معرفی و دانلود کتاب پروژه‌های کاربردی تولید محتوای الکترونیکی

عکس جلد کتاب پروژه‌های کاربردی تولید محتوای الکترونیکی
قیمت:
۶۵۰۰۰ ۵۸,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پروژه‌های کاربردی تولید محتوای الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پروژه‌های کاربردی تولید محتوای الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پروژه‌های کاربردی تولید محتوای الکترونیکی

با کتاب پروژه‌های کاربردی تولید محتوای الکترونیکی به یک تولید‌گر حرفه‌ای محتوا تبدیل شوید و حتی در خانه و با رایانه‌ی شخصی خود به درآمد برسید. علیرضا افشار و مریم تبیانیان نویسندگان این اثر پرفایده، صفر تا صد فرایند کار با نرم‌افزار‌های چندرسانه‌ای را به‌صورت گام‌به‌گام و کاملاً عملی با شما مرور خواهند کرد. با دروس پرکاربرد این کتاب، شما خواهید توانست پروژه‌های متنوعی از جمله پروژه‌ی محتواهای آموزشی را به عالی‌ترین شکل ممکن پیاده‌سازی کنید.

درباره‌‌ی کتاب پروژه‌های کاربردی تولید محتوای الکترونیکی

این‌روز‌ها تولید محتواهای چندرسانه‌ای در زمینه‌ی آموزش حرف اول را می‌زنند. شرکت‌ها، سازمان‌ها و مدارس و دانشگاه‌های بسیاری هستند که در سال‌ها اخیر برای پیشبرد پروژه‌های آموزشی خود به افراد ماهر و باتجربه در زمینه‌ی تولید محتوا نیاز پیدا می‌کنند. کتاب پروژه‌های کاربردی تولید محتوای الکترونیکی نوشته‌ی علیرضا افشار و مریم تبیانیان این امکان را به شما می‌دهد تا نحوه‌ی کار با انواع نرم‌افزار‌های چند‌رسانه‌ای را به‌صورت کاملاً اصولی و حرفه‌ای و قابل‌اجرا در ابعاد عملی بیاموزید. با نکات و امکاناتی که این کتاب خودآموز در اختیارتان قرار می‌دهد قادر خواهید بود هر محتوایی که در ذهن دارید را در قالب پروژه‌ای صوتی و یا تصویری اجرا دربیاورید و به‌ویژه در اجرای محتوای آموزشی خبره شوید.

درمیان ده‌ها برنامه و امکاناتی که ابزار‌های الکترونیکی در اختیار ما قرار می‌دهد، چند نرم‌افزار به‌طور ویژه نیاز‌های اساسی در اجرای پروژه‌های تولید محتوا را برطرف می‌کند. این نرم‌افزار‌ها قلمرو‌های متنوعی از رسانه‌های صوتی و تصویری را در بر می‌گیرند و به‌طور ویژه در دنیای آموزش، تبلیغات و سرگرمی پراستفاده هستند. نویسندگان کتاب پروژه‌های کاربردی تولید محتوای الکترونیکی، با فصل‌بندی جامع و فشرده‌ای از کاربردی‌ترین نرم‌افزار‌های تلاش‌ داشته‌اند تا با ساده‌ترین زبان شما را با تولیدمحتوای چندرسانه‌ای و چم‌وخم کار با آن آشنا سازند. علیرضا افشار و مریم تبیانیان که سابقه‌ای 15 ساله در حوزه‌ی آموزش نرم‌افزار‌های چندرسانه‌ای دارند، درتازه‌ترین اثر خود به شما یاد می‌دهند که چگونه پروژه‌های عکاسی و فیلم‌برداری و همچنین فایل‌های شنیداری را ویرایش کنید و به یک خروجی موفق برسید. به همین منظور مخاطبان این کتاب، در سرفصل‌های جداگانه‌ای به محیط کاربری نرم‌افزار‌هایی همچون فتوشاپ (Photoshop)، اوتوپلی (AutoPlay)، دایرکتور (Director)، کپتیویت (Captivate) و چندین برنامه‌ی پرکاربرد دیگر مسلط خواهند شد. سرفصل‌های این اثر پرفایده، به‌صورت پروژه تهیه شده‌اند و درمجموع 12 پروژه‌ی مختلف را به مخاطب معرفی می‌کنند. این سبک آموزشی به خواننده کمک می‌کنند تا در کنار اشراف بر مباحث نظری کتاب، بتواند این پروژه‌ها و پروژه‌های مشابه را بدون چالش و به‌صورت عملی به اجرا دربیاورند. در پایان این اثر، شما قادر خواهید بود یک کتاب الکترونیکی دیوان حافظ با امکان تفال گرفتن آماده کنید؛ برای ویدیو‌های خود یک اینترو یا ویدیوی معرفی جذاب بسازید؛ اسلاید‌ها و فیلم‌های آموزشی تهیه کنید؛ آزمون الکترونیکی طراحی کنید و حتی در ساخت بازی‌ و سرگرمی‌های الکترونیکی به مهارت برسید. همچنین در هر فصل از کتاب، تصاویر متنوعی از محیط کاری نرم‌افزار‌ها و مراحل اجرایی آن تهیه شده که به یادگیری هرچه‌بهتر مباحث و درس‌ها کمک می‌رساند. در نهایت، شما می‌توانید کتاب پروژه‌های کاربردی تولید محتوای الکترونیکی را یکی از بهترین منابع خودآموز ویرایش محتوای صوتی و تصویری بدانید؛ کتابی که با هر سطح از دانش و تجربه‌ شما را در اجرای موفق پروژه‌های تولید محتوا یاری می‌کند و به‌طور ویژه به معلمان، اساتید علمی و دانشگاهی و همچنین دانشجویان در پروژه‌های درسی و آموزشی کمک می‌رساند. این اثر موفق با تلاش‌های ناشر کتاب‌های تخصصی، یعنی مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست شما می‌رسد.

کتاب پروژه‌های کاربردی تولید محتوای الکترونیکی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این اثر پرکاربرد را به علاقه‌مندان به یادگیری تولید محتوای چندرسانه‌ای به‌ویژه دانش‌آموزان فنی‌وحرفه‌ای و دانشجویان و همچنین معلمین و اساتید دانشگاه پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

پروژه اول: ساخت کتاب الکترونیکی دیوان حافظ به همراه تفال
پروژه دوم: طراحی و ساخت دایره المعارف الکترونیکی گیاهان دارویی پرکاربرد
پروژه سوم: مراحل ساخت CD آموزشی: تولید محتوای الکترونیکی "آموزش paint" با نرم‌افزار Autoplay
پروژه چهارم: کاتالوگ تلویزیون
پروژه پنجم: آشنایی با منظومه‌ی شمسی
پروژه ششم: ساخت intro با نرم‌افزار SWFtext
پروژه هفتم: تولید و ویرایش فیلم آموزشی با نرم‌افزار camtasia studio
پروژه هشتم: تهیه اسلاید آموزشی با snagit
پروژه نهم: طراحی آزمون الکترونیکی با captivate
پروژه دهم: اصول ضبط و ویرایش صدا با نرم‌افزار audacity
پروژه یازدهم: پروژه تولید محتوا
پروژه دوازدهم: پازل ریاضی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پروژه‌های کاربردی تولید محتوای الکترونیکی
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات285
زبانفارسی
شابک978-622-218-007-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۵۰۰۰ ۵۸,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پروژه‌های کاربردی تولید محتوای الکترونیکی

برای دریافت کتاب پروژه‌های کاربردی تولید محتوای الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.