحی شده. این کتاب به شما کمک می‌کند اصول بازاریابی دیجیتال و کاربردهای منحصر به فرد آن را در صنعت املاک و مستغلات بیاموزید و از آن در جهت پیشرفت کاری خود بهره ببرید. در کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک یاد می‌گیرید بازاریابی دیجیتال را از کجا شروع کنید، چگونه به طور موثر از پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، ایمیل و پیامک برای ماندگاری در ذهن مخاطب و جلب مشتری استفاده کنید و چطور مؤثرترین تبلیغات را برای نمایش در فضای مجازی تهیه کنید. با استفاده از روش‌های معرفی‌شده در این کتاب، بنگاه‌های معاملات املاک می‌توانند به طور موثرتری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، فرصت‌های جدید را شناسایی کنند و روند معاملات را بهبود بخشند. چه از افراد باتجربه در این صنعت باشید و چه به تازگی این حرفه را آغاز کرده باشید، کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک حرفی برای گفتن به شما دارد. کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک در نشر مانیان منتشر شده است.

کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای آن دسته از فعالان در حرفه‌ی معاملات املاک مناسب است که قصد دارند در دنیای دیجیتال، از تکنیک‌ها و استراتژی‌های مارکتینگ بهره‌وری بیشتری داشته باشند و برای جذب مشتریان جدید و بهبود روند کسب و کار خود از راهکارهای نوین استفاده کنند.

در بخشی از کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک: هر آنچه باید در مورد راه اندازی شعبه آنلاین املاک بدانید می‌خوانیم

هزینه راه اندازی یکی از مهمترین فاکتور‌ها در انتخاب بهترین روش طراحی سایت است. برخی از افراد فرصت‌طلب با زیر سوال بردن کار دیگران، شما را متقائد می‌کنند که فقط سایت کد نویسی شده مناسب است و هزینه‌های بسیار زیادی از شما دریافت می‌کنند. این در حالی است که صرف هزینه‌های بالا در شروع کار، ممکن است بودجه‌ی شما که باید صرف تولید محتوا، تبلیغات اینترنتی و … باشد را از بین ببرد و هیچ وقت نتوانید از سایت خود بهره‌برداری کنید.

این اختلاف هزینه‌ها خیلی از مواقع عاقلانه نیست و اگر شما بیایید هزینه زیادی را برای این که بخواهید با استفاده از یک روش سایتتان را طراحی بکنید در واقع پول خودتان را هدر دادید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم که سراغ روش‌های الکی نروید و سرمایه خودتان را اتلاف نکنید.

موضوعی که خیلی مهم است و باید به آن دقت کنید این است که راه‌اندازی یک سایت یا طراحی یک سایت اولین قدم شما در کسب و کار اینترنتی هست وقتی که شما سایتتان را راه‌اندازی کردید تازه هزینه‌های شما شروع می‌شود و ان موقع باید بروید داخل کانال‌های تلگرام تبلیغ کنید، افرادی را بگیرید که بیایند روی محتوای شما تمرکز کنند، سایتتان را سئو کنید، باید ویدیو تولید کنید، باید اینفوگرافیک تولید کنید و خیلی کارهای دیگر باید انجام شود که همه به شدت هزینه‌بر هستند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: دیجیتال مارکتینگ املاک چیست؟
فصل دوم: دیجیتال مارکتینگ املاک را از کجا شروع کنیم؟
فصل سوم: تبلیغ‌نویسی املاک چیست؟
فصل چهارم: SMS مارکتینگ چیست؟
فصل پنجم: اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دیجیتال مارکتینگ املاک: هر آنچه باید در مورد راه اندازی شعبه آنلاین املاک بدانید
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات164
زبانفارسی
شابک978-622-310-360-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک

برای دریافت کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.