معرفی و دانلود کتاب آرتیکولیت استوری لاین 2

برای دانلود قانونی کتاب آرتیکولیت استوری لاین 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آرتیکولیت استوری لاین 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آرتیکولیت استوری لاین 2

کتاب آرتیکولیت استوری لاین 2 به قلم اشلی چیاسون، برای همه افرادی که علاقمند به یادگیری و کار با استوری لاین برای ایجاد و توسعه پروژه‌های جذاب و کاربردی یادگیری الکترونیکی هستند، در نظر گرفته شده است.

امروزه در بسیاری از مراکز آموزشی دنیا دوره‌های الکترونیکی و آموزش‌های مجازی ارائه می‌شود. استفاده از برنامه‌های مختلفی که برای این منظور ساخته شده است، تنوع زیادی به این دوره‌ها داده است اما همانند بسیاری از زمینه‌های دیگر این مورد هم در کشور ما خیلی از حالت سنتی آموزش فاصله نگرفته است. تصور کنید زمانی که تلویزیون آموزشی به‌ عنوان فنّاوری نو ظهور داعیه‌دار انقلابی در نظام‌های آموزشی بود، در فقط همان آموزش کلاس‌های سنتی در قاب تلویزیون ظاهر شد و بعضی از کشورها مانند انگلستان با بی‌بی‌سی پراین و خیابان سه سمی و هند و استرالیا و... به طراحی برنامه‌های آموزشی مبتنی بر تلویزیون روی آوردند و از نتایج ارزشمند این فناوری بهره بردند؛ اما در بسیاری از کشورها از جمله ایران، نگاه سیستمی به این امر نداشته و از این رهگذر فناورانه جزء صرف هزینه‌های هنگفت مالی و زمانی نتیجه‌ای به دست نیاوردند.

امروزه فضای اینترنت و خدمات آموزشی آن مانند دوره‌های آموزش الکترونیکی و یادگیری الکترونیکی هم دچار همان سرنوشت تلویزیون آموزشی شده‌اند. زمانی دوربین فیلم‌برداری جلوی مدرس کاشته می‌شد و چهره معلم را به قاب تلویزیون منتقل می‌کرد الآن دوربین‌های وب کم وظیفه انتقال تصویر و صوت معلم به درگاه‌های فضای مجازی را عهده‌دار شده‌اند. این کتاب در کنار مزایایی مانند روش آموزش قیاسی پنهان، این قابلیت را برای طراحان آموزشی فراهم می‌کند تا دوره‌های آموزشی جذاب و تعاملی را طراحی کنند و از قابلیت‌های بسیاری که اینترنت و فضای الکترونیکی فراهم نموده است، استفاده بهینه کنند. ویژگی بارز و مهم کتاب آرتیکولیت استوری لاین 2 (Articulate storyline essentials)، راهنمای عملی بسیار خوبی برای ساخت و تولید برنامه‌های چند رسانه‌ای با بهره‌گیری از نرم‌افزار استوری لاین برای اساتید، معلمان، دانشجویان و سایر ذینفعان حوزه تولید محتوا و کسانی است که به طریقی می‌خواهند از این فناوری در جریان تعلیم و تربیت بهره ببرند.

نرم‌افزار Articulate Storyline به شما در ایجاد دوره‌های آموزش الکترونیکی کمک می‌کند. این نرم‌افزار برنامه‌ای مفید و ساده برای مبتدیان می‌باشد و در عین حال ویژگی‌های قدرتمندی را برای متخصصین این زمینه فراهم می‌کند. برای ساخت اسلایدشو از دوره‌های آموزش الکترونیکی تعاملی توسط این نرم‌افزار، می‌توانید از قالب‌های آماده موجود در برنامه استفاده کنید و در صورت لزوم به سفارشی‌سازی و تغییر تنظیمات و ویژگی‌های قالب انتخابی بپردازید. علاوه بر این شما می‌توانید برای جذاب‌تر نمودن آموزش، از کاراکترهای کارتونی طراحی شده و موجود در نرم‌افزار استفاده کنید. یکی از امکانات مفیدی که Articulate Storyline در اختیار شما قرار می‌دهد، توانایی طراحی نمونه سوال و ایجاد کوییز در اسلاید شو‌ها می‌باشد.

با استفاده از نرم‌افزار آرتیکولیت استوری لاین و قابلیت‌های جذاب آن دیگر لازم نیست تعجب کنید. استوری لاین یک ابزار (نرم‌افزار) قدرتمند و جالب برای تولید محتوای الکترونیکی است که به شما امکان می‌دهد از تخیلات خود بهره بگیرید و خلاقیت خود را تقویت کنید، به‌ راحتی سناریوهای رؤیایی خود را به‌صورت پروژه‌های عملی تهیه و تولید کنید. نرم‌افزاری فوق‌العاده کاربردی برای تولید محتوای یادگیری الکترونیکی است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند با استفاده از ابزارهای عملیاتی ساخته‌شده و امکانات کاربردی دیگر، به‌ سرعت تجارب یادگیری تعاملی و جذاب ایجاد کنید.

بنا به قابلیت‌های این نرم‌افزار کلیه افرادی که درگیر کار آموزش در هر سطح و مقطعی هستند خصوصاً معلمان و آموزگاران ابتدایی می‌توانند برای تهیه آموزش‌های تعاملی و بازی‌های آموزشی و تکالیف یادگیری از این نرم‌افزار استفاده بهینه داشته باشند. از کاربران تازه‌ کار تا کاربران باتجربه که مایل به برداشتن اصول اولیه هستند، کتاب حاضر اثر اشلی چیاسون (Ashley Chiasson) به شما امکان می‌دهد که چگونگی انجام آن را بیاموزید، به‌ راحتی بتوانید همه پروژه‌های استوری لاین‌تان را بسازید و منتشر کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجمین
مقدمه نویسنده
فهرست محتوایی
فصل اول: ساختن پروژه استوری لاین
معرفی نرم‌افزار آرتیکولیت استوری لاین 2
شروع کار با استوری لاین
وارد کردن صحنه و اسلایدهای جدید
استفاده از قالب‌های پیش‌ساخته
وارد کردن رسانه (محتوا)
وارد کردن محتوای پاورپوینت
وارد کردن فایل‌های کوییزمارکر
وارد کردن فایل‌های استوری لاین
وارد کردن محتوا از آرتیکولیت انگیج
ذخیره کردن فایل‌های استوری لاین
خلاصه فصل
فصل دوم: استفاده از محتوا (رسانه) برای اجرا در پروژه استوری لاین
اضافه کردن و قالب‌بندی متن
واردکردن تصویر
واردکردن تصاویر اسکرین شات
افزودن شخصیت‌ها
خلاصه فصل
فصل سوم: استفاده از محتوا برای تقویت پروژه
راه‌های آسان برای تقویت پروژه‌ها
افزودن و قالب‌بندی دکمه‌ها
انتخاب دکمه‌های جدید
ایجاد یک‌شکل جدید
استفاده از نشانگرها
افزودن لینک فرا رسانه‌ای
خلاصه فصل
فصل چهارم: داستانی مبتنی بر تجارب زنده واقعی
راه‌هایی برای ساختن داستان زنده واقعی
استفاده از تریگرها
اضافه کردن تریگر
اضافه کردن تریگر از طریق پانل تریگرها
اضافه کردن تریگر از طریق سربرگه (INSERT)
ویرایش تریگرها
حذف کردن تریگرها
بکار گیری استیت (حالت) ها
اضافه کردن حالت جدید
ویرایش استیت (حالت) ها
حذف استیت (حالت) ها
ویژه کردن حالت اولیه
ایجاد وضعیت و حالت کار (states work)
استفاده از هاتسپات‌ها (hotspots)
اضافه کردن هاتسپات‌ها
اضافه کردن تریگر
خلاصه فصل
فصل پنجم: ساختن پروژه واقع‌گرایانه
حذف بخش‌هایی از فایل صوتی
ایجاد سکوت
تنظیمات تن صدا
ضبط روایت صوتی
اضافه کردن ویدئو
اضافه کردن یک ویدیو از فایل
اضافه کردن یک ویدیو از وب‌سایت
ضبط ویدیو طریق از وب کم
ویرایش ویدیو
اصلاح کردن ویدیو
برش دادن ویدئو
خلاصه فصل
فصل ششم: ارزیابی و آزمودن یادگیرندگان
مفاهیم پایه و اصلی ارزشیابی
انواع آزمون‌ها
قالب سؤالات نمره دار
قالب سؤالات نظرسنجی
اضافه کردن ویرایش آزمون‌ها
اضافه کردن اسلاید کارنامه
استفاده از بانک سؤالات
خلاصه فصل
فصل هفتم: اشتراک‌گذاری پروژه
پیش‌نمایش گرفتن از پروژه
پخش‌کننده استوری لاین (پلییر)
انتشار دادن محتوا
انتشار برای محیط‌های مبتنی بر وب
انتشار از طریق سایت آرتیکولیت
انتشار برای سیستم مدیریت یادگیری
انتشار برای دیسک‌های فشرده (CD)
انتشار برای ماکروسافت ورد
خلاصه فصل
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آرتیکولیت استوری لاین 2
نویسنده
مترجممرتضی بختیاروند، اسکندر علیجانی علیجانوند، الهه خاطری
ناشر چاپیانتشارات آثار فکر
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-600-8833-40-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آرتیکولیت استوری لاین 2

حسین جهانبخشی
۱۴۰۱/۷/۱۱
نرم افزار استوری لاین خیلی نرم افزار خوبی برای تولید محتوای الکترونیکی هست. اگر یا نرم افزار پاورپوینت آشنایی دارید به کمک کتاب میتونید یادگیری استوری لاین رو یاد بگیرید اگر نه پیشنهاد میکنم توی دوره‌های آموزشی انلاین شرکت کنید
عثمان فدوی
۱۳۹۸/۸/۲۳
عالی بود ولی عیبی که داشت این بود. کامل نبود آموزش ساخت بازی‌ها را نداشت. چنانچه در اختیار دارید آن را برای دانلود بگذارید ممنون
A AH
۱۳۹۸/۹/۱۴
عالی بود
لطفا ساخت قسمت بازی و سرگرمی هم بار گزاری کنید
سید محمد رضا مرعشی فرد
۱۳۹۸/۵/۲۸
خیلی مفید و عالی.
افسانه رستنی
۱۳۹۸/۶/۱۵
عالی ساده و روان بود
سپاس
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب آرتیکولیت استوری لاین 2

برای دریافت کتاب آرتیکولیت استوری لاین 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.